Ciekawostki z paryskiego M&M Day
1. Co nieco o umiejętnościach
:- Każda klasa posiada własne koło umiejętności (6x6 = 36 kół w grze; 24 umiejętności + 6 rasowych)
- Każdy bohater posiada 1 umiejętność rasową (ze zdolnością ostateczną) i 9 zwykłych umiejętności (poziomy nowicjusz/ekspert/mistrz):
- Umiejętności i zdolności są z góry określone dla każdej klasy. W każdej grze dana profesja posiada to samo koło. Zdolności, poza odpowiednim poziomem umiejętności, nie wymagają innych zdolności do odblokowania (jak to było w Heroes 5).
2. Czary
:- Czary mają nie posiadać czasu odnowy (jak było w Heroes 6).
- Będzie mniej czarów masowych.
- Powrócą czary wpływające na pole walki jak i jednostki.
- Będzie możliwość odzyskiwania many podczas walki.
- W grze ma być ponad 70 czarów.
3. Jednostki
:- Wg opinii szczęśliwców z Paryża, jednostki generalnie posiadają za mało umiejętności, co czyni je "nudnymi".
- Czempioni (w tym Kościany Smok) mają powrócić do dawnej chwały po tym (w tym przypadku Heroes 4), jak je potraktowano w Heroes 6.
- Zabraknie księgi czarów jednostek.
4. Ekonomia
:- Rozbudowa miast będzie wymagać wykorzystania wszystkich surowców, a nie tylko 1-2 typów.
- Najęcie czempionów czy ulepszonych elit również będzie wymagać surowców.
- Gracz będzie musiał zdecydować, czy budynek hordy (zwiększający przyrost jednostek) zwiększy produkcję jednostki X czy Y.
- Powrócą z Heroes 6 wykluczające się budynki specjalne.
- Wzorem Heroes 6 będzie można sabotować kopalnie przeciwnika - tym razem zyskując w zamian surowce.
- Armie neutralne, wzorem Heroes 4, będą składać się także z jednostek różnych rodzai, a nie tylko podstawy i ulepszenia.
- Bohaterowie będą mogli poruszać się po mapie bez armii.
- Ekran Przystani dostanie mury okalające całe miasto.