Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Po cmentarzu włóczy się:
   Kuririn
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB
News
22.IX.2016link
Dzisiaj wyszła łatka oznaczona numerkiem 2.2 (2,3 GB na Steamie/3,6 GB na Uplayu). Poza steamowymi osiągnięciami (które jednak pojawiły się same kilka dni wcześniej), głównym tematem są zmiany w balansie czempionów. Pojawiło się też oczywiście sporo poprawek błędów, w tym takie, które psuły zabawę w kampanii Fortecy. Twórcy wspominają, że główny nacisk w tej łatce był położony na rozgrywkę wieloosobową. Pełną listę zmian w języku angielskim znajdziecie tutaj.

Edit: Zaktualizowane statystyki są już dostępne w dziale H7.
Dark Dragon
Wasze komentarze (26)
22 wrz - 14:34

Nicolai
Trzeba będzie pozmieniać staty połowy jednostek, ależ Acid się ucieszy :D
22 wrz - 14:48

Nemomon
języku*
22 wrz - 14:52

kochan
Ognisty ptak znowu jest feniksem, ach to Ubi <3
22 wrz - 14:54

Nicolai
Swoją drogą... Forteca ma już dostęp do Kapitolu?
22 wrz - 15:23

Ursus
Czy krasnale mają budynek ratusza?
22 wrz - 17:13

karmazynka
Celestial - 600 PŻ, 40 obrony o_o
22 wrz - 17:21

karmazynka
Z drugiej strony... Swordmaster - 450 PŻ, 40 do ataku i 110-130 obrażeń
Dwie takie jednostki zadają więcej obrażeń, niż trzy sprzed patcha
22 wrz - 17:24

Kurek
Poprawki zostały też uwzględnione w ciągle powstającej frakcji Conflux.
22 wrz - 17:56

broman05
Hydra ulepszona w "zaktualizowanym dziale" ma dalej wartość 450hp a powinna mieć 530, reszta statystyk ok. ;)
22 wrz - 18:17

Pointer
Yyy... ok, niektore zmiany sa spoko, ale inne masakruja gre... czy w obecnej sytuacji ktokolwiek wybierze czarnego smoka majac do wyboru tak "przykoksowana" hydre? Dlaczego tytan jako jedyny czempion jest drozszy? No i o ile przed patchem ognisty smok wydawal sie byc nieco za slaby, to teraz to jest jakas kpina... liczylem na co najmniej 500 hp, jak nie 550 w takich zestawieniach... celestial 600hp??? Nie za duzo? A z kolei ponury zniwiarz tylko 350? Wiem, ze ma fajne zdolnosci, ale to prawie dwa razy mniej hp niz np wspomniany niebianin, ktory tez slabych zdolnosci nie ma...
22 wrz - 18:36

Nicolai
@broman05: Dzięki za zwrócenie uwagi, fixed :P
@Pointer: Ano, prawda... Niby są to poprawki do balansu, a tak naprawdę jest to kij w tryby działającego mechanizmu. Po roku od wydania gry ktoś sobie stwierdził "a może tak podwoić Obronę Cyklopa?" i zaczyna grzebać w mechanice bez ładu i składu. I tak Ponury Żniwiarz dostał -110 do PŻ, a Niebianin +120 do tej samej samej statystyki... bo tak, a biedni fani za chińskiego boga nie odgadną czym się kierowano przy tych roszadach. No, bo nie sposób odgadnąć czemu taka Mroczna Hydra dostała +14 do Ataku, a Czarny Smok tylko +3. Zgaduję, że jakby zapytać tego stażystę co robił te "poprawki" to też nie umiałby się z nich wytłumaczyć :P
22 wrz - 18:46

anonim1233
Powinni zrobić jeszcze zmiany w kosztach tych jednostek.
22 wrz - 18:46

karmazynka
Sprawdziłam na szybko jednostki w trybie pojedynku - dlaczego Lilim i Niszczyciel mają po 0HP i 1 szybkości? Gram z AC modem, więc nie wiem, czy zawiniła sama gra, czy mod
22 wrz - 18:49

Nicolai
Mi się wydaje czy po cichu zaktualizowali tę rozpiskę? Jak poprawiałem dział to Kraken nie miał 650PŻ (rekordowe +305 :O).
@karmazynka: AC Mod można usunąć poprzez Panel Sterowania, więc proszę odinstaluj i sprawdź czy coś się zmieniło.
22 wrz - 18:53

broman05
Generalnie widze w tych zmianach jedna tendencję- 1 elita obronna - 2ga ofensywna.. Żniwiarz dostal mało życia ,ale za to dostal niewyobrazalnego kopa do damagu i ataku, chociaz moim zdaniem powinno byc odwrotnie ,że on powinien byc extra twardy i miec mało damagu i byc killerem i"first attackerem championow" , a smok powinien padac jak mucha a gryśc jak szerszeń :)
22 wrz - 18:55

karmazynka
Sprawdziłam - po odinstalowaniu moda jednostki wróciły do normalnych statystyk
22 wrz - 19:02

Nicolai
@broman05: Tylko jak w tym wszystko wpasować Tytana?
22 wrz - 19:12

broman05
Widocznie uznali ,że był nie warty swojej nazwy i dali mu buffa :)
22 wrz - 19:42

Turtle
No i wszystkie wypracowane przez ten czas taktyki poszły w Kreegan.
22 wrz - 20:18

karmazynka
Przystań dostała dużego buffa - limit punktów morale został podniesiony z 50 do 75, więc w późnej fazie gry prawie cały czas jednostki dostają morale (a przecież mają um. zmieniającą efekt morale z 50% do 75% normalnej tury)
23 wrz - 10:17

Pointer
@anonim1233
Prawda. Ale zrobili troche. Zwroc uwage na cene tytana. O ok 1000 drozszy niz pozostali czempioni. Czemu on, a inne nie? Ktos wyjasni? :-P
@Nicolai
Zaktualizowali? Czyli, ze dane na grocie tez juz sa przestarzale? Jak tak dalej pojdzie, to w ogole przy kazdym uruchomieniu gry beda nowe staty ;-) a swoja droga... parametry sa nowe tez w zapisanych grach? Bo jak tak, to robi sie ciekawie :-P wychodzi na to, ze np jesli pomylilem sie grajac pare dni temu z kumplem i.wybralem smoki zamiast zniwiarzy, z czego on mial radoche, to teraz ja sie bede cieszyl, a jemu mina zrzednie... :-P
23 wrz - 12:58

XaRRo
@Pointer
Chciałem sprawdzić, czy nowe staty działają w starych save'ach, niestety... te zapisy już nie chcą działać. Nawet te z poprzedniego patcha. Gra się uruchamia, widać sporo błędów graficznych na mapie, a kiedy spróbujemy coś zrobić - crash i do pulpitu :/
23 wrz - 19:25

Alamar
@Pointer
Nie, zmiany z łatek nigdy nie działały na sejwach, jedynie po rozpoczęciu nowej gry. Wszelkie naprawione w patchu błędy, w sejwach nadal będą obecne.
25 wrz - 10:00

Sir Galuf
No! Czyli coś się jednak z serią dzieje. :)
25 wrz - 10:15

Turtle
@Sir Galuf Tak, umiera to się dzieje
25 wrz - 12:35

Sir Galuf
To też. :)
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes VII". Redakcja, kontakt