Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB

Tygodnie

KolejnośćNazwaOpis
1Tydzień świątecznyPrzychód złota, rudy i drewna jest mniejszy o połowę. Brak przychodu kryształów Smoczej Krwi, Gwiezdnego Srebra, Smoczej Stali i Cieniostali.
2Tydzień kryształówPrzychód kryształów Smoczej Krwi z Kryształowych Jaskiń zostaje podwojony.
3Tydzień Smoczej StaliPrzychód Smoczej Stali z Kuźni Krwi jest podwojony.
4Tydzień pracyPrzychód drewna z tartaku i rudy ze złóż zostaje podwojony.
5Tydzień łupieżcówŁupienie budowli związanych z zasobami jest bardziej dochodowe.
6Zwyczajny tydzieńNie dzieje się nic specjalnego.
7Tydzień CieniostaliPrzychód Cieniostali z Podziemnych Jam zostaje podwojony.
8Tydzień Gwiezdnego SrebraPrzychód Gwiezdnego Srebra z kraterów meteorytowych zostaje podwojony.
9Tydzień bogactwaPrzychody złota ze wszystkich źródeł są podwojone.
10Tydzień ZabójcówPrzyrost Zabójców i Cieni zostaje podwojony.
11Tydzień SiepaczyPrzyrost Siepaczy i Miażdżycieli zostaje podwojony.
12Tydzień KabirówPrzyrost Kabirów i Mistrzów Kabirów zostaje podwojony.
13Tydzień KusznikówPrzyrost Kuszników i Strzelców Wyborowych zostaje podwojony.
14Tydzień DriadPrzyrost Driad i Dębowych Driad zostaje podwojony.
15Tydzień GargulcówPrzyrost Gargulców i Obsydianowych Gargulców zostaje podwojony.
16Tydzień DuchówPrzyrost Duchów i Banshee zostaje podwojony.
17Tydzień GnolliPrzyrost Gnolli i Gnolli Łowców zostaje podwojony.
18Tydzień GolemówPrzyrost Golemów oraz Golemów Piaskowcowych zostaje podwojony.
19Tydzień HarpiiPrzyrost Harpii i Furii zostaje podwojony.
20Tydzień ŁowcówPrzyrost Łowców i Wielkich Łowców zostaje podwojony.
21Tydzień NimfPrzyrost Nimf i Rusałek zostaje podwojony.
22Tydzień GwardzistówPrzyrost Gwardzistów i Legionistów zostaje podwojony.
23Tydzień SzkieletówPrzyrost Szkieletów i Szkieletów Hoplitów zostaje podwojony.
24Tydzień PająkówPrzyrost Hebanowych Pająków i Pająków Śmierci zostaje podwojony.
25Tydzień PrześladowcówPrzyrost Prześladowców i Tropicieli zostaje podwojony.
26Tydzień TroglodytówPrzyrost Troglodytów i Chthonian zostaje podwojony.
27Tydzień WilkówPrzyrost Wilkorów i Srebrnogrzbietów zostaje podwojony.
28Tydzień równowagiMorale i Szczęście są zmniejszone do połowy.
29Tydzień zawieszenia broniStworzenia nie mogą wykonywać odwetu.
30Tydzień zaciąguW tym tygodniu przyrost stworzeń podstawowych zostaje podwojony.
31Tydzień odwagiWalki przynoszą dwa razy więcej doświadczenia.
32Tydzień głupotyWalki przynoszą połowę doświadczenia
33Tydzień zabijania olbrzymów+X do Ataku przy ataku na duże stworzenia.
34Tydzień niecierpliwości+X Inicjatywy.
35Tydzień życiaW tym tygodniu przyrost stworzeń zostaje podwojony.
36Tydzień MagiiWszystkie zaklęcia w walce kosztują połowę many.
37Tydzień MocyStworzenia zadające obrażenia niemagiczne otrzymują dodatkowy +X Ataku.
38Tydzień Mocy i MagiiStworzenia zadające obrażenia niemagiczne otrzymują dodatkowy +X Ataku.
39Tydzień zarazyW tym tygodniu nie było przyrostu stworzeń, a wszystkie ich rezerwy zostały opróżnione.
40Tydzień rekrutacjiW tym tygodniu przyrost stworzeń legendarnych zostaje podwojony.
41Tydzień zwiadowcówStworzenia nie mogą korzystać z pełnej premii za oskrzydlenie.
42Tydzień szybkościMaksymalna liczba punktów ruchu bohatera +X.
43Tydzień burzStworzenia nie mogą atakować z dystansu.
Koszt poruszania się po wodzie rośnie o X.
44Tydzień skarbówW skrzyniach ze skarbami jest o X więcej doświadczenia i złota.
45Tydzień architekturyBudynki w mieście kosztują o połowę złota mniej.
46Tydzień opóźnieniaRuch wszystkich bohaterów jest zmniejszony o +X.
47Tydzień bezczynnościUlepszanie stworzeń kosztuje dwukrotnie więcej złota.
48Tydzień napadówHandel przynosi o połowę mniejsze zyski.
49Tydzień handluHandel przynosi dwukrotnie większe zyski.
50Tydzień szkoleniaUlepszanie stworzeń kosztuje o połowę złota mniej (zaokrąglając w dół).
