Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB
News
... a właściwie wszyscy się spodziewali. Jednakże plus dla tych, którzy załapali parafrazę ;). Bohaterowie Magii z Przystani, podobnie jak tamtejsi wojownicy, czerpią korzyści z mistrzostwa w Prawości - umiejętności zwiększającej morale. Są jednak znacznie lepiej wyszkoleni w magii. Choć magia światła wydaje się dla większości z nich oczywistością, to jednak wielu sięga też po magiczne zapałki.

Inkwizytorzy - Są bronią Elratha. Nie tylko osiągają mistrzostwo w magii światła, by chronić i leczyć swoje oddziały, ale również potrafią rozpętać piekło niszczycielskimi zaklęciami magii ognia. I choć są mniej nastawieni na brutalną siłę niż ich kompani, Egzekutorzy, to ciągle posiadają całkiem niezłe umiejętności bitewne.
Główne umiejętności: Prawość, Sztuka Wojenna, Magia Ognia

Kapłani - To bardziej powszechni bohaterowie religijni swej frakcji. Są mistrzami magii światła, a na polu walki są źródłem nadziei i zbawienia. Jednakże oprócz tego są również biegłymi zarządcami, logistykami i dyplomatami.
Główne umiejętności: Prawość, Magia Światła, Magia Pierwotna

Spowiednicy - Są tarczami Przystani i mistrzami w skuteczności obrony oraz magii światła. Ich moc pozwala ochronić armie Imperium przed nawet najstraszniejszymi wrogami, którymi są przede wszystkim magowie ciemności.
Główne umiejętności: Prawość, Magia Światła, Cnota
Acid Dragon
Wasze komentarze (12)
14 sty - 19:12

Kurek
Podoba mi się taka konwencja, że nadal mamy "odmiany" bohaterów bez bawienia się w krew i łzy. Jako naczelny inkwizytor pochwalam używanie magii ognia ;)
14 sty - 19:16

Alamar
A Ty tu skąd? ;)
14 sty - 19:25

Darkem
Podział wydaje się ok, ale projekty bohaterów to zupełnie co innego. Niestety, zaprezentowane grafiki nie prezentują się dobrze :/.
14 sty - 19:47

Aayren
@ Darkem - możesz uściślić, dlaczego tak uważasz? Pytam dlatego, że o ile grafiki rycerzy podobały mi się średnio, to bohaterowie magii, prezentują się moim zdaniem wyśmienicie.
14 sty - 19:48

Eruanno
Ja również uważam, że grafiki nie prezentuję się zbyt specjalnie. Odkąd wypuścili H6 mam wrażenie, że bohaterowie to albo jedna wielka kupa żelaza albo szmat. Może by tak mniej kombinowania i dziwactw, a więcej prostoty, harmonii i detali? Ta aureola i świecące oczy są dziwaczne i nie pasujące do ludzi, a tym bardziej do księstwa wilka. Pominę już fakt zauważony na oficjalnym forum - modele te są bardzo podobne do bohaterów Nekropolii z H6. Ktoś w Ubisofcie ma bardzo zły gust i chyba tylko jedna osoba zatwierdza i ustala te projekty ponieważ we wszystkim widzę jedno odbicie.
14 sty - 20:29

Nicolai
Małe podróbki skrzydełek <3
14 sty - 21:31

Zehir-12
E. Dla mnie już lepiej, żeby byli podobni do bohaterów z nekropolii w H6 niż z Przystani :P Z resztą wygląd bohaterów nie jest dla mnie istotny, bo H6 raczej wypieram, więc zniósł bym nawet H7 jako ulepszoną wersję szóstki.
14 sty - 23:51

Kurek
@ Alamar
Szykuję od kilku lat pewien projekt związany ze światem M&M
Ściśle tajny >:)
15 sty - 02:28
Haarald
Rzeczywiście przekombinowane te postacie. Ważne jest też odpowiednie zadbanie o wizerunki bohaterów (portrety). Oby tego nie skrewili. Te z szóstki były w większości w miarę ładne (w piątce okropne).
Co ciekawi to umiejętności, które powoli wychodzą na światło dzienne. Ciekawi mnie liczba poziomów. Oby dali więcej niż trzy.
15 sty - 10:37

Elliv
Z tego co zostało opisane o typach bohaterów Przystani to zdecydowanie za mało pokazali. Na razie wiemy tylko jak będzie wyglądała ogólnie kobieta i mężczyzna bez uwzględnienia czy dany bohater jest Inkwizytorem, Kapłanem czy Spowiednikiem.
Według mnie przedstawienia Inkwizytora i np. Spowiednika powinny być zdecydowanie różne, ale czy będą o tym pamiętać?
15 sty - 11:23

Alamar
Pytanie raczej rozchodzi się o to, czy mają na to pieniądze? Z drugiej strony nadal nie wiemy, czy będzie w końcu 12 klas bohaterów (po 1 mocy i magii na frakcję) czy 36 (po 3 klasy mocy i magii na frakcję).

Zaprezentowane właśnie podklasy równie dobrze mogą być klasami zaawansowanymi (jak w Heroes 6) lub też trzema gałęziami jednej klasy ("dobra", "zła", "neutralna" - wariancja z Heroes 6, gdzie mieliśmy de facto trzy klasy bohaterów mocy czy magii w danej frakcji).
17 sty - 07:30

Chaosyta Sareth
No ciekawe . Całkiem niezły jest ten system klas .
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes VII". Redakcja, kontakt