Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB
News
Wygląd Bohaterów Twierdzy został pokazany dwa tygodnie temu przy okazji demonstrowania lineupu, ale na pełniejszą prezentację musieliśmy czekać aż do teraz. Poznaliśmy także umiejętność frakcyjną, którą podobnie jak w poprzednich częściach jest Szał Krwi. Ma on zwiększać zdolności bojowe jednostek Twierdzy, jednak nie zdradzono jeszcze w jaki dokładnie sposób.

Podżegacz Wojenny
Podżegacze pragną krwi i bitew. Ich trening i myśli koncentrują się wokół walki. Dowodzą oni swoimi wojskami z siłą i impetem. Najprawdopodobniej są to najbardziej śmiercionośni bohaterowie Ashanu prowadzący małe grupki źle uzbrojonych wojowników.
Główne umiejętności: Szał Krwi, Okrzyki wojenne, Atak
Barbarzyńca
Barbarzyńcy to najbardziej typowi orkijscy bohaterowie, nawet jeśli część z nich pochodzi z innej rasy. Ich umiejętności są wyważone, dlatego kiedy dowodzą armią to bardziej bazują na szczęściu niż Podżegacze Wojenni czy Wodzowie.
Główne umiejętności: Szał Krwi, Okrzyki Wojenne, Sztuka Wojenna

Wódz
Wodzowie są urodzonymi dowódcami, często są wybierani na generałów podczas długich wypraw i jako zarządcy kiedy zakładane są nowe osady. Ich umiejętności przedkładania negocjacji ponad zabijanie są bardzo rzadkie pośród Orków. Może bywają one przeceniane, ale wielokrotnie zadecydowały o losach ich ludu.
Główne umiejętności: Szał Krwi, Sztuka Wojenna, Obrona
Nicolai
Wasze komentarze (16)
13 kwi - 19:44

Minastir
kiedy zakładane są nowe osady ;)
13 kwi - 19:47
lukkkk
Mnie zastanawia jedno. Mamy multum klas teraz. # dla mocy i 3 dla magii. Zarazem niezwykle ubogi "drzewko w postaci koła" umiejętności. Czy tylko mi to zalatuje nudą i przerostem formy (klasy) nad treścią (skille)?
13 kwi - 20:01

Nicolai
@lukkkk: Ale umiejek jest od groma i jeszcze trochę, ale każda z klas ma dostęp tylko do dziesięciu z nich.
13 kwi - 20:01

Baloq
Hmmm, jak dla mnie to kółko daje dość duże możliwości rozwoju postaci... Na pewno więcej niż w H6, a porównywalnie jak w H5, więc źle na pewno nie jest.
13 kwi - 20:14

Minastir
@Baloq Więcej niż w H6 to na pewno tak ale czy porównywalnie jak w H5 to raczej nie, każdy bohater w H7 ma do wyboru 85 umiejętności a np w H5 bohater twierdzy - 120 a już nekromanta - 136
13 kwi - 20:35

Baloq
Nie no racja, tam dochodziły te poboczne rzeczy itd.
Niemniej jednak będzie w czym wybierać moim zdaniem.
13 kwi - 21:04

MinosKing
@ Nicolai popełniłeś troszeczkę błędów przy: Barbarzyńca: "Barbarzyńcy to najbardziej typowi orkijscy bohaterowie", chyba Orkowi Bohaterowie;] oraz drugi błąd przy: Wódz: "Wodzowie są urodzonymi dowódcami, często są wybierali na generałów podczas długich wypraw i jako dowódcy kiedy zadane są nowe osady". Chyba miałeś na myśli "wybierani";]

Ogólny pomysł na bohaterów Twierdzy mi się podoba, no cóż nic dodać nic ująć :D
13 kwi - 21:11

Alamar
"bohaterowie orków" jak już :P Zresztą "orkijski" jest w miarę poprawnym wyrażeniem.

Tak, 6 klas to przerost formy nad treścią, a wariancji kół umiejętności tak dużo nie będzie i z czasem i tak będziemy grali jedynym słusznym bohaterem z jedynym słusznym zestawem umiejętności.
13 kwi - 21:13

Nicolai
@MinosKing: To może tak:
1) W oryginale było napisane małą literą, więc zachowałem tę konwencję. Poza tym z gramatycznego punktu widzenia nie widzę potrzeby napisania tego wielką literą. No, a przymiotnik "orkijski" można stosunkowo często spotkać w materiałach fantasy, więc nie wiem w czym problem.
2) To była moja literówka, już poprawiłem. Dziękuję za zwrócenie uwagi.
13 kwi - 21:26

MinosKing
@Nicolai nie prosiłem byś napisał wielkimi literami, a raczej chciałem tym podkreślić popełniony błąd:P

A i pierwszy raz spotykam się z nazwą "orkijscy"? Zamiast "orkowi":O Nie myśl że chciałem tym się przyczepić do ciebie, a wręcz przeciwnie chciałem tylko wyprowadzić ciebie z błędu ;)
13 kwi - 23:04
lukkkk
Ok, umiejek będzie dużo do wyboru. No właśnie, wyboru. Odnajdziemy jeden najlepszy i będzie się wciąż powtarzał. Osobiście jakbym mógł wybierać, to w H3 zawsze grałbym na implozji i magii ziemi. A losowość jednak daje to, że swoją strategię musimy dostosowywać a nie założyć z góry.
13 kwi - 23:24

Aayren
6 ras po 6 klas, daje nam to 36 różnych bohaterów, zagrajmy każdym z nich po 3 razy by obczaić umiejki, styl gry i taktyki, synergie z poszczególnymi czempionami i już mamy koło 100 gier na samo zapoznanie. Tak przynajmniej ja to widzę. (wolę sam wszystko sprawdzić, to daje większą satysfakcję) Zanim się nawet wymyśli jeden słuszny build, będzie trochę frajdy z odkrywaniem co i jak.
13 kwi - 23:26

Acid Dragon
lukkk - masz rację. Ale spójrz na to inaczej - w H3 jeśli tylko wylosowałeś magię ziemi to zapewne to właśnie wybierałeś. Jak każdy - pomijając oczywiście wyjątki, które zawsze istnieją. A umówmy się - przez ponad 20 losowań szansa na to, że ta magia ziemi się trafi była jednak spora. W rezultacie więc przynajmniej połowa moich bohaterów w H3 zawsze miała magię ziemi. U Ciebie pewnie podobnie, prawda?

W H7 natomiast magia ziemi - nawet jeśli byłaby równie silna, co w H3 - będzie dostępna statystycznie dla 1/3 bohaterów. Niektóre frakcje mogą nie mieć do niej dostępu w ogóle. To sprawia, że zamiast ciągle dążyć do tego samego rozwoju bohatera (nawet z czynnikiem losowym!) będziesz się musiał nauczyć grać z tym co masz, a nie dążyć do ciągle tych samych umiejętności, jak w H3.

Poza tym czynnik losowy w H7 ma przecież być.
Ale ograniczenia 10-ciu umiejętności na klasę pozostaną, więc nie wszyscy będą mogli latać po mapie z implozją, czy wskrzeszeniem.
14 kwi - 00:41
lukkkk
Acid: właśnie po cichu na to liczę, aby klasy się różniły od siebie. Rozwój bohatera w H3 nigdy mi nie pasował. Jednak po tym co zobaczyłem w H5, zacząłem jednak wymagać/chcieć więcej. Jeżeli miało by to wyglądać tak jak piszesz, to ok. Ale wszystko jak zwykle rozbija się o szczegóły. Boje się, że z tych 3 klas, jedna stanie się jedyną słuszną. Wyjdzie potem, że znowu mamy jednego sensownego bohatera mocy i jednego magii.

Natomiast gdyby rzeczywiście, każda klasa miała coś innego do zaoferowania, to jestem na TAK, nawet bez losowości. Ale co z umiejętnościami rasowymi? Czy to nie będzie tak, że grając Heaven, Nekropolią czy Twierdzą, dostaniemy zawsze takie same umiejętności dla naszego wojownika? Co prawda je sami sobie wybierzemy, no ale////
14 kwi - 00:54

Idai
A jakby zrobili tak, że wybieramy portret, maga lub wojownika a specjalizacja byłaby już losowa? Dawałoby to już pewną nutkę niepewności. Oczywiście znajdą się tacy co będą ładować grę na nowo 100 razy aż wypadnie mu jedyna słuszna specjalizacja, ale to już ich wybór :).
Tak sobie gdybam gdyż bardzo ciekawi mnie jak wprowadzą alternatywny system losowości.
14 kwi - 09:47

MinosKing
Acid Dragon ma słuszność. Nie zawsze można mieć to co by się chciało, i trzeba potrafić się dostosować do sytuacji w grze.

Zaś ja dodam jeszcze tylko to że każda strategia jest dobra, trzeba tylko umieć ją w odpowiedni sposób wykorzystać;]
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes VII". Redakcja, kontakt