Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB

Kente

By zrozumieć, jak w Radzie Iwana znalazł się ork Kente, musimy cofnąć się w czasie do 544 Roku Siódmego Smoka. Gdy Sława, młody Książę Gryfa z tych czasów, powitał na swych włościach wędrowne plemię Białej Włóczni, ustanowił tym samym pewien obyczaj. Orki Białej Włóczni wysyłały jednego ze swoich najlepszych wojowników do Eastalonu, by został fechmistrzem księcia. Oczywiście żaden ork nie zostałby poddanym człowieka wbrew własnej woli. Nowy fechmistrz zawsze był ochotnikiem - a pierwszym w historii był nikt inny jak Kraal, wódz Białych Włóczni.

Przez wieki relacje między orkami i ludźmi w Księstwie Gryfa były... różne, ogólnie mówiąc. Obecnie większość orków zamieszkuje górzyste stepy i nie ma kontaktu z "oseskami", jak nazywają ludzi, chyba że zajdzie taka potrzeba. Gdy Iwan został księciem, od dekad nie było już ochotników i stary obyczaj był niczym więcej, niż legendą z zamierzchłych czasów.

Taki był stan rzeczy, gdy Kente zawitał do Eastalonu i nieoczekiwanie zaoferował swój miecz Księciu Gryfa.

Jako bezpośredni potomek wielkiego wodza Kraala, Kente często komunikował się z Przodkami poprzez wizje i medytacje. Wydaje się, że te duchy opiekuńcze ostrzegły go przed nadchodzącymi mrocznymi czasami, gdy "demon w skórze kobiety zabarwi Imperium na czerwono, a orki znów zostaną niewolnikami". Gdy cesarzowa Maeve została zamordowana, Kente zaczął podejrzewać, że nadeszły owe czasy. Natychmiast osiodłał swego rosłego konia, pożegnał się z partnerką oraz dziećmi i podążył do Eastalonu, by wypełnić swe przeznaczenie.

Kente jest pewny, że to Iwan musi zostać cesarzem, by zapobiec spełnieniu swoich wizji. Ma także nadzieje na odnowienie przyjaźni, która kiedyś jednoczyła jego lud i dynastię Gryfa. Wierzy, że dzięki temu widmo niewolnictwa nigdy już nie powróci, by zagrażać orkom. Niestety, niewiele orków podziela jego poglądy.

Na wiele sposobów Kente jest przeciwieństwem stereotypowego orka - żądnego krwi bezmyślnego brutala. Jego inteligencji i wojskowej bystrości nie można nie doceniać, mimo tego jest zwolennikiem pokojowych rozwiązań... co nie zatrzyma go, od przecięcia wroga na dwoje, jeśli sam się o to będzie prosił. Kente, gdy nie ćwiczy lub poluje z księciem, spędza większość swego wolnego czasu w menażerii Eastalonu, doglądając ogary, rumaki i gryfy. Pomimo swego przerażającego wyglądu, jest niezwykle lubiany przez dzieci. Chyba wszystkie dzieci słyszały opowieści o takich postaciach jak: Malathua, Kunyak, Batu czy nawet o Goinku, przystojnym goblinie.

Kente nie ma nic przeciwko wcielaniu się w głupiego orka w pobliżu innych ludzi, jeśli może mu to jakoś pomóc. Tylko kilka osób - wśród nich Iwan, Anastazja czy Jorgen - potrafi przejrzeć taką grę. Jest to gra, w jaką czasem grał Kraal, co niezmiernie bawi Anastazję.

© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes VII". Redakcja, kontakt