Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Po cmentarzu włóczy się:
   Hobbit
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB

Skillwheel

1. Filozofia rozwoju bohatera


System umiejętności w Heroes VII został przygotowany tak, by dać graczowi kontrolę nad rozwojem jego bohatera, żeby mógł dobrać zdolności do swojej strategii. Każdy bohater należy do danej klasy, która już narzuca pewnie styl gry, ale koło umiejętności umożliwia wyspecjalizowanie swojego bohatera lub zbalansowanie jego umiejętności. Niektórzy mogą uważać, że specjalizacja to słuszna strategia, może to być prawdą jeśli masz jakiś określony styl gry, ale balans też jest skuteczny podczas dłuższych rozgrywek. W grze są dostępne Zdolności Arcymistrzowskie, których nie można mylić z Najwyższymi Zdolnościami Rasowymi z Heroes V. Są one bardzo silne, ale nie wygrasz nimi gry.

2. Klasy bohaterów


Jak już wiesz, każdy bohater należy do danej frakcji i typu Mocy lub Magii. Ma to największy wpływ na koło umiejętności. W każdym typie znajdują się trzy klasy. Jedna jest bardziej ofensywna, druga defensywna, a trzecia zrównoważona.

3. Koło umiejętności


Struktura koła umiejętności umożliwia oglądanie całego potencjału twojego bohatera na jednym ekranie. Możesz od razu zauważyć jego mocne strony. W celu poprawienia czytelności twórcy umożliwili oglądanie całej zawartości lub tylko tych elementów, do których masz obecnie dostęp. Prawy panel wyświetla szczegóły wybranego elementu.


4. Umiejętności i stopnie zaawansowania


Jak widzisz każde koło umiejętności dostarcza 6 Głównych i 4 Poboczne Umiejętności. Dostępne są trzy stopnie zaawansowania: Początkujący, Ekspercki i Mistrzowski. Poboczne Umiejętności można rozwinąć tylko do eksperckiego stopnia zaawansowania. Stopnie zaawansowania umiejętności zapewniają korzyści takie jak bonusy do statystyk bohatera czy dostęp do zdolności.
  • Początkujący daje dostęp do 3 zdolności.
  • Ekspercki do 2 zdolności.
  • Mistrzowski do 1 zdolności.
  • Możesz także dostrzec, że trzy Główne Umiejętności mają Zdolność Arcymistrzowską.
    Aby odblokować nowy stopień zaawansowania musisz zdobyć poprzedni (nie dotyczy Początkującego) i co najmniej jedną zdolność z poprzedniego stopnia.


    5. Zdolności


    Zdolności są bardziej wyspecjalizowane niż umiejętności, dostarczają one przeróżnych modyfikatorów gry. Zdolność Arcymistrzowska jest naprawdę silna. Zwłaszcza, że współgra z poprzednimi zdolnościami. Aby ją odblokować należy po prostu zdobyć zdolność mistrzowską.


    6. Punkty umiejętności


    Aby odblokować stopień zaawansowania lub zdolność należy wydać punkt umiejętności. Każdy poziom doświadczenia dostarcza ci jednego punktu. Możesz zbierać je, ale nie przynosi to żadnych korzyści.
    Zwróć uwagę, że twój bohater może zyskać umiejętności lub zdolności za darmo w specjalnych budowlach na mapie przygody, ale nie uświadczysz ich zbyt często.

    7. Umiejętności Magii


    Umiejętności magiczne są bardzo cenne, ponieważ dzięki nim można zdobyć dostęp do zaklęć określonej Szkoły Magii. Wszystkie podstawowe czary są dostępne dla każdego, ale te silniejsze wymagają zdobycia kolejnych stopni zaawansowania umiejętności magicznych. Zdolności magiczne zwiększają moc zaklęć na wiele różnych sposobów. Dostępność umiejętności magicznych zależy przede wszystkim od frakcji. Przykładowo bohaterowie Przystani są specjalistami Magii Światła, ale Magia Ciemności jest dla nich zakazana.

    8. Umiejętności Mocy


    Umiejętności Mocy są dostępne dla wszystkich bohaterów poza Okrzykami Wojennymi, które zdobyć mogą tylko bohaterowie Mocy. Ich głównym zadaniem jest uczynienie bohaterów i armii silniejszych podczas starcia.

    9. Umiejętności neutralne


    Ich zadaniem jest uczynienie bohaterów bardziej skutecznych na mapie przygody przy takich zadaniach jak eksploracja, rozwój miast, ekonomia itd.

    10. Autoskilling


    Dla początkujących graczy istnieje opcja pozwalająca na to, by to gra decydowała jak rozdysponować punktami umiejętności. Używanie tego systemu zapewnia zbudowanie solidnego i skutecznego bohatera za cenę jego personalizacji.

    11. Losowe umiejętności


    Jak wielu z was wie, opcjonalnie dostępny będzie system losowych umiejętności. Jest on zbliżony do tego z Heroes V. Dostarcza on graczowi ograniczony wybór umiejętności za każdym razem kiedy bohater awansuje.

    © 2003-18 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
    Komnaty "Heroes VII". Redakcja, kontakt