Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB

Nekropolia


Charna


Rasa: człowiek
Klasa: Rycerka Śmierci
biografiaWielu sądzi, że zimna i bezlitosna Charna jest Nieumarłą – ale to nieprawda. Niektórzy uważają, że urodziła się z czarnym sercem, inni mówią, że wszystkie jej emocje wymazała magia Pustki. Pewne jest tylko to, że nigdy nie odczuwała współczucia wobec innej istoty, a miłość to dla niej tylko mit. Wolna od wyrzutów sumienia mogła robić rzeczy, przed którymi wzdrygałyby się nawet Demony, przez co okazała się jedną z najbardziej użytecznych i wszechstronnych agentek Hierofantki Zendy. okrzyki

Naprzód

Utrzymać pozycję!
Specjalizacja
Zarządca: +9 do przyrostu Duchów i Banshee w strefie wpływów tego miasta.

Zaklinacz Duchów

Umiejętności

Nekromancja


Okrzyki
Bojowe

Armia

18

18

Komentarz historyczny: To nawiązanie do rycerki śmierci z Heroes III i Heroes IV.

Giovanni


Rasa: wampir
Klasa: Kościany Strażnik
biografiaLord Giovanni był niegdyś władcą miasteczka La Segadora w Księstwie Byka. Od młodych lat Giovanni czuł wobec starszej siostry, Lukrecji, nienawiść połączoną z fascynacją. Uknuwszy intrygę, która doprowadziła do jej wygnania z Księstwa Byka, sam został hrabią i szybko poszedł w jej ślady – również stał się Wampirem. W przeciwieństwie do Lukrecji, która zdecydowała się sprzymierzyć z odszczepieńcem Sandro, magiem krain cienia, Giovanni udał się do Heresh i wstąpił w szeregi Kultu Pajęczej Bogini. Niektórzy poddają jednak w wątpliwość siłę jego wiary...
Specjalizacja
Całkowita premia do obrażeń zadawanych z oskrzydlenia przez sojusznicze stworzenia jest większa o 15 procent.

Cios w plecy

Umiejętności

Nekromancja


Dyplomacja

Armia

18

10

Komentarz historyczny: Giovanni pojawił się wcześniej w rozszerzeniach do Heroes V. Jego wczesny żywot został przedstawiony w Heroes VI Danse Macabre

Kaspar


Rasa: lisz Klasa:
Rycerz Śmierci
biografiaPomimo przerażającego wyglądu – jego twarz została poraniona w wyniku nieudanego eksperymentu z Magią Pustki – Kaspar pozostaje jednym z najlepszych uzdrowicieli Ashanu. Urodzony w rodzinie wytwórców eliksirów w Księstwie Wilka, aspirował do jeszcze większej wiedzy. To pragnienie zaprowadziło go do Siedmiu Miast, gdzie Czarodzieje zajęli się jego edukacją. Kaspar był znakomitym uczniem, wykazującym się nadzwyczajnym talentem, ale po jakimś czasie zaczął kwestionować etykę Czarodziejów. W rezultacie dołączył do Kultu Pajęczej Bogini, nowej filozofii magicznej, która opierała się na szacunku do tego, co święte i w końcu sam został Liszem. okrzyki

Naprzód

Utrzymać pozycję!
Specjalizacja
Bohater zaczyna z umiejętnością Ekonomia na poziomie nowicjusza i zdolnością Architekt.

Mistrz Budownictwa

Umiejętności

Nekromancja


Cnota


Ekonomia

Armia

18

18

Komentarz historyczny: Kaspar pojawił się wcześniej w Heroes V, Heroes VI, gdzie dopiero rozpoczynał swą przygodę z nekromancją oraz w Might & Magic X, gdzie można było go znaleźć w hospicjum w slumsach Karthalu.