51Tydzień żywiołakówLiczba przyzywanych Żywiołaków jest większa o 50%.
52Tydzień mrozuStworzenia otrzymują -X do Ruchu na okres Y tur, jeżeli nie poruszały się w swojej turze.
53Tydzień nieżywychWszystkie konstrukty i nieumarli otrzymują + X do Ataku i Obrony.
54Tydzień żywychWszystkie stworzenia nie będące konstruktami albo nieumarłymi otrzymują +X do Ataku i Obrony.
55Tydzień hartu+X do Zdrowia wszystkich stworzeń.
56Tydzień werbunkuPrzyrost wszystkich stworzeń elitarnych zostaje podwojony.
57Tydzień zarazyWszystkie zasoby stworzeń w siedliskach i miastach zostają opróżnione. Nie ma przyrostu stworzeń, a nowo budowane siedliska są puste.
58Tydzień dziczyNeutralne armie zostają powiększone o 10%.
59Tydzień magikówKoszty i ceny sprzedaży artefaktów są większe o 20%.
60Tydzień martwej ciszyTydzień, w którym nic się nie dzieje.
61Tydzień szalonych KórlikówTygodniowy przyrost chomików i bojowych chomików berserkera zostaje podwojony.
62Tydzień ropuchyTydzień, w którym piękne dziewice całują żaby z nadzieją, że w ciągu roku wyjdą za mąż.
63Tydzień bobraTo kiepski tydzień dla drzew.
64Tydzień ważkiTydzień, w którym nie da się spokojnie połowić ryb w jeziorze.
65Tydzień sowyTydzień, w którym sowy nie są tym, czym się wydają.
66Tydzień starożytnychTydzień, w którym na niebie Ashanu widać dziwne światła, a w zbożu pojawiają się kręgi.
67Tydzień żaruTydzień, w którym młode krasnoludy rzucają się nago na gorące węgle, żeby zaimponować damom.
68Tydzień rtęciTydzień, w którym podwojona zostaje produkcja rtęci. Niestety, mieszkańcy Ashan jeszcze nie znaleźli zastosowania dla tego surowca.
69Tydzień wężaTydzień, w którym elfy organizują wielką ucztę, a potem tańczą tradycyjny taniec.
71Tydzień bezsennościTo tydzień egzaminów końcowych na Akademii Magii.
72Tydzień żółwiaTydzień, w którym nikomu się nie spieszy.
73Tydzień pingwinaDobry tydzień do maszerowania (jeśli jesteś Imperatorem).
74Tydzień bibliotekarzyTygodniowa produkcja orangutanów zostaje podwojona. Uuk!
75Tydzień jaskółkiTydzień, w którym wracają jaskółki, czasami niosąc kokosy.
75Tydzień owiecTydzień, w którym możesz nie beczeć, ale według niektórych będzie to błąd.
76Tydzień zębaczyTydzień, w którym produkcja dzikich zębaczy była podwojona, dopóki nie wybito ich do nogi.
77Tydzień Nowego ŚwiataTydzień, w którym wszyscy upajają się poezją lorda Caneghema.
78Tydzień antylopyUlubiony tydzień lwów.
79Tydzień KredaTydzień, w którym nic nie jest prawdą i wszystko jest dozwolone.
80Tydzień wróblaKiepski tydzień dla robaków.
81Tydzień snówDobry tydzień na puszczanie baniek.
82Tydzień wiewiórkiKiepski tydzień dla orzechów.
83Tydzień miauczeniaTydzień, w którym władzę przejmują nasi koci władcy.
84Tydzień NajeźdźcówTydzień fantastycznych przygód, mnóstwa trudnych zadań i toczenia niezliczonych walk.
85Tydzień ArcomageTydzień, w którym w Karthalu odbywa się wielki turniej Arcomage.
86Tydzień ElrathaTydzień poświęcony Smoczemu Bogu Światła.
87Tydzień MalassyTydzień poświęcony Smoczej Bogini Ciemności.
88Tydzień YlathaTydzień poświęcony Smoczemu Bogu Powietrza.
89Tydzień SylannyTydzień poświęcony Smoczej Bogini Ziemi.
90Tydzień ShalassyTydzień poświęcony Smoczej Bogini Wody.
91Tydzień ArkathaTydzień poświęcony Smoczemu Bogu Ognia.
92Tydzień StaruchyTydzień poświęcony Smoczej Bogini Śmierci.
93Tydzień DziewicyTydzień poświęcony Ashy jako Smoczej Bogini Przeznaczenia.
94Tydzień MatkiTydzień poświęcony Ashy jako Smoczej Bogini Życia.
95Tydzień PaktuTydzień ku czci Paktu Zmierzchu i zakończenia Wojen Starszych.
96Tydzień pszczółUlubiony tydzień dzieci. Ule wytwarzają trzykrotnie więcej miodu.
98Tydzień rocznicyTydzień, w którym dwadzieścia lat temu wszystko się zaczęło.
98Tydzień CałunuTydzień, w którym za pomocą dobrego teleskopu można ujrzeć odległe światy.
99Tydzień PustkiDziwne. Nikt nie pamięta, co powinno dziać się w tym tygodniu.
100Tydzień Rady CieniTydzień, w którym tajemnicze istoty decydują o przyszłości Ashanu.
© 2003-18 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes VII". Redakcja, kontakt