Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Po cmentarzu włóczy się:
   Kastore
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB

Magia Pierwotna

 
Sprawia, że zaklęcia Magii Pierwotnej są skuteczniejsze i zwiększa Wiedzę Tajemną bohatera.
 
Nowicjusz:
Sprawia, że zaklęcia Magii Pierwotnej są skuteczniejsze i zwiększa Wiedzę Tajemną bohatera o 1
 
Ekspert:
Sprawia, że zaklęcia Magii Pierwotnej są skuteczniejsze i zwiększa Wiedzę Tajemną bohatera o 2 (łącznie 3).
 
Mistrz:
Sprawia, że zaklęcia Magii Pierwotnej są skuteczniejsze i zwiększa Wiedzę Tajemną bohatera o 3 (łącznie 6).


poziom Nowicjusza
Odnowa
Bohater otrzymuje +20 Many po zakończonej walce.
Znajomość Magii Pierwotnej I
Pomyślny Los i Ster Czasu są teraz rzucane na stworzenia w obszarze docelowym 4x4.
Uczony Magii Pierwotnej
Zmniejsza koszt Many zaklęć Magii Pierwotnej o 20%.
poziom Eksperta
Znajomość Magii Pierwotnej II
Zaklęcie Teleportacja dodatkowo zwiększa o 50 Inicjatywę wskazanego stworzenia na okres 2 tur. Zaklęcie Rozproszenie Magii jest teraz rzucane na stworzenia na obszarze 3x3.
Tajemna Egzaltacja
+2 do Magii,
+2 do Ducha.

poziom Mistrza
Znajomość Magii Pierwotnej III
Zaklęcie Implozja zostaje rzucone automatycznie na ten sam cel na początku kolejnej rundy bojowej, jakby było rzucane z poziomu Eksperta. Liczba Żywiołaków przyzwanych za pomocą zaklęcia Przyzwanie Żywiołaka zwiększa się na początku kolejnej rundy bojowej o 4.
Zdolność Arcymistrza
Jasność
Rzucając w walce zaklęcie Magii Pierwotnej, bohater zyskuje drugą turę w tej rundzie walki. W tej dodatkowej turze zaklęcia są rzucane z -20 do Magii.


W Heroes 7 nauczenie się czarów zależy od wartości Wiedzy tajemnej, więc wystarczy poznanie 2 szkół magii, by móc rzucać wszelkie czary. Wybór szkół wpływa więc na skuteczność czarów.
Magię Pierwotną warto rozważyć ze względu na Implozję, reszta czarów nie jest warta uwagi. Uczony oraz Odnowa obowiązkowo do wzięcia. Zdolność Arcymistrza warta rozważenia dla magów.
© 2003-18 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes VII". Redakcja, kontakt