Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB

Prawość

Prawość - umiejętność frakcyjna Przystani


Stworzenia z wysokimi Morale zwiększają ten współczynnik u sojuszników.
 
Nowicjusz:
Gdy tylko sojusznicze stworzenie ma wysokie morale, wszystkie pozostałe stworzenia sojusznicze otrzymują +2 do Morale aż do chwili, gdy będą posiadały wysokie Morale. Ten efekt może się nakładać.
 
Ekspert:
Premia do Morale ze względu na Prawość zwiększona jest dodatkowo o +2 (łącznie +4).
 
Mistrz:
Premia do Morale ze względu na Prawość zwiększona jest dodatkowo o +2 (łącznie +6).
poziom Nowicjusza
W jedności siła
Sąsiadujące stworzenia sojusznicze otrzymują +1 do Obrony.
Skoordynowane Działania
Jeśli oddział wroga ginie, kolejne stworzenie sojusznicze ma wysokie morale. Jeśli inne stworzenie sojusznicze stanie się aktywne wcześniej (ze względu na zmianę Inicjatywy), nie dostaje się pod wpływ tej zdolności.
Siostry Miłosierdzia
Siostra Uzdrowicielka w każdej swojej turze leczy dwukrotnie. Cel drugiego zaklęcia leczącego jest wybierany na nowo.
poziom Eksperta
Prawa Sprawiedliwość
Stworzenia sojusznicze przeprowadzają ataki odwetowe, mając +6 do Ataku.
Błogosławiące Słowa
Gdy tylko na sojusznicze stworzenie zostaje rzucone pozytywne zaklęcie, stworzenie to otrzymuje +10 Morale aż do chwili, gdy ma wysokie morale. Ten efekt może się nakładać.
poziom Mistrza
Braterstwo Broni
Gdy tylko sojusznicze stworzenie ma wysokie morale, wszystkie pozostałe stworzenia sojusznicze sąsiadujące z nim otrzymują +10 Morale aż do chwili, gdy mają wysokie Morale. Ten efekt może się nakładać.
Zdolność Arcymistrza
Seria zwycięstw
Sojusznicze stworzenia zadają 75% obrażeń i mają 75% ruchu podczas tur morale, zamiast połowy obrażeń i ruchu.

Umiejętność rasowa zawsze powinna być priorytetem w rozwoju bohatera, jej zdolności już niekoniecznie, lecz i tak trzeba wybrać 3, by nauczyć się Zdolności Arcymistrza (obowiązkowa).
Ze zdolności warte do jak najszybszej nauki są: Skoordynowane działania, Błogosławiące Słowa i Braterstwo Broni.
© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes VII". Redakcja, kontakt