Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB
News
Na weekend kolejna porcja pomniejszych informacji. Głosowanie na drugi dodatek edycji kolekcjonerskiej zostało zakończone i znaczną przewagą głosów wygrały karty tarota. Ruszyło zaś trzecie i ostatnie głosowanie w tej samej sprawie. Tym razem mamy do wyboru ścieżkę dźwiękową z gry na płycie lub zestaw "litografii", czyli w praktyce - kilka wydruków grafik w formacie zapewne pocztówkowym.

Aktualizacja oficjalnej strony została opóźniona, ale autorzy przepraszają i w ramach rekompensaty zapodali nam dwie "tapety" z jednostkami z Przystani i Akademii:
Wychodząc na moment z informacji o H7 - gra Duel of Champions właśnie zmieniła developera. Nowymi autorami odpowiedzialnymi za dalszy rozwój gry (o ile taki nastąpi) jest firma Blue Byte, a więc twórcy m.in. Heroes Online. Aktualizacja gry planowana jest na początek 2015.

Chciałbym też zaprosić Was do wzięcia udziału w naszym nieoficjalnym głosowaniu dotyczącym sposobu zdobywania umiejętności przez bohatera w Heroes VII. Wiemy od twórców, że możliwe są zmiany względem "czynnika losowego", więc przekażmy im czy nasza społeczność graczy tego chce. Na deser zaś przypominam o ciekawostkach ;).
Acid Dragon
Wasze komentarze (20)
6 gru - 09:51

Elliv
Tapety są tylko zlepkiem innych znanych już obrazków.

Właśnie do mnie dotarło, że w Przystani nie ma gryfów. Czy tak można? Teraz widzę jak "ludzkie" zrobiło się to wojsko - zbyt ludzkie.
Wygląd anioła pozostawię bez komentarza. Jak można walczyć z czymś takim na głowie?!
6 gru - 09:56

Bacus
Akurat ludzkie wojsko to spory plus i nawiązanie do części pierwszej i drugiej, gdzie armia Ludzi składała się w 100% z ludzi. Jak dla mnie Przystań w tych Heroesach idzie bardzo na plus.

Acz wybór między soundtrackiem, a obrazkami jest głupi. Powinni dać oba, bo co to za gra teraz bez płyty z soundtrackiem? Co głosowanie to głupsze...
6 gru - 10:26

Acid Dragon
W kwestii "ludzkości", czy ogólnie - jednorasowości armii zdania są najwyraźniej podzielone. Jedni lubią, drudzy nie. Osobiście należę do drugiego obozu i wolę jak największe zróżnicowanie w jednostkach, a armia czysto ludzka wydaje mi się nudna.

Gryfy natomiast będą miały jeszcze swój comeback - w kampanii, jako jednostki "specjalne" Iwana.
6 gru - 11:24

Dark Dragon
Też jestem zdania, że powinien być OST oraz litografie.
6 gru - 11:51

Drwal
Do wydania gry pewnie jeszcze kawał lat (no może trochę mniej), a już mamy zwycięzce w kategorii najnudniejsze miasto. Pozbywanie się Inferno bo jest zbyt jednolite rasowo, a przy tym pakowanie do Przystani tylko ludzi...
6 gru - 12:03

Darkem
Drwalu, Przystań jest tradycyjnie już jednolita. Nigdy nie przeszkadzało mi to, ale jednocześnie sprawiało, że nie grałem nią zbyt często. Tak jak Acid, jestem zwolennikiem różnorodności. Gdy w H6 otrzymaliśmy różnorodną wersję została zniszczona i starta w proch przez nieprzychylne komentarze. Oczywiście większość z nich dotyczyła stylu graficznego, kopiowania jednostki neutralnej, a nie samego składu. Niestety, Ubi nieprędko powróci do pomysłu urozmaicenia zamku rycerza. Szkoda.
Mam nadzieję, że reszta przyszłych miast pochwali się jak najmniejszą ilością jednostek tej samej rasy. Dwie to moim skromnym zdaniem dobry kompromis, trzy już trochę przeszkadzają.
6 gru - 12:24

Zehir-12
@Bacus, Drwal

To je UbiSoft. On zawsze coś przekombinuje :) Trzeba z tym żyć, bo zmienić tego nie ma jak. Jedyne co można zrobić to nie kupić gry, jeśli okaże się słaba.
6 gru - 12:36

Nicolai
Wrzucili dwa kolaże, których wykonanie zajmowało pięć minut, w ramach przeprosin? Nieźli są... A co do głosowania soundtrack vs litografia to chyba są już niepoważni. Niedługo będzie głosowanie na wygląd pudełka jak przy MM X.
6 gru - 13:01

Tarnoob
Akurat wygląd Serafina uważam za wzorowy - nareszcie jakaś powaga, groza, elegancja i normalne proporcje, a nie krzykliwość z Heroes V. Ten Serafin jest dość podobny do tego z HVI i tak trzeba trzymać.

W Przystani brakuje trochę taniego "mięsa armatniego", czyli obdartych chłopów, pikinierów, itd. Nie ma co przesadzać z epickością i patosem.

