Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB
News
Ubisoft starannie starał się ukryć tytuł najnowszej gry z serii Might and Magic do czasu oficjalnej zapowiedzi na targach Gamescom.
They failed! :P
Jak podaje Twitch, w sobotę Ubisoft zaprezentuje na tym serwisie filmik z owej gry, a jej tytuł... zgadnijcie (albo zobaczcie na tytuł tego niusa :P).
Alamar
Wasze komentarze (90)
12 sie - 13:29

Nerevar
Ciekawe, jakie "rewolucyjne" zmiany dostaniemy tym razem. Skoro do Settlersów dorzucają rpgowe walki z bossami, to tu może jakiś element gry tanecznej? Strach się bać...
12 sie - 13:33

Warmonger
A może się ogarną i tym razem zrobią fajną grę?
Nie, to by było zbyt piękne...
12 sie - 14:02

Hayven
Nie będzie zmian, dopóki się nie ogarną.

A kiedy się ogarną, to na 90% zmienią nazwę z powrotem na Heroes of Might and Magic.
12 sie - 14:07

J. M. Sower
No w końcu oficjalna wiadomość ;D. Już się nie mogę doczekać, aczkolwiek pewne obawy mam ;P.
12 sie - 14:07

Nerevar
Nawet jak się ogarną, to nie zmienią - z biznesowego punktu widzenia jest to całkiem dobry zabieg, gracze i tak wiedzą, o co chodzi, a jednocześnie budują (zakładając istnienie dobrych gier ;) ) markę Might & Magic, pod skrzydła której mogą później wrzucić wszystko, co akurat będzie opłacalne.
12 sie - 14:09

Morgan Grin
A ja na razie wstrzymam się z czarnowidzeniem. Poczekajmy, co takiego nam zaprezentują. A nóż, widelec nas zaskoczą? Ja w każdym razie nie mogę się doczekać :D
12 sie - 14:30

Karule
Jeszcze oficjalnej zapowiedzi nie ma, żadnych materiałów z gry nie otrzymaliście, a tu już narzekania - żenada.
12 sie - 15:18
Wiwern
Bardzo słaba gra, mi się nie podoba, dam 4+/10 z miejsca. :P

Meh, po Ubi zbyt wiele nie można oczekiwać. Jak dadzą 6 miast na start, to już to będzie sukces. Może nawet nie wcisną żywiołaków do miast. Jeszcze 5-6 surowców i będzie sukces murowany. ;D
12 sie - 15:43

Nerevar
@Karule - naprawdę się dziwisz patrząc na to, co Ubi ostatnio wyczynia?
12 sie - 16:00

flapdzak
@Nerevar moim zdaniem Karule ma racje - no bo co , jedno całe Heroes 6 im nie wyszło i od razu , a H5 . ( no nie mów że to też żałosna gra ) . Ubi pewnie Heroes 7 zrobi fajne :)
12 sie - 16:02

Nerevar
@flapdzak - spójrz szerzej na inne ich marki i co z nimi ostatnio robią (ot, choćby wspomniane przeze mnie Settlersy). To nie tylko kwestia wpadki z H6 ale ogólnej tendencji jaką można dojrzeć w produktach robionych przez/dla Ubi.
12 sie - 16:06

flapdzak
ok może tak , ale to że Heroes 6 nie wszystkim weszło w gust to nie znaczy że tak samo będzie z siódma częścią .Przecież nic nie wiadomo .
12 sie - 16:07

flapdzak
Może ogarnęli że mało zamków itp. w Homm oznacza klęskę i dadzą fajną siódemkę
12 sie - 16:10

Nerevar
Może i tak - ale to trochę tak, jakby liczyć, że szef kuchni, który do kilku ostatnich potraw dodał kompletnie niestrawne przyprawy i już widać, że następne posiłki będą cierpieć na ten sam problem nagle przyrządzi jedną pyszną i idealnie doprawioną.
12 sie - 16:14

flapdzak
:) trafne porównanie .
12 sie - 16:17

Andruids
So it begins...

