Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Po cmentarzu włóczy się:
   Kuririn
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB
News

Czas na kolejne głosowanie, tym razem dotyczące wyglądu Lochu. Twórcy zaprezentowali graczom dwie koncepcje:
  • Wspomnienia Bezimiennych - miasto cieni wykute wśród klifów i na ruinach starożytnej metropolii ćmoskrzydłych.
  • Gwiazda głębin - wzniesione na bogatej żyle cennych surowców, które świecą się jak psu... oświetlają miasto niczym w filmach J.J. Abramsa.

  • Głosowanie potrwa 6 dni i tradycyjnie już grafiki nie ukazują rzeczywistego wyglądu miast.

    PS Chyba w końcu Ubisoft naprawił ankiety i ukrył wyniki.

    PS 2 Z dniem jutrzejszym z Ubisofu odchodzi Kimmundi, który zajmował się m.in. kontaktem z graczami przy grach Heroes 7 i Duel of Champions.

    Alamar
    Wasze komentarze (8)
    8 gru - 18:41

    Matheo
    No jasne, że ciemne!
    8 gru - 19:23

    Zehir-12
    Wow...Kolejne jakże ciekaaaaawe głosowanie. Coś na co czekałem od czasu ogłoszenia Heroes 7. Wieje nudą... :/ Niestety
    8 gru - 19:36

    Kantor
    Ktoś wie może iloma jeszcze wspaniałymi głosowaniami zaskoczy nas Ubi?
    8 gru - 19:39

    Zehir-12
    @Kantor

    To zależy o jak bardzo detaliczne rzeczy będzie chciał spytać nas UbiSoft. Biorąc pod uwagę poziom głosowań na dzień dzisiejszy, to pewnie będą jeszcze <odpukać> głosowania na ekran miasta + oświetlenia orków i nieumarłych, no i kto wie może <podwójnie odpukać> głosowania na line-up tychże dwóch przed chwilą wspomnianych ras. No i licząc, że Ubi lubi zaskakiwać to bym doliczył jeszcze z 10 :P Generalnie - dużo
    8 gru - 19:56

    Elliv
    Idea głosowań jest na pierwszy rzut oka dobra, ale wcale taka nie jest.

    Gra powinna być spójna i nie powstała z wyniku przypadkowuch wyborów. Wybierając jedną opcję trzeba pamiętać co zostało zaplanowane dla innych miast.
    Frakcje nie powinny być same dla siebie tylko powinny się nawzajem uzupełniać. Muszą pasować do siebie jak światło i mrok, woda i ogień, życie i śmierć.
    8 gru - 21:15

    Hubertus
    Oczywiście że te głosowania są denne, wszystkie poza wyborem jednostek. Reszta to świat gry który powinien być spójny, a nie nietrzymającą się kupy zbieraniną przypadkowych wyborów graczy, któzy sami do końca nie wiedza za czym głosują.
    9 gru - 08:49

    SarShassar
    @Hubertus
    Zgadzam sie z toba! Ubi nie powinno dawac tak bezsensownych glosowan.
    9 gru - 09:20

    Tarnoob
    Zgadzam się, że ciemne miasto jest lepsze. Przykłady Heroes V i VI pokazały, że świecące się kryształy wyglądają dziwnie i warcraftowo. To jeden z głównych elementów nadających tego typu grafice infantylności. 3D jeszcze nie jest na takim poziomie, żeby tworzyć piękne, półprzezroczyste kryształy i płyny odbijające światło - jak w starych MM, Diablo, Gothicu, TES, itd.
    Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
    © 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
    Komnaty "Heroes VII". Redakcja, kontakt