Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB

Przywództwo

Zwiększa Przywództwo bohatera.
 
Nowicjusz:
Zwiększa Przywództwo bohatera o 5.
 
Ekspert:
Dodatkowo zwiększa Przywództwo bohatera o 5 (łącznie +10)..
 
Mistrz:
Dodatkowo zwiększa Przywództwo bohatera o 5 (łącznie +15)..
poziom Nowicjusza
Taktyka
Bohater może wystawić stworzenia w pierwszych 3 rzędach
Stanowczość
Morale sojuszniczego stworzenia nie może spaść poniżej 5.
Patriota [Zarządca]
Wszyscy sojuszniczy bohaterowie w strefie wpływów tego miasta otrzymują +20 do Przywództwa.
poziom Eksperta
Przewaga Liczebna
Bohater może wystawić do 9 oddziałów stworzeń.
Porywająca Mowa
+10 do Morale i +5 do Inicjatywy sojuszniczych stworzeń przez okres 3 pierwszych rund walki.
poziom Mistrza
Dowodzenie przykładem
Kiedy bohater zaatakuje stworzenie wroga, wszystkie sojusznicze jednostki otrzymują +10 do Ataku, gdy w tej rundzie walki atakują tego samego wroga.
Zdolność Arcymistrza
Wsparcie
Na początku walki liczba sojuszniczych stworzeń zostaje zwiększona o 5%. Stworzenia dodane w ten sposób nie zostaną w armii po zakończeniu walki.




Umiejętność przydatna raczej tylko dla bohaterów Przystani. Szczególnie nieprzydatna dla bohaterów Nekropolii. Morale można łatwo zwiększyć artefaktami, na mapie przygód lub zabijając wrogów, więc Przywództwo lepiej sobie odpuścić.
Jedyną wartą uwagi zdolnością jest Porywająca Mowa.
© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes VII". Redakcja, kontakt