Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB
News
Mieliśmy już zakutych w metal i łańcuchy barbarzyńców Orków, więc dziś przyszedł czas na opis magicznej strony bohaterów Twierdzy. Oni również korzystają ze zdolności rasowej Szału Krwi zwiększającej szybkość i siłę jednostek na początku bitwy. Poznajcie więc wyznawców Ojca Niebo i Matki Ziemi:

Przyzywacz Burz
Przyzywacze Burz są wyznawcami Ojca Niebo, nie tylko zdolnymi zasiać podczas bitew szał w sercach sojuszniczych oddziałów, ale także przyzwać gniew swego boga i atakować potęgą błyskawicy, powodując ogromne zniszczenia na polu bitwy.
Główne umiejętności: Szał Krwi, Sztuka Wojenna, Magia Powietrza

Szaman
Szamani są mędrcami swego ludu, zdolnymi poskromić swój gniew, który jest ich błogosławieństwem i przekleństwem zarazem. Są też wykształceni i jednymi z najlepszych lingwistów na Ashanie. Potrafią jednak być dość efektywni w boju, dzięki magii Nieba i Ziemi.
Główne umiejętności: Szał Krwi, Odkrywanie, Cnota

Zaklinacz Ziemi
Są dziećmi i wyznawcami Matki Ziemi oraz obrońcami swego ludu. Ci zadziwiająco mądrzy nauczyciele są opiekunami wędrujących plemion, lecz gdy ich dzieci znajdą się w zagrożeniu, potrafią atakować zębami i pazurami jak pustynne lwice i z pewnością nie zapomnisz o niszczącej potędze magii ziemi, którą władają.
Główne umiejętności: Szał Krwi, Obrona, Magia Ziemi
Alamar
Wasze komentarze (10)
15 kwi - 18:33

Górski
Super. :) Choć nie ma zaskoczenia, jeśli chodzi o magię, bo tak jak myślałem, powietrze i ziemia. :)
15 kwi - 19:19

Elliv
Czy bohaterowiem magii nie powinni choć trochę widzieć? Dlaczego mają zasłonięte oczy? To nie wzbudza mojego zaufania do nich.
Ślepe krety.
15 kwi - 19:41

Kurek
Wybornie!
15 kwi - 19:57

MinosKing
Bardzo ciekawie się zapowiadają ci Dowódcy z Twierdzy używający magii powietrza jak i ziemi.
15 kwi - 20:28

Kalohn
Szaman bez magicznej umiejętności podstawowej jest chyba lekką niekonsekwencją? ;)
16 kwi - 10:03

WhyMe
Mnie ciekawi skąd orkowie posiadają swoje moce magiczne. Z tego co wiem za czary-mary odpowiedzialne są Smocze Bóstwa (wyjątkiem są magowie) a tych orkowie nie wyznają. Czyżby Sylanna i Ylath mieli potajemny romans z dzikusami? ;)
16 kwi - 10:11

WhyMe
Dodam jeszcze iż bardzo możliwe iż UBI dało nam wskazówkę dotyczącą neutralnej jednostki, jest nią Pustynny Lew - "these heroes can claw and bite as any DESERT LIONESS"
16 kwi - 13:28

Degraf
Może być tak, że szaman nie ma specjalizacji w żadnej magii a przez to szerszy dostęp. Pozostałe dwie klasy np. na full w swojej, pokrewna na "2 poziom pizzy" a pozostałe dostępne na 1 a szaman ze wszystkich dostępnych na 2 poziom. Ale to takie gdybanie, bez "barbarzyńskich pizz-skilli" ciężko powiedzieć.
16 kwi - 14:48

Idai
Dokładnie, szaman kosztem arcymistrzostwa jednego kawałka pizzy, może okazać się mistrzem 3 lub 4 kawałków pizzy.
16 kwi - 14:49

Szaman
Czuje się doceniony i ważny :D Studenci będą się o mnie uczyć xD
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes VII". Redakcja, kontakt