Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB
News
W dniu wczorajszym i dzisiejszym, Ubi-Nox pokazał pięć kawałków Pizzy, wszystkie o smaku czarów. Poznaliśmy pozostałe szkoły magii, czyli Pierwotną, Ognia, Światła i Wody, oraz zdolność frakcyjną Akademii, czyli Metamagię. Pozwala ona na wydłużenie działania pozytywnych efektów nałożonych na sojuszników i negatywnych nałożonych na przeciwników.

Tłumaczenie, jak zwykle, u nas:

Jednak to nie koniec newsów. Mamy dobrą wiadomość, dla tych, którzy jeszcze nie nabyli MMX, a chcieliby zagrać w tę grę. W najbliższym numerze magazynu CD-Action pojawi się pełna wersja tejże gry. Wszystkich nie zaznajomionych z tym tytułem zapraszamy do naszego serwisu mu poświęconemu.
Nicolai
Wasze komentarze (19)
29 maj - 19:11

Eruanno
Czy poznaliśmy już wszystkie umiejętności z MM:H7?
29 maj - 19:12

Eruanno
Nie wliczając tych rasowych oczywiście.
29 maj - 19:13

Nicolai
Na to wygląda, zostały się tylko frakcyjniaki.
29 maj - 19:36

Eruanno
Fajnie byłoby dowiedzieć się już nieco więcej na temat elfów. No ale lepiej późno niż wcześniej. Jeszcze ludzie chcieliby rozmawiać o korektach umiejek :D
29 maj - 20:34

Mitabrin
Hmm... Wie ktoś, czy MMX dodawane do CDA będzie posiadało jakikolwiek DRM? W sensie, czy będzie tą grę trzeba sobie przypisać do jakiegoś konta na Steamie, czy innym badziewiu?
29 maj - 20:36

Minastir
Nawet myślałem ostatnio żeby zagrać w MMX mimo że nie grałem w poprzednie części M&M, więc chyba zakupię cd-action ;)
29 maj - 20:42

Minastir
Bo słyszałem w miarę pozytywne opinie o M&MX
29 maj - 20:51

Yogoort
w ostatnim pokazie twitchowym panowie powiedzieli, że o elfach będzie więcej ok połowy czerwca ... o tyle o ile ;)

Co do zaprezentowanych umiejętności i czarów to magia pierwotna bardzo mi się podoba, co prawda umieszczenie teleportu tak nisko jest dość zaskakujące ale ok. Żywiołaki w magii pierwotnej - znakomite. Magia ognia i wody bardzo przyjemne, mało zaskakujące ale przyjemne. No i wszystko bardzo się fajnie będzie podkręcało dzięki rozwijaniu Mistrzów. Jakoś nie czuję tej metamagii, nie trafia do mnie to przedłużanie czasów buffów/debuffów, bardziej liczyłem, że się będą łączyć w chainy czary z różnych szkół. Cóż, sprawdzi się na żywo to może bardziej poczuję metamagię. Magia światła - przewidywalna do bólu nuda.
29 maj - 21:37

Nerevar
@Mitabrin - gdybyż tylko to była wersja na Steama... Będzie niestety uplayowa...
29 maj - 22:26

Tallos
Ten czar chroniący przed strzelcami w magii wody jest stanowczo za nisko. A jeśli doda się do tego zdolność, to jeden oddział wojowników będzie mógł spacyfikować neutralnych strzelców bez żadnych problemów.

Talent frakcyjny Akademii jest trochę do rzyci bez wzmacniania czarów raniących.
29 maj - 23:45

Acid Dragon
>>> co prawda umieszczenie teleportu tak nisko jest dość zaskakujące ale ok.