Ludmiła


Rasa: wampir
Klasa: Czarna Rycerka
biografiaLudmiła, córka jednego z wcześniejszych Książąt Byka, za młodu odkryła, że polityka dworska jest równie zmienna i ważka jak tchnienie myszy. Instynktownie szukając oparcia w pewniejszej i szybszej potędze, Ludmiła zaczęła wieść podwójne życie, wiążąc się z szajką Nekromantów, którzy snuli wielkie plany na przyszłość. Kiedy jeden z nich, lubieżny Wampir, został jej kochankiem, zaczęła nosić wysoki, ćwiekowany kołnierz na znak rozkwitającego w jej sercu buntu – albo aby ukryć ślady ugryzień na szyi. Nie trwało długo, nim poddała się rytuałowi i sama została Wampirzycą. Nieśmiertelność to takie dobrodziejstwo, kiedy jest się głodną władzy hedonistką...
Specjalizacja
Zarządca: +1 do przyrostu Wampirów i Wampirzych Lordów w strefie wpływów tego miasta.

Generał Wampirów

Umiejętności

Nekromancja


Sztuka
Wojenna

Armia

10

6

1
Komentarz historyczny: Ludmiła po raz pierwszy pojawiła się w Clash of Heroes, gdzie jest bossem kampanii Nekropolii i kończy swój nieżywot. Jej wcześniejsze perypetie możemy przeżyć w Heroes VI i jego dodatku Shades of Darkness.

Luna


Rasa: wampir
Klasa: Balsamistka
biografiaLuna urodziła się w lasach Irollan w pełnię księżyca i podobno tuż po przyjściu na świat wpatrywała się w księżyc szeroko otwartymi oczami, przez co rodzice nadali jej imię na cześć tego ciała niebieskiego. W naturalny sposób dostrojona do tajemniczych sił przenikających świat, Luna została wyuczona na Druidkę. W końcu znalazła Harmonię w bardzo niespotykany sposób: wypiła jad Matki Namtaru i stała się Wampirzycą. Dla Luny bowiem Harmonia bierze się z milczenia Śmierci. zaklęcie

Fortuna
Specjalizacja
Zmniejsza o 50% karę za poruszanie się w trudnym terenie.

Przepatrywacz

Umiejętności

Nekromancja


Przeznaczenie

Armia

18

10

Komentarz historyczny: Ta postać jest nawiązaniem do Luny z Might and Magic V oraz Heroes I-IV (która to początkowo była czarodziejką, a dopiero w czwartej odsłonie stała się wampirzycą). Jej wcześniejsze perypetie możemy poznać w Heroes VI oraz Might & Magic X, gdzie przebywa w Gaju Kalloth i naucza arcymistrzostwa Magii Ciemności w zamian za odrobinę krwi ;).

Lyla


Rasa: wampir
Klasa: Archontka
biografiaLyla, jedna z najstarszych Wampirzyc, należy do drugiego pokolenia uczniów Belketha, idących w ślady tak legendarnych – lub kontrowersyjnych – postaci jak lord Vein czy Sandro. Słynna z racji swych płomieniście rudych włosów, które stanowią rzadkość w Siedmiu Miastach, Lyla nigdy specjalnie nie interesowała się teologią i wyjechała z Al-Betyl, kiedy Kult Pajęczej Bogini zdominował społeczność Nekromantów. Jej motywacją jest poszukiwanie wiedzy, do której woli dążyć w samotności, wyłącznie w otoczeniu swoich Nieumarłych służących i duchów chowańców. zaklęcie

Kontrola Czasu
Specjalizacja
Bohater zaczyna z premią +60 do maksymalnej Many.

Medium

Umiejętności

Nekromancja


Magia
Pierwotna

Armia

25

18

Komentarz historyczny: Pojawia się w drugiej misji kampanii Akademii, gdzie próbuje odwieść Masfara od jego desperackiej próby przywrócenia córki do życia.