Na pierwszy rzut oka miałem trochę zastrzeżeń do Akademii przez tytana i golema - no ale można się przyzwyczaić i do tego. Dość marudzenia i tęsknoty do idealnych wzorców z HoMM3-4 i MM6-8. :-P
6 gru - 13:40

Matheo
Arty są świetne. Przystań mi się podoba. delikatnie mroczna a zarazem taka jak zawsze. Akademia też rewelacyjna. Sam już nie wiem czy wolę starych dobrych znajomków w nowej odsłonie, czy też coś zupełnie nowego. Cabir już wygrał głosowanie na ulubioną jednostkę. Żal będzie je zabijać ;)
6 gru - 13:45

Matheo
Czemu tych komentarzy nie można edytować?

"Teraz widzę jak "ludzkie" zrobiło się to wojsko - zbyt ludzkie."
Przepraszam a niby kiedy Przystań była "nie ludzka"? Chyba tylko w HVI i tylko dzięki neonom, którymi ozdobiono jednostki, bo i tak były one humanoidalne.
6 gru - 15:29

Alamar
>>>a niby kiedy Przystań była "nie ludzka"?
Jaka?

Daleko nie trzeba szukać - H3 (gryfy, zeloci, anioły), H5 (jako że to kalka H3 :P) i H6.
Ciekawym rozwiązaniem była Przystań w H4, gdzie urozmaiceniem były machiny wojenne. Jednakże w Ashanie mamy osobną frakcję krasnali, więc wszelkie cuda inżynierii raczej trafią do tej dziury z lawą. :P

A głosowanie zaiste bardzo "fajne" - nie dość, że zwycięzce można zgadnąć bez oddania przez kogokolwiek ani jednego głosu, to co powstrzymuje Ubi od dania obu tych rzeczy, jak to miało miejsce przy MMX?

http://www.mightandmagicx.acidcave.net/sphinx/130823104722mockup-retail.jpg

Swoją drogą te litografie w MMX nie były ani zbyt piękne, ani zbyt wielkie (kartka pocztowa).
6 gru - 18:47

Elliv
@Tarnoob
Wzorcowy Serafin? A co biedaczek będzie widział podczas walki jak ma konserwę na głowie i kołnierz ortopedyczny.
Zepsuli moją ulubioną jedostkę.
7 gru - 11:01

Tarnoob
To nie konserwa - to normalny pełny hełm. Co to, już nawet hełmu nie można nosić? :-P Jest ozdobiony piórami po bokach - czy tam skrzydełkami - ale to całkiem dobrze pasuje. Dodaje równowagi, smukłości i właśnie tak powinny być ozdabiane hełmy, a nie przez te kiczowate, niepraktyczne statuetki na hełmach jak w HV i HVI - lawl wut? Jak ktoś dobrze napisał, Przystań wygląda nieco "mrocznie", chociaż wolałbym określenie "złowieszczo". M.in. kaptur zealota albo ten hełm Serafina i jego długi ciemny otwór wyglądają nieźle. To dość podobnie jak u Zash Mitry w Warriors i Shifters. >:->
7 gru - 17:17

Elliv
Dobrze. Niech wojsko z Przystani ma na sobie tyle zbroi, pancerzaów, hełmów, tarcz i całego innego żelastwa ile tylko umiesie ale dlaczego anioł? Czyżby skrzydlatek aż tak zszedł na psy i stracił swoją moc i charyzmę, że musi chować się za płatami blachy?
9 gru - 09:49

Tarnoob
Przypominam, że w Heroes VI i VII nie ma właściwych aniołów jak w Heroes VI. To są niebianie (celestial) i serafini (seraph) - czyli pół anioły, pół ludzie. To normalne, że muszą się chronić. Zresztą nawet w Heroes III, IV i MM7 archaniołowie mieli zbroje - jak każdy normalny wojownik. To nie są anielskie chóry chłopięce, tylko armia. :-P
9 gru - 09:50

Tarnoob
Choroba, nie ma jak poprawiać komentarzy. -.- Na koniec pierwszego zdania miało być "Heroes V".
9 gru - 15:55

Elliv
@Tarnoob
Nie chodziło mi o brak ochrony anioła, tylko o jej przerost. Równie dobrze może po planszy jeździć czołgiem.
Wszystko jest dobre ale z umiarem i bez przesady.
9 gru - 15:59

Tarnoob
Elliv: faktycznie, ta zbroja mogłaby być odrobinę mniejsza. Jedna warstwa mniej - czyli bez tych naramienników i wielkich płyt przy pasie - i serafin też dałby radę.

Mimo wszystko to i tak razi mnie mniej niż absurdalne naramienniki drugiego czempiona.
9 gru - 16:54

Elliv
To co napisałam to tylko moje odczucia i ogólne wrażenie. Nie znam się na zbrojach i broni.
Mnie w wyglądzie knechta (bo chyba go tak nazwali) bardziej przeszkadza ogromny miecz. Taka broń musi być bardzo niepraktyczna i nieporęczna.
Wygląda jakby rycerz miał jakieś problemy ze sobą.
Mam tylko nadzieję, że jednostki w H7 będą jednak trochę inne niż w prezentowanych projektach postaci.
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes VII". Redakcja, kontakt