Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB
News

Dzisiaj nius minimalistyczny - zapowiedziano łatkę 1.7 (początek lutego) wraz z Zaginionymi Opowieściami z Axeothu, a w niej:
  • Zniesienie ograniczeń poziomu bohaterów poza kampaniami.
  • Przeorganizowanie menu gry
  • Poprawienie stabilności gier wieloosobowych.
  • Usunięcie błędów, zmiany w balansie, usprawnienie edytora map, itd.
  • Alamar
    Wasze komentarze (18)
    22 sty - 20:57

    Kastore
    Czyżby zmądrzeli?
    22 sty - 21:00

    Alamar
    Przypomnę tylko, że autorzy "w zamian" za zniesienie blokady poziomu myśleli o innych ograniczeniach: brak punktów biegłości po 30. poziomie czy ich odgórne ograniczenie.
    22 sty - 21:02

    Dark Dragon
    Jednak teraz z tego pomysłu zrezygnowali i na zwykłych mapach można maksymalnie rozwinąć herosa (teoretycznie).
    22 sty - 22:07

    Zehir-12
    No na obrazku dołączonym do newsa widać koło ze zdobytymi WSZYSTKIMI możliwymi umiejętnościami :P więc chyba jednak będzie się dało w teorii rozwijać umiejki do bólu, ale ciekawe ile będzie zajmowało zdobycie bodajże 84 poziomów...no może trochę mniej, bo zawsze coś się ma na starcie :P
    22 sty - 23:07

    Vusapion
    Na 102 poziomie Naadir zadaje 226 pkt. obrażeń. To nawet nie jest śmieszne, żeby nie był wstanie ciosem zabić chociaż jednej jednostki mistrzowskiej.
    22 sty - 23:19

    Zehir-12
    A tego nie zauważyłem...to już podejrzane. Pamiętam jak bohaterowie kampanii w H6 mogli kosić już na 20.
    22 sty - 23:20

    Zehir-12
    Około 40 jednostek podstawy nawet, czyli wychodziło kilka elitarnych i chyba z jednego czempiona też dawało radę...chociaż...może i nie, dawno nie grałem :P
    23 sty - 16:31

    Darkem
    A co z ifrytem? Kolejna obietnica, której nie było?
    23 sty - 17:55

    Acid Dragon
    Technicznie to była pomyłka człowieka, który sporządzał listę zmian - przyznał się do niej otwarcie na forum HC.

    Acz przecież nie wymyślił sobie tego ifryta - więc pewnie jednak będzie.
    23 sty - 18:20

    Zehir-12
    @Acid Dragon
    Ale pomyłka jeśli chodzi o te obrażenia, czy ifryta? :P
    23 sty - 18:31

    Acid Dragon
    Odnośnie ifryta.

    Jeśli chodzi o bohatera, to sądzę, że to może być zamierzone. Naadir na tym screenie jest bohaterem magii, a ci mają celowo niski atak, żeby faworyzować zaklęcia.
    23 sty - 19:18

    Alamar
    No ale bez przesady. Na takim poziomie powinien jednak te kilka smoków ubić, a nie tylko podrapać za uchem.
    23 sty - 21:31

    Kurek
    Liczę na poprawiony AI. To, co czasem robi gracz komputerowy przeraża.
    23 sty - 23:24

    Acid Dragon
    Ja bym na to, niestety, nie liczył. Ale może komputer będzie grał lepiej po usunięciu niektórych błędów.
    24 sty - 18:05

    Nicolai
    Jeśli gra jest dopracowywana przez kolejne pół roku po premierze to po coś jest nie tak...
    25 sty - 07:48

    Elliv
    Czy łatka 1.7 pozwoli grać na systemie 32 bit?
    25 sty - 10:28

    Zehir-12
    @Elliv
    Na razie chyba nie wiadomo, ale pisali, że więcej powiedzą jakoś tuż przed wydaniem patchu.
    25 sty - 19:10
    zbyniu1908
    juz doczekac sie nie moge:)
    Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
    © 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
    Komnaty "Heroes VII". Redakcja, kontakt