Merikh


Rasa: nawiedzona zbroja
Klasa: Czarny Rycerz
biografiaMerikh, niegdyś Szeryf Siedmiu Miast, pozostał surowym stróżem prawa nawet po tym, jak Archon Belketh osobiście zamienił go w Nieumarłego. To Merikh przewodniczył rozprawie nad nikczemnym Mówcą Zaświatów Sandro i skazał go na banicję z ziem Czarodziejów. Kiedy Sandro powrócił sześćdziesiąt lat później, nie zapomniał, jaką rolę odegrał Merikh w jego wygnaniu i zemścił się, więżąc jego duszę w ciele ghula. Kilkanaście lat i ogromne ilości mocy poświęcił Belketh, aby odszukać tę istotę i uratować esencję Merikha, wiążąc ją z bardziej odpowiednim naczyniem: czarną zbroją. Bezlitosny, niezłomny i nieprzekupny Merikh stał się przerażającym uosobieniem Sprawiedliwości.
Specjalizacja
Bohater ma +6 do Magii, gdy rzuca zaklęcia Magii Ciemności.

Mistrz M. Ciemności

Umiejętności

Nekromancja


Ofensywa

Armia

25

10

Komentarz historyczny: Bohater ten pojawiał się w Heroes VI Danse Macabre, gdzie jeszcze jako wampir stanął w szranki z Sandro (i przegrał).

Moander


Rasa: lisz
Klasa: Nekromanta
biografiaMoander, jeden z najbieglejszych dowódców w armii Nekromantów, nie był ani Czarodziejem ani Magiem Ostrzy przed swoją przemianą w upiornego Lisza. W swoim poprzednim życiu był szanowanym generałem Księstwa Byka, cenionym za szybkie myślenie i trafne decyzje podejmowane na polu bitwy. Kiedy wróg zatruł go jadem mantykory, Moander raz jeszcze wykazał się swymi zaletami i szybko wypił fiolkę jadu Namtaru. Moander słusznie liczył, że moc jadu Namtaru pozwoli mu uniknąć śmierci, choć mieszanina dwóch trucizn wywarła niszczący wpływ na jego ciało, zmieniając go w chodzący szkielet. zaklęcie

Całun Mgły
Specjalizacja
Zarządca: +2 do przyrostu Liszów i Arcyliszów w strefie wpływów tego miasta.

Badacz Liszów

Umiejętności

Nekromancja


Sztuka
Wojenna

Armia

18

7

2

Komentarz historyczny: To nawiązanie do rycerza śmierci z Heroes III i Heroes IV. W Ashanie postać ta po raz pierwszy pojawiła się w Heroes VI.

Zakera


Rasa: wampir
Klasa: Kościany Strażnik
biografiaZakera ma tylko jedno wspomnienie z dzieciństwa, którego własności jest pewna: to twarz Mówcy Zaświatów Sandro i pewność, że to on zniszczył jej rodzinę. Jej przybrani rodzice, Vein i Anastazja, wszczepili jej swoje własne wspomnienia z dzieciństwa, aby dać dziecku zdolność odczuwania miłości i uchronić ją od losu socjopatki zabójczyni. Pomimo tego Zakera zdecydowała się wypić jad Namtaru i zostać Wampirzycą. Ma zamiar użyć swoich nowych mocy, aby dopaść Sandro i wszystkich jego stronników.
Specjalizacja
Zarządca: +13 do przyrostu Szkieletów i Szkieletów Hoplitów w strefie wpływów tego miasta.

Mistrz Szkieletów

Umiejętności

Nekromancja


Obrona

Armia

24

25

Komentarz historyczny: Po raz pierwszy pojawiła się w Heroes VI Shades of Darkness, gdzie była bohaterką drugorzędną kampanii Nekropolis.

Zoltan


Rasa: wampir
Klasa: Nekromanta
biografiaZoltan, osobisty rządca samego Archona Belketha, jest jednym z wielu przywódców Nieumarłych, którzy uważają, że ich prawdziwymi wrogami są Czarodzieje. Aby lepiej ich poznać, Zoltan oddał się głębokim studiom nad wiedzą tajemną Srebrnych Miast, usiłując połączyć ich magię z własnymi zdolnościami Nekromanty. Ale jego prawdziwą pasją są pająki, które uważa za wcielenie perfekcji Ashy. zaklęcie

Rozpacz
Specjalizacja
Zarządca: +5 do przyrostu Hebanowych Pająków i Pająków Śmierci w strefie wpływów tego miasta.

