Magia Powietrza
Sprawia, że zaklęcia Magii Powietrznej są skuteczniejsze i zwiększa Wiedzę Tajemną bohatera.
Nowicjusz:
Sprawia, że zaklęcia Magii Powietrza są skuteczniejsze i zwiększa Wiedzę Tajemną bohatera o 1
Ekspert:
Sprawia, że zaklęcia Magii Powierza są skuteczniejsze i zwiększa Wiedzę Tajemną bohatera o 2 (łącznie 3).
Mistrz:
Sprawia, że zaklęcia Magii Powietrza są skuteczniejsze i zwiększa Wiedzę Tajemną bohatera o 3 (łącznie 6).
Sprawia, że zaklęcia Magii Powietrza są skuteczniejsze i zwiększa Wiedzę Tajemną bohatera o 1
Ekspert:
Sprawia, że zaklęcia Magii Powierza są skuteczniejsze i zwiększa Wiedzę Tajemną bohatera o 2 (łącznie 3).
Mistrz:
Sprawia, że zaklęcia Magii Powietrza są skuteczniejsze i zwiększa Wiedzę Tajemną bohatera o 3 (łącznie 6).
poziom Nowicjusza | |||||
Nadciąga Burza +8 do Magii dla pierwszego zaklęcia Magii Powietrza rzuconego w walce. | Znajomość Magii Powietrza I Zaklęcie Deszcz Strzał jest teraz rzucane na stworzenia w obszarze docelowym 4x4 i pozwala jednostkom strzelać na maksymalny dystans. Wybuch Błyskawicy nie zadaje już obrażeń sojusznikom, a trafionym stworzeniom zmienia Inicjatywę do poziomu 1. | Uczony Magii Powietrza Zmniejsza koszt many za zaklęcia Magii Powietrza o 20%. | |||
poziom Eksperta | |||||
Mądrość Powietrza +4 do Magii dla zaklęć Powietrza. Co druga zdolność Powietrza dodaje +4 do Magii do tej premii | Znajomość Magii Powietrza II Zaklęcie Podmuch Wiatru zadaje dodatkowe 0+20*Magia do 200+20*Magia punktów obrażeń od Magii Powietrza. Błyskawica zmienia Inicjatywę stworzenia do poziomu 1 na okres 3 tur i zadaje 0+15*Magia do 150+15*Magia obrażeń od Magii Powietrza sąsiadującym wrogim jednostkom | ||||
poziom Mistrza | |||||
Znajomość Magii Powietrza III Dodatkowy atak zaklęcia Błyskawiczny Refleks jest wykonywany, zanim wróg wykona odwet z modyfikatorem +10 do Ataku. Zaklęcie Cyklon jest teraz rzucane na obszarze 3x3 i przemieszcza stworzenia wewnątrz sąsiadującego obszaru 9x9. Dodatkowo małe stworzenia otrzymują podwójne obrażenia. | |||||
Zdolność Arcymistrza | |||||
Władca Burz Gdy wroga jednostka zostaje uszkodzona w wyniku ataku, wszystkie znajdujące się wokół niej oddziały wroga otrzymują 0+20*Moc do 200+20*Moc obrażeń od Magii Powietrza. |
W Heroes 7 nauczenie się czarów zależy od wartości Wiedzy tajemnej, więc wystarczy poznanie 2 szkół magii, by móc rzucać wszelkie czary. Wybór szkół wpływa więc na skuteczność czarów.
Magię Powietrza warto rozważyć dla Błyskawicy i Podmuchu Wiatru. Uczony oraz Znajomość II obowiązkowo do wzięcia. Zdolność Arcymistrza nie warta uwagi.
Magię Powietrza warto rozważyć dla Błyskawicy i Podmuchu Wiatru. Uczony oraz Znajomość II obowiązkowo do wzięcia. Zdolność Arcymistrza nie warta uwagi.