Serwis Celestial Heavens przeprowadził krótki wywiad z twórcami Heroes 7. Całość możecie przeczytać tutaj (po angielsku), zaś poniżej najważniejsze rzeczy:
Każda z klas bohaterów (jak choćby Palant) będzie posiadać odpowiednie dla siebie umiejętności. (Prawdopodobnie chodzi o dodatkowe specjalne zdolności dla klas jak w H4 czy H6). System skilli bohatera będzie podzielony na umiejętności (Mocy, Magii i Neutralne) i zdolności: podczas awansu heros będzie mógł wydać punkt biegłości na ulepszenie umiejętności lub nauczenie się zdolności. W grze będą też umiejętności frakcyjne. Edytor map znajdzie się w grze, zaś twórcy przywiązują do jego stworzenia znaczną uwagę. (Taa... podobnie mówiono o edytorze map w H6 i narzędziach moderskich do MMX). Jeśli chodzi o generator map losowych, to twórcy "pracują nad edytorem map ;)". (czytaj: czyli raczej nie ma co na niego liczyć) Od U(won't)playa gracze Heroesów się nie oderwą, bo to "strategia korporacyjna Ubisoftu", jednakże tym razem gra nie będzie wymagała ciągłego połączenia z netem. Jeśli chodzi o stworzenia neutralne, to "będą ważną częścią gry", ale też twórcy liczą na "różnorodność armii, formacji i terenu" (czytaj: o ilości neutrali rodem z H3-4 możecie zapomnieć). Będzie 7 rodzai :P surowców, niektóre powiązane z konkretnym poziomem jednostek. Frakcje będą potrzebować niekiedy specyficznych dla siebie zasobów, ale twórcy starają się uniknąć pułapek jak siedlisko cyklopów z H3 czy kościanych smoków z H5. Kampania będzie się rozgrywać 10 lat po Czwartym Zaćmieniu, w roku 853 RSS, i skupi się na walce księcia Iwana Gryfity z Seamusem Jeleniem (Rogaczem?). Po dziesięciu latach bratobójczych walk Iwan chce odłączyć swe księstwo od Imperium i zostawić tron Seamusowi. Członkowie (i członkinie) Rady Cieni chcą wybić mu tę głupotę z głowy, opowiadając historię przeszłych bohaterów, którzy stanęli przed podobnymi rozterkami jak Iwan. Owe opowieści będą stanowić 6 kampanii Heroes 7. Za stronę muzyczną odpowiadają Rob King, Paul Romero oraz Roc Chen, który pracował przy DLC do H6 oraz nad MMX. Wymagania sprzętowe nie są na razie znane.
|
© 2003-24 Kwasowa Grota.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes VII". Redakcja, kontakt
Komnaty "Heroes VII". Redakcja, kontakt
Felek
Warmonger
Alamar
Pointer
No i zaraz, zaraz? Czyli mimo koła talentów nadal punkty biegłości? Nadal pełen wybór gracza bez losowości???
Alamar
"Skills have a global effect and offer access to abilities, which have a more specialized effect. When levelling up, the player must spend a point to upgrade a skill or buy an ability. You cannot have everything so you must make choices: you can specialize or try to be balanced.
Also, skills are divided into Might, Magic and Neutral categories, and are consistent with the Hero's class."
Degraf
Kastore
Alistair
Andruids
I bida z tą kampanią. Myślałem, że będziemy kierować Iwanem i zbierać sojuszników, a nie słuchać bajek na dobranoc : /
Kurek
kiogu1
Ogólnie to jakiś żart. Rozumiem głosowanie na elfi i krasnale, tym bardziej, że te drugie po raz pierwszy pojawiły się w 5, ale inferno i świątynia?
kiogu1
Lux
A szkoda swoją drogą, że Forteca nie znajdzie się w podstawowej wersji zamiast Twierdzy... To Twierdza powinna być teraz w głosowaniu z Sylvanem. :'(
Zehir-12
Popieram. W h5 bardzo mi pasowało, gdy orkowie doszli w dodatku. Za to w h6 ubi wymyśliło, że orkowie będą już w podstawce i przez to to już ich nowa tradycja, że orkowie muszą być w podstawce. :( Mam tylko nadzieję, że krasnale faktycznie pojawią się w jakimś dodatku.
Degraf
Lux
Kammer
Alistair