Poskramiacz Pająków

Umiejętności

Nekromancja


Magia
Ciemności

Armia

10

10

Komentarz historyczny: Po raz pierwszy pojawił się w Heroes V, gdzie kończy też swój nieżywot przegrywając bitwę w scenariusz "Podstęp Maahira".

Anastazja


Rasa: wampir
Klasa: Balsamistka
biografiaCzarująca, szczęśliwa, ufna... taka byłaby Anastazja, gdyby nie jeden nieszczęsny moment: śmierć ojca z jej własnej ręki - choć nie z jej woli. Jej brat, Anton, świadom, co zrobi z nią Inkwizycja, aby wydobyć zeznania, wolał sam ją zabić. Jej ciało zostało przemycone i wskrzeszone przez ciotkę Sveltanę, Nekromantkę z Siedmiu Miast. Anastazja, dzieląca tajemną więź z Awatarem Pajęczej Bogini, znanym jako Matka Namtaru, w końcu została Hierofantką Pajęczego Kultu. zaklęcie

Rozpacz
Specjalizacja
Bohater zaczyna z jednostką Namtaru, mającą w przypadku tego bohatera najwyższy poziom.

Zaklinacz Namtaru

Umiejętności

Nekromancja


Cnota

Armia

10

10

Komentarz historyczny: Anastazja pojawiła się po raz pierwszy w Heroes VI (a następnie w Duel of Champions), gdzie była jedną z głównych bohaterek. Obecnie jest członkinią Rady swego krewniaka - Iwana. Anastazja jest dostępna jako grywalna bohaterka dla wszystkich, którzy złożyli pre-order i otrzymali odpowiednie ULC.

Lukrecja


Rasa: wampir
Klasa: Kościany Strażnik
biografiaTa niegdysiejsza hrabina z Księstwa Byka, uwiedziona i przemieniona w wampirzycę przez samego Sandro, szybko objawiła swoje nienasycone pragnienie krwi i władzy. Lukrecja już za życia była utalentowaną kurtyzaną, a żyjąc jako wampir, zyskała kilka stuleci na doskonalenie swych wrodzonych umiejętności uwodzenia, zdrady i machinacji politycznych. Niedawno wróciła do Heresh, chociaż nie wiadomo, czy nadal służy swemu dawnemu panu.
Specjalizacja
Zdolność Drenażu Życia Wampirów i Wampirzych Lordów w armii bohatera powoduje regenerację 70% (a nie 50%) zadawanych przez nich obrażeń w postaci Życia.

Nienasycone Pragnienie

Umiejętności

Nekromancja


Dyplomacja

Armia

15

6

1

Komentarz historyczny: Po raz pierwszy pojawiła się w Heroes V. Jej wczesny żywot został przedstawiony w Heroes VI Danse Macabre, gdzie możemy zobaczy jej przemianę w nieumarłą. Do Heroes VII dołączyła w patchu 1.5.

Naadir


Rasa: nieumarły
Klasa: Nekromanta
biografiaNaadir gardzi światem cielesnym nawet bardziej niż innymi nekromantami. Dla niego perfekcję można znaleźć wyłącznie w czystym duchu, pozbawionym materialnych skaz. Męki, jakie zadał swojemu ciału, żeby je "oczyścić", wywołałyby koszmary nawet u najbardziej fanatycznych inkwizytorów. zaklęcie

Osłabienie
Specjalizacja
Wielkość grupy Duchów lub Banshee w armii bohatera jest zwiększana o 1, ilekroć zabije ona co najmniej jedną nieumarłą i nie będącą konstruktem wrogą istotę.

Szepczący z Duchami

Umiejętności

Nekromancja


Magia
Ciemności

Armia

18

18

Komentarz historyczny: Po raz pierwszy pojawił się w Heroes V, gdzie kończy też swój (jeszcze bardziej duchowy) nieżywot poświęcają się w ostatniej mapie kampanii Tribes of East. Do Heroes VII dołączył w patchu 1.5.

© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes VII". Redakcja, kontakt