Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB
News
16.X.2014link
Dzisiaj przez półtorej godziny na Twitchu Xavier Penin (główny projektant gry) oraz Julien Pirou (scenarzysta i projektant) odpowiadali na pytania fanów, jak również pokazali demo gry prezentowane na targach Gamescom i Igromir. Niestety zbyt wiele nowinek nie usłyszeliśmy, ale z ciekawszych informacji:
- Będą 4 poziomy Gildii MagiiPierwszy poziom zawiera czary dostępne dla każdego bez potrzeby specjalizacji.
Kolejne poziomy posiadają co najmniej jeden czar ze szkoły faworyzowanej przez miasto.
Akademia posiada dostęp do większej ilości czarów
, a czary losowe;
- Cabiry to duchy ognia potrafiące reperować konstrukty, Magowie są zaś elitąz kulą ognia i przeszywającym strzałem;
- W Infernie na pewno pojawi się Sukub, a w Lochu Minotaur (jeśli dane miasto zostanie wybrane);
- Będzie głosowanieW dwóch turach: najpierw na trzy warianty, a następnie na dwa zwycięskie na wojska Lochu/Inferna;
- Będzie można niszczyć budynki w miastach;
- System umiejętności wciąż jest omawiany, z uwzględnieniem losowościobecnie plany zakładają jej brak;
- Karawany będą wymagać czasu na dotarcie do miasta (jak w H4 i H5);
- Premie/kary do morale za zabicie/stratę oddziału;
- Edytor map będzie w grze.

Dziś też był ostatni dzień na oddanie głosu w sprawie wyboru figurki Iwana. Zwyciężył Strateg z wynikiem 69%/31%. Chętnych zapraszam też do przeczytania jego biografii.

Alamar
Wasze komentarze (48)
16 paź - 20:14

Degraf
"- Premie/kary do morale za zabicie/stratę oddziału;" czyli dynamiczne morale tak jak w H4? Bardzo miłe :)
16 paź - 20:19

Alamar
Akurat kary (i to sumujące się) dla wroga do: morale, szczęścia, ataku i obrony BYŁY w Heroes Online u nekromanty.
Jednak nim rozpoczęto otwartą betę, usunięto tę zdolność, bo była zbyt mocna (i faktycznie taka była).

EDIT:
Nie wiem jednak, czy ta zdolność dotyczy tylko bohatera Przystani (coś było na ten temat przy okazji jakiegoś wywiadu/pytań i odpowiedzi), czy dla wszystkich frakcji.
16 paź - 20:21

Alamar
EDIT 2: Dodałem linka do nagrania na Twitchu.
16 paź - 20:27

Garett
"Zwycięża Strateg z wynikiem 69/31."

69 :O
16 paź - 20:28

Alamar
W końcu to kobieciarz. :P
16 paź - 21:05

Eruanno
No i brak bossów o ile dobrze słyszałem
16 paź - 21:13

Zehir-12
@AcidDragon

Z tego co dobrze zrozumiałem, to na twoje pytanie czy jest szansa na przegrane rasy w dodatku powiedzieli, że na razie pracują nad podstawką i że póki co nie myśleli o dodatkach, tzn. że czas pokarze. czyli jakaś tam szansa jest ;) Wszystko zależy od tego jak się sprzeda gra!
16 paź - 21:17

Alamar
A za co czas ma ich pokarać? :P
16 paź - 21:47

Eruanno
Alamarze, chciałbym Ci wyznać miłość po przeczytaniu ostatniego komentarza.
16 paź - 22:07

Darkem
No to jest nas już dwóch do kochania Alamara ;).
16 paź - 22:14

Morgan Grin
Czyli w sumie nic specjalnego - szkoda. Czekam na pozostałe modele :P
16 paź - 22:21

Acid Dragon
No patrzcie - czyli istnieje ktoś, kto nie nienawidzi Alamara :P

@Zehir-12 - Dobrze zrozumiałeś. Prawdę mówiąc, spodziewałem się takiej odpowiedzi, ale chciałem tym samym uciąć wszelkie kategoryczne głosy mówiące, że na pewno frakcji nie będzie lub odwrotnie - że na pewno będą. Prawda jest taka, że jeśli ktoś twierdzi, że odrzucone frakcje będą lub nie, to albo jest jasnowidzem, albo ma wiedzę większą od samych twórców.
16 paź - 22:40

Nemomon
Alamar kiedyś tam słyszał o Magii i Miecz - może nie jest to powód do miłości, ale mimo wszystko zawsze jakiś do cieplejszego uczucia, a przynajmniej do nienawidzenia jedynie w 95% :P.

