Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Po cmentarzu włóczy się:
   Andruids
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB

Magia Wody

 
Sprawia, że zaklęcia Magii Wody są skuteczniejsze i zwiększa Wiedzę Tajemną bohatera.
 
Nowicjusz:
Sprawia, że zaklęcia Magii Wody są skuteczniejsze i zwiększa Wiedzę Tajemną bohatera o 1.
 
Ekspert:
Sprawia, że zaklęcia Magii Wody są skuteczniejsze i zwiększa Wiedzę Tajemną bohatera o 2 (łącznie 3).
 
Mistrz:
Sprawia, że zaklęcia Magii Wody są skuteczniejsze i zwiększa Wiedzę Tajemną bohatera o 3 (łącznie 6).


poziom Nowicjusza
Tarcza Wodna
Wszystkie stworzenia sojusznicze zaczynają walkę z Tarczą Wodną, która obniża pierwsze zadane im obrażenia o 25%. Czas trwania w turach: 3.
Znajomość Magii Wody I
Zaklęcie Całun Mgły nie jest już usuwane w chwili, gdy stworzenie otrzymuje obrażenia. Zaklęcie Zamieć zmniejsza teraz Ruch stworzeń na następującą liczbę tur: 3.
Uczony Magii Wody
Zmniejsza koszt Many zaklęć Magii Wody o 20%.
poziom Eksperta
Znajomość Magii Wody II
Stworzenia zranione przez zaklecie Pocisk Mrozu lub Lodowe Uderzenie otrzymują dodatkowe -3 do Ruchu na okres 3 tur.
Mądrość Wody
+4 do Magii dla zaklęć Magii Wody. Każda inna mądrość dodaje +4 do Magii przyznawanej przez tę premie.
poziom Mistrza
Znajomość Magii Wody III
Zaklęcie Płynna Membrana dodatkowo zwiększa ruch o 5. Stworzenia zranione przez zaklęcie Lodowy Krąg otrzymują dodatkowo -3 do Ruchu na okres 3 tur.
Zdolność Arcymistrza
Odmrożenie
Na początku swojej tury, wroga jednostka dostaje od 80+13*Magia do 100+13*Magia obrażeń od wody za każdy negatywny efekt wody, który jest na nią nałożony.


W Heroes 7 nauczenie się czarów zależy od wartości Wiedzy tajemnej, więc wystarczy poznanie 2 szkół magii, by móc rzucać wszelkie czary. Wybór szkół wpływa więc na skuteczność czarów.
Magię Wody warto rozważyć dla Pocisku Mrozu, Lodowego Kręgu i Płynnej Membrany. Uczony oraz Znajomość II i III obowiązkowo do wzięcia. Zdolność Arcymistrza nie warta uwagi.
© 2003-18 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes VII". Redakcja, kontakt