Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Po cmentarzu włóczy się:
   Andruids
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB

Magia Runiczna

Magia Runiczna - umiejętność frakcyjna Fortecy


Umożliwia rozmieszczenie maksymalnie trzech run, które zapewnią pasywne efekty aury oraz aktywne zdolności.
 
Nowicjusz:
Bohater otrzymuje Runę Szczęścia.
 
Ekspert:
Bohater otrzymuje Runę Zniszczenia.
 
Mistrz:
Bohater otrzymuje Runę Odporności.
poziom Nowicjusza
Runa Berserkera
Podstawowy atak bohatera zostaje wzmocniony o +25 za każdą sojuszniczą aurę run, w zasięgu której znajdzie się przeciwnik.
Runa Uzdrawiania
Kamień Runiczny jednostki specjalnej (wsparcia) uzdrawia też wszystkie sojusznicze stworzenia znajdujące się w zasięgu aury dowolnej z twoich run. Te uzdrawiające efekty mogą się nakładać.
Runa Inicjatywy
+10 do Inicjatywy za wszystkie sojusznicze runy.
poziom Eksperta
Runa Koncentracji
Na zakończenie każdej rundy bohater odzyskuje 1 punkt Many za każde stworzenie, które znajduje się w zasięgu aury przynajmniej jednej z twoich run.
Runa Rozdzielenia
Aktywne zdolności Runy Zniszczenia zadają o 50% więcej obrażeń. Tarcza Runy Szczęścia przejmuje o 15 pkt obrażeń więcej.
poziom Mistrza
Runa Blasku
Wszystkie runy oparte na umiejętności Magii zyskują drugą aktywną zdolność, która do końca rundy potraja efekt zapewniany przez aurę. Można aktywować raz na bitwę.
Zdolność Arcymistrza
Runa Rozproszenia
Ilekroć wrogie stworzenie znajdujące się w zasięgu aury sojuszniczej runy zostanie zaatakowane wręcz, 50% zadanych mu obrażeń zostanie równo rozdzielone pomiędzy inne wrogie stworzenia w zasięgu aury dowolnej sojuszniczej runy.
© 2003-18 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes VII". Redakcja, kontakt