Ach tylu młodych, naiwnych, że Ubi poda im na srebrnej tacy dobrą, solidnie działającą grę w dniu premiery. Przecież oni nie wydali ostatnio niczego, co nie stałoby się usianym błędami obiektem narzekań i zawodu. Stanowisko sceptyczne jest zatem całkowicie zrozumiałe i stosowne. To oni powinni się starać, żeby odzyskać utracone zaufanie. Jak widać nie będzie łatwo.
12 sie - 16:21

Dru
Heroes 5 było bardzo dobre, Heroes 6 było by także bardzo dobre jakby zmienili parę rzeczy, a tak jest tylko dobre. Settlers 7 bardzo mi się podoba. Rayman Origins i Legends bardzo udane platformówki. Far Cry gra przeogromna i świetna. Więc jak słyszę kolejnych hejterów na Ubisoft to chce mi się śmiać z politowania. Ubisoft robi dobre gry tylko co poniektórzy mają jakieś wydumane oczekiwania względem tej firmy.
12 sie - 16:27

flapdzak
@Dru tak, ale od Heroes 6 wymagałem ( i nie tylko ja ) że będzie trochę wiecej obiektów, artefaktów I żeby chociaż jeszcze byłyby ze 2 miasta. Gry od ubi są świetne ale przecież każdy ma jakieś oczekiwania co do gier , których żadna firma nie może spełnić w jednej grze czy dwóch .Także wiesz o co chodzi ... :)
12 sie - 16:27

flapdzak
*w jednej czy dwóch grach oczywiście
12 sie - 16:43

Nerevar
@Dru - H6 było w dniu premiery bardziej zabugowane niż ostatnia beta, i dopiero w okolicach Shades of Darkness dali radę uporać się z sensowną częścią problemów. Settlers 7 nie było takie złe, ale poczytaj o zmianach wprowadzanych w kolejnej części (Kingdoms of Anteria) i powiedz mi, że to jest właśnie to, na co czekali fani. Far Cry 3 spotkał się z ogromną krytyką za sposób rozwiązania pewnych kwestii i sztywne, oskryptowane sekwencje gryzące się z resztą gry. Raymany im się udały, to fakt.
12 sie - 16:50

Karule
Ilość jadu w tych komentarzach napawa mnie obrzydzeniem. H6 to bardzo dobra gra. Zauważcie, że tylko Wy wylewacie na nią cały hejt, a jak popatrzyć na ogólnotematyczne serwisy poświęcone grom, to takich cyrków (bo inaczej tych waszych bredni nazwać się nie da) nie uświadczymy.

Ale co tu się rozwodzić - typowe polaczki-cebulaczki, narzekacze. Nic im nie pasuje, skrytykują grę zanim jeszcze dostaną jakikolwiek materiał. Może po prostu idźcie grać w swoje H3 i przestańcie wylewać to swoje szambo w komentarzach.
12 sie - 16:53

Karule
"H6 było w dniu premiery bardziej zabugowane niż ostatnia beta, i dopiero w okolicach Shades of Darkness dali radę uporać się z sensowną częścią problemów."

Kłamstwa, kłamstwa i jeszcze raz - zwykłe kłamstwa. Chyba graliśmy w inne gry, bo ja praktycznie żadnych bugów nie widziałem. Co więcej, recenzenci, którzy tę grę przewertowali w każdą stronę (bo taka jest ich praca) chyba też ich za dużo nie zobaczyli, bo gra na metacritic ma uśrednioną notę 77/100.
12 sie - 16:55

flapdzak
@Karule
Ja np. lubię H6 ale spodziewałem się czegoś więcej .
Jakie szambo. Najlepszą grę z serii dał ubi Czyli H5 . Jakoś za bardzo H3 mnie nie interesuje . Polaczku-cebulaczku :)
12 sie - 17:08

Morglin
"typowe polaczki-Cebulaki, narzekacze"
Debil, no po prostu debil. Normalne, że jak się coś komuś nie podoba, to narzeka. A za "polaczki-Cebulaki" to powinni cię powiesić za jaja i wyskrobać ze skóry...

Co do H7 to mnie to ani ziębi, ani grzeje. Kupiłem H5 i jakoś szału na mnie mnie nie zrobiło. Ani to złe, ani dobre, ot, przeciętniak, nie ma tej "magii" poprzednich części. H6 kupił mój znajomy i jechał po tej grze strasznie, więc ja jej nawet nie sprawdziłem, szkoda nerwów. Jakkolwiek nie mam nic do popierdółek od Ubi, jak np. CoH, to ubisoftowych Hirołsów po prostu nie lubię. I raczej nie polubię.
12 sie - 17:13

Warmonger
H6 jest najgorszą grą z serii - wciąż nienaprawione bugi, maksymalnie uproszczona i powtarzalna rozgrywka, zupełnie przypadkowe i nieudane pomysły (krew i łzy, WTF?), nędzne dodatki. Nasze oczekiwania są zdecydowanie wyższe. Tak, będę dalej grał w H3, dopóki Ubisoft nie przyłoży więcej pracy do wykonania, niż do marketingu.
12 sie - 17:16

DrakeBurn
@Karule
Dokładnie, grałem w Heroes VI po premierze i poza czekaniem 10 sekund na załadowanie wszystkich tekstur innych pretensji nie miałem.
Hejterzy, albo zatrzymali się na etapie Heroes 3 i żadnej kolejnej odsłony nie uznają, albo wcale nie grali w Heroes 6 i wygłaszają swoje opinie.
Heroes VI dostarczyła mi zabawy na dziesiątki godzin i żaden, ale to żaden bug przed czy po patchach mi nie przeszkodził w radowaniu się rozgrywką.
Jedyne o co bym się czepiał to polski dubbing, ale to już sprawa naszego polskiego oddziału.
Skończcie zatem zabawę w proroka, bo nikt z was nie wiem jak pod koniec będzie wyglądał Heroes 7. Ja tylko się cieszę, że kolejny raz będę mógł cieszyć się dobrą grą, a jak cebulakom się nie podoba, to idźcie grać w Heroes 3.
12 sie - 17:19

flapdzak
Co wy macie z tymi cebulami :) . Spokojnie .
@DrakeBurn przyznaj że czegoś ci w Heroes 6 brakowało . Chyba nie uważasz że to była gra idealna .
12 sie - 17:29

DrakeBurn
@flapdzak No czegoś mi brakowało, ale z pewnością nie tyle żeby to nazywać niegrywalną grą. Taka lista rzeczy, które chciałbym w 7.
1.Lepszy polski dubbing i lepszą polską wersję kinową
2.Lepszej jakości cut-scenki, albo ich brak
3.Większą ilość surowców
4.Lepszy samouczek
5.Fabułę lepiej zapadającą w pamięć
6.Lepsze ładowanie tekstur
7.Szybki dostęp do gry, bez zbędnych animowanych logo
8.Save'y dostępne offline i online równocześnie
9.O jedną więcej frakcję w podstawce
10. Żadnych drobnych dlc typu broń rodowa
12 sie - 17:33

flapdzak
Moim zdaniem Heroes 7 było najlepszą grą z serii gdyby :
było dużo obiektów artefaktów, jednostek , a przede wszystkim wszystkie zamki z Heroes 3, 5, i 6. Wrota żywiołów i Cytadela też . Oraz kilka innych rzeczy by zagwarantowało ubi sukces
12 sie - 17:37
Wiwern
Ten hejt tak naprawdę nie jest na HV i HVI, tylko na durne ubi, które tnie budżet ile może, wciska pomysły nieprzemyślane, bawi się w kłamliwy marketing, pozbywa się dobrych rozwiązań i bezczelnie kłamie (patrz ekrany miast i ich data wydania). Gdyby Soft: Ubi się nie wpieprzał do pracy Nivalu i Black Hole, to mielibyśmy jeszcze lepsze gry. Tak jest tylko dobrze, a szóstce mogę śmiało dać status "zmarnowanego genialnego potencjału".

A te oceny to sobie można w tyłek wsadzić. Dziennikarstwo growe stoi na niskim poziomie, a nie trzeba wiedzy eksperta, by zauważyć, które portale i media dla graczy wspierają odpowiednie firmy. I nikt się z tym specjalnie nie kryje, ba, w tym nie ma nic dziwnego i niezrozumiałego, nawet tego nie ganię. Po co jednak posiłkować się jakimiś recenzjami samozwańczych ekspertów? Myślę, że środowisko osób, które zjadły sobie zęby na granie w wszystkie gry serii i projekty poboczne, rozpracowały do granic możliwości mechanikę gry i jej fabularne błędy wiedzą zdecydowanie więcej od jakiegoś pana piśmiaka. :P
12 sie - 17:45

Karule
Morglin

Twoja siła argumentacji i poziom kultury osobistej po prostu powala. Jest różnica pomiędzy krytyką, a narzekaniem (które ma pejoratywny wydźwięk i jest złym zachowaniem) o czym Ty nawet nie wiesz (to wynika z Twojego komentarza) i jest to dla mnie straszne. Jest różnica między krytyką, a chamskim, nieracjonalnym hejterstwem.

Jakbyście chcieli wiedzieć, to w tym "okrutnym" oddziale Ubi zajmującym się serią M&M pracują ludzie, którzy jak najbardziej chcą Wam dogodzić - zarówno normalnym graczom, jak i fanom starszych części (na szczęście "parapetami" się nie zajmują). Nie chcecie zmian w serii