Gdyby jeszcze Smoq uwierzył mi na słowo, iż w galerii avatarów Magii i Miecza znajdują się avatary, które obok Magii i Miecza nigdy nie stały... :P

Szkoda, że nie będzie bossów. Lubiłem ich. Co prawda cała walka z bossami sprowadzała się do tego, iż trza było ze miesiąc dłużej zbierać jednostki, aby stawić im czoło, ale i tak ci bossowie byli ciekawi. W H7 mogliby istnieć, chociaż niekoniecznie jako wrogowie z kampanii, a generalnie jako wolnostojące jednostki na mapie.

Ciekawe, kiedy wypuszczą jakieś grywalne demo...
16 paź - 22:50

Kurek
Ubi nie ma kasy na miasta w 3D, dlatego nie są one w 3D... FANI ZROBILIBY TO ZA DARMO ZA NICH >:O
16 paź - 23:07

Eruanno
Nie wiedziałem, że Alamar stanowi krąg nienawiści :D No cóż, zdarza się. Przynajmniej smoki kochane są niemal przez wszystkich :3~~
16 paź - 23:40

Nemomon
@Eruanno: Nie jest tak źle, Alamar w końcu to nie Mirai, który każdemu na "dzień dobry" mówił "idź się powieś", chyba że wstał prawą kością i miał dobry humor, to wtedy mówił "idź się utop". Nie jest również Rabim, który potrafiłby Ci udowodnić (tudzież wmówić), iż byle marchewka jest mądrzejsza od Ciebie. ;)
17 paź - 11:17

Viking
Super, że będzie burzenie budynków, bardzo lubiłem to w WOG-u. Ciekawe, czy też będzie można rekrutować duchy jak się zburzy całe miasto? (pewnie raczej nie, ale może...)
No i mądrze rozwiązali głosowanie, na pewno wynik będzie sensowniejsze niż na armię Sylwanu, stara zasada exemplis discimus działa niezależnie od zmieniających się czasów jak widać
17 paź - 11:32

Nicolai
@Viking: Nie będzie niszczenia miast, tylko można burzyć budynki ;)
17 paź - 11:37

Dru
Mam nadzieję, że autorzy zdecydują się jednak na system losowości w umiejętnościach bo w innym przypadku nie kupię gry na premierę :P
17 paź - 12:14

Viking
Ech, a mnie już poniosło, że będzie można niszczyć po jednym aż zostaną same ruiny....
17 paź - 12:20

kocmouh
Jeśli umiejętności będą zbalansowane, to jestem jak najbardziej za możliwością wyboru. W h6 problemem było to, że część umiejętności brało się zawsze, a reszta była bezużyteczna. Niszczenie budynków to też dobra wiadomość, nie powtórzy się sytuacja z h4, gdzie po przejęciu miasta tej samej frakcji okazywało się, że i tak sobie niewiele zrekrutujemy ;]
17 paź - 14:34

Alistair
Nie jestem ani jasnowidzem, ani nie mam większej wiedzy od twórców, a i tak uważam, że jest bardzo spore prawdopodobieństwo pojawienia się frakcji, które przegrały, w dodatkach. Po prostu nie chce mi się wierzyć, że w dodatkach pojawi się coś innego. A jestem przekonany, że jeśli podstawka odniesie jakiś sukces, to dodatki się pojawią. Bez względu na to czy to będzie dodatek czy DLC (jak dla mnie to i tak mniej więcej to samo w przypadku cyfrowej dystrybucji gier).
18 paź - 20:45

Andruids
Psiska mają być wielkości kawalerii? Czy oni postradali rozum???
18 paź - 22:32

Nicolai
@Up: Przecież proporcje w HoMM od zawsze były umowne, więc w czym rzecz?
18 paź - 22:46

Andruids
Może były umowne w 2d, kiedy nie kłuły tak w oczy, ale teraz? Psy wielkości konia? Czy to takie trudne zrobić je na dwie kratki, zamiast czterech? Naprawdę nie widzisz w tym lenistwa i niedorzeczności?
18 paź - 23:17

Kurek
Brak bossów smuci :(
19 paź - 14:17

Zehir-12
Ciekawe czy ikonki zaklęć się zmienią, bo są zaczerpnięte z H6. Ale to mi mocno nie będzie przeszkadzać, bo w szóstkę pewnie już nie zagram :P NIGDY! Chyba, że w jakieś pojedynki, bo to ostatnia rzecz, która działa mi "bezbugowo" :P
19 paź - 22:47

Nicolai
@ANcientDRuids: Teraz patrzę i masz w sumie rację, dziwnie wyglądają wilki wielkości konia (tak przynajmniej wypadają na screenie przy pobliskich jednostkach ludzkich), zwłaszcza jak na konceptach są mniejsze.
19 paź - 23:45

Acid Dragon
Tylko, że to nie są wilki. "Dire Wolf" po polsku jest najczęściej tłumaczony jako "wilkor", a to coś znacznie większego niż wilk. Widać to w Heroes Online, gdzie zwykłe wilki są normalnych rozmiarów, a istoty nazwane "Dire Wolf" są ponad dwa razy większe.
20 paź - 05:25

Alamar
Raczej jako "olbrzymi wilk" albo "upiorny/straszny":

http://pl.wikipedia.org/wiki/Canis_dirus
20 paź - 10:57

Nicolai
Zostałem uprzedzony z tym linkiem ;) Dire wolf to zwierzę, które naprawdę kiedyś istniało i nie było aż tak duże jak przedstawiają to w fantasy, a "wilkor" to stosunkowo nowe określenie mające swoją genezę chyba w tłumaczeniu Pieśni Lodu i Ognia.
Jednak nie o to tutaj chodzi, na szkicach koncepcyjnych wilkor miał rozmiary człowieka, na polu bitwy jest wielki jak koń.
20 paź - 15:31

Andruids
Nie bawmy się w dokładne pomiary. Takie rozczapierzone na 2x2 pola bydle po prostu źle wygląda.
20 paź - 19:55

Viking
Oj tam, ten wilk to klimatyczne bydle jest i tyle ^^
Ja się właśnie bałem, że będzie mały i szybkoumierający, a przez to nieprzydatny, a tak to w połączeniu z Sędziną może być nawet sensowną alternatywą dla Gryfów (nie, nie tęsknie za nimi - przejadły mi się).
Poza tym po ulepszeniu będę mógł go utożsamić z małym Fenrirem
20 paź - 22:19

Nerevar
Oczywistą oczywistością jest to, że w żyłach tego wilka płynie po prostu dużo krwi smoczych bogów - i dlatego tak wyrósł. Można się tylko dziwić, że nikt nie pomyślał o wilczej kawalerii...
21 paź - 11:27

Bluearga
Szczerze? Tak se to trochę wygląda, swego rodzaju Heroes V tyle, że z mniej kanciastą grafiką. I znowu ekran miasta leży i kwiczy, naprawdę trzeba chyba napisać email do Ubisoftu w tej sprawie bo są głusi i ślepi... Wszyscy w kółko im to wytykają a ci nadal nic, no serio... Jeszcze trochę i osobiście będę musiała iść do ich siedziby, w butelce napisać to co napisać a następnie wybić im okno brutalnie wrzucając ją do środka siedziby, bo chyba inaczej nie załapią... Dżizas!
21 paź - 15:34

Xernfaex
Jeeeez, kobieto, spokojnie... Lepsze dobre ekrany w 2D niż budżetowa porażka pokroju początków HVI... Chociaż nie zaprzeczę, ekrany a'la HV byłyby bardziej klimatyczne.
21 paź - 15:46

Viking
Ale o co chodzi z ekranami miast? Jak na razie opublikowali jeden - nie wiadomo, czy ostateczny. Jak dla mnie lipne było tylko to, że w VI nie było ekranów od początku. Ten jest całkiem fajny, no może trochę przesłodzony. Naprawdę Wolelibyście trójwymiarowe ekrany, takie jak w Piątce? Ja prawie nic na nich nie widziałem (poza ekranem Sylwanu, który był zdecydowanie najlepszy) i mam nadzieję, że trójwymiarowe ekrany miast nigdy już nie wrócą.
21 paź - 17:38

Xesasi
jak dla mnie mogą, być w 2D.... tyle, żeby nie zostały zrobione tak jak w H6, by były robione w sposób jednolity... mówię o tym, że niektóre budynki (np. Inferno) w ogóle nie pasowały do reszty, czy nawet do samego podłoża... a tak to mi to obojętne
21 paź - 18:50

Alamar
>>>Ale o co chodzi z ekranami miast?

Może to, że są PŁASKIE? Nie mają żadnej głębi. Nawet na ekranach miast w H1-2, ręcznie rysowanych, widać co zajmuje pierwszy plan, a co jest plenerem. Ekran Przystani z HoMM7 wygląda jakby był namalowany na szkle czy na innym, płaskim podkładzie, a nie odzwierciedlał realne (fantastyczne?) miasto.
21 paź - 21:00

Viking
Wielkie dzięki za wyjaśnienie Alamarze!
W sumie pod tym względem ekran nie jest najgorszy: nie wiadomo tylko czy pomnik Elratha jest przed czy za zamkiem, a poza tym to się da głębie i perspektywę ogarnąć. A poza tym to pewnie tylko wersja alfa, która może się mocno zmienić. Mnie tylko razi, że jednostki Przystani niby mroczniejsze, a ich miasto cukierkowe, jakby graficy stworzyli jego ekran świeżo po wizycie w sklepie ze słodyczami :)
22 paź - 09:00

Bacus
Zgodzę się z Vikingiem, że stylistyka obecnego miasta Przystani ni w ząb nie pasuje do stylu i klimatu jednostek. Miasto powinno być bardziej średniowieczne, a nie bogato zdobione ze złoceniami z każdej strony.
A co do samych ekranów 2D to mam mieszane uczucia. Nie jest to złe, ale porównując do tych ekranów z H5 to wygląda to biednie.
A wilki wielkości niedźwiedzia wyglądają nienaturalnie i głupio.
22 paź - 12:37

Bluearga
Ja jeszcze dopowiem w sprawie tych ekranów 3D - fakt, nic nie można było na nich znaleźć, ale po to dali szybką nawigację by nie trzeba było niczego szukać i moim zdaniem było to bardzo dobre rozwiązanie. Jakby nie patrzeć mamy XXI wiek, a Ubisoft bawi się w malowanie obrazków miast. W Heroes III przecież było to zrobione znacznie bardziej profesjonalnie bo obiekty były tam w pełni 3D, potem dopiero je spłaszczali. I pomyśleć, że tamto było robione tyle lat temu a nadal wygląda to bardziej sensownie niż "dzieła sztuki" Ubisoftu, zwłaszcza, że ten styl malowania jest jakiś taki dziwny. Wygląda jakby było to malowane farbami a nie w Photoshopie(arty z photoshopa mają specyficzny "digitalowy" wygląd, to takiego nie ma)
22 paź - 13:32
pierdyl
Zgadzam się z kolegą wyżej. wystarczy spojrzeć na miasto ludzi w h3 i porównać z tym czymś czym nas karmi ubi http://www.tawerna.biz/h/3/miasta/zamek/zamek.jpg
Raz że miasto w h7 jest prze cukierkowe, dwa że nie ma tam detali, trzy że za mało jest tam kontrastu, cztery że wygląda jak namalowany obrazek farbkami dla dzieci. Mam nadzieję, że to tylko wersja jakaś demo miasta i że będzie to wyglądać o niebo lepiej... Może ktoś z Was kto dobrze zna angielski napisze gdzieś na stronie h7 o tych ekranach miast co i jak? Może dotrze coś do nich w końcu..
22 paź - 19:09

Bluearga
Pisanie nic nie da, trzeba wynająć czołg i po prostu wjechać im do siedziby bo można walić jak grochem o ścianę. Kiedy współpracowali z Nival(przy Heroes V) to wyszła dobra gra ponieważ Nival słuchał się fanów i poniekąd składał się z tych fanów. Nie rozumiem właściwie czemu zerwali z nimi współprace, Black Hole to był totalna porażka(zresztą to studio chyba już nie istnieje?) Teraz współpracują z jakimś Limbic co robił M&MX więc zgaduję, że studio też ma małe pojęcie o czymkolwiek związanym z Hirołsami.

Moim zdaniem powinni wrócić do współpracy z Nivalem(coś ostatnio cienko przędą Prime world to poniekąd straszna wtopa dla nich) albo nic z tego nie będzie.
22 paź - 19:26

AmiDaDeer
A mnie się to, że ekrany miast są malowane, podoba. Bardzo mi się podobały takie ekrany miast z H1 i 2, spełniały swoją rolę. Wykonanie co prawda o wiele gorsze, ale sam pomysł - jak najbardziej na tak.

Naprawdę, Blueargo, nie masz już chyba na co narzekać.
22 paź - 21:58

Andruids
Nie jestem jakimś fanatykiem miast 3d, ale były zdecydowanie mocną stroną piątki, takim potężnym cukierkiem wizualnym. Nic dziwnego, że ludzie tak za nimi wzdychają.

I dość już tego narzekania i malkontenctwa! Skupmy się na czymś pozytywnym! Przy prezentowanym obecnie malunku nawet ten z szóstki dobrze wypada! To dopiero wyczyn : D
23 paź - 15:03

SarShassar
MMH7 jest robione na wzor III nie V wiec !!!NIE BEDZIE 3D!!! Ubisoft nie robi na podobienstwo swoje lecz na podobienstwo 3DO! Mnie sie podobaja ekrany 2d i sa lepsze od tych z piatki. Co prawda troche przezlocone, ale lepsze to niz jakis badziew(mam nadzieje, ze inne miasta nie beda takie lukrowe).
29 paź - 13:06

Bluearga
Żeby moc się na czymś wzorować to samemu trzeba trzymać jakiś poziom :) Co jak co ale Ubisoft tej świętości nie powinien nawet tykać, chyba, że chcą aby w końcu uderzył w nich grom z jasnego nieba(proszę Boże, wiem, że ty też lubiłeś Hirołsy 3, zrób to. ZRÓB TOOO)
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes VII". Redakcja, kontakt