Autor tłumaczenia zapomniał wspomnieć, że czar jest wyjęty ze zwykłego układu czarów. Tak naprawdę nie ma poziomu, a jego dostępność w gildii zależy nie od samej gildii magów (i jej poziomu), ale od budowy dodatkowego budynku (portalu miejskiego) w mieście.
http://www.heroes7.acidcave.net/sphinx/total_recall.jpg

Niemniej jednak może się go nauczyć każdy, bez względu na znajomość magii pierwotnej, więc technicznie liczy się jako czar "unskilled".
30 maj - 00:01

ewerlordxp
Czy przy "odrobinie" szczęścia Klarowność z Metamagii da naszemu bohaterowi nieskończenie wiele akcji w turze?
30 maj - 00:56

Kammer
Raczej nie. W oryginale wyraźnie stoi "second hero action this turn ". Zatem drugą akcję w tej turze.
Jeżeli chodziłoby o większą ilość ruchów sądzę, że w treści znalazłoby się stwierdzenie "additional". Albo nawet i "next".

W tym konkretnym przypadku jest *wyraźnie* wyszczególnione, że chodzi o drugą akcję, nie kolejną. Ale należy pamiętać, że pisało to Ubi. :D
30 maj - 08:06

Yogoort
@Tallos dokładnie - też na coś takiego liczyłem, a nie tylko wydłużanie czasów. Co prawda należy zwrócić uwagę iż Magiczna Egzaltacja i Amplifikacja dadzą pośrednio efekt zwiększonej mocy czarów ofensywnych, z tym, że jak to rozumiem musi być najpierw nałożony jakiś buff/debuff na jednostkę. Z tego co rozumiem opis na blogu to chyba dowolny czar rzucany przez bohatera będzie wywoływał efekt synergii (nie tylko ofensywne) i to się wydaje w miarę logiczne przy założeniu, że efekty czarów pozostają na jednostkach do końca tury lub do wystąpienia określonego efektu. Załóżmy zatem, że rzucamy czar Niebiańska Zbroja i u każdego innego bohatera z poza Akademii ten czar uległ by rozproszeniu po zakończeniu tury, natomiast rzucający go bohater Akademii od razu aktywuje efekt synergii i przedłuży jego działanie o jeden (jako nowicjusz) przez co Niebiańska Zbroja zostanie na drugą turę, w drugiej turze bohater rzuca np Słoneczny Promień co poza zadaniem obrażeń znów uruchomi synergię na Niebiańskiej Zbroi i znów spowoduje jej wydłużenie na następną turę. Dobrze to rozumiem ? bo jeżeli tak by to miało działać to Akademia może być mega ciekawa i specyficzna do grania - na początek rzucamy ile się da buffów na swoje jednostki (bądź debuffów na przeciwnika, zależy jaki styl gry wolimy) a potem ciskając tylko kolejne czary przedłużamy ich działanie w zasadzie w nieskończoność? Tak to ma działać ?
30 maj - 12:40

XaRRo
Nerevar, serio byś tego chciał? Wersja Steamowa różni się tym, że do gry potrzebujesz I STEAMA I UPLAYA. Mnie wystarczy jeden taki program na grę.
30 maj - 13:19

Nerevar
Fakt, zapomniałem o tym, że Ubi jest tak upierdliwe i w nowszych grach wymaga podpinania się pod to ich cholerstwo niezależnie od platformy zakupu...
30 maj - 17:40

Rademenes777
W metamagii, według mnie nie powinno być Uderzenia Rozrywającego Duszę- nie pasuje do Magów, bardziej przywodzi na myśl Pustkę lub Nekromantów, ale nie Czarodziejów. Ubi mogłoby sięgnąć do części V i wziąć Znamię Czarodzieja, lub dające buffa, Magiczne Zwierciadło. Osobiście bardzo mi tego w siódemce brakuje i zawiodłem się na Metamagii, bo choć jest to dobra zdolność, to niektóre umiejętności już takie nie są.
30 maj - 17:44

Rademenes777
O i mamy dwa identyczne skille: Wyższość Wiedzy Tajemnej w Magii Pierwotnej i Smoczą Krew w Cnotach.
2 cze - 20:54

Minastir
Beta dostępna jutro
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes VII". Redakcja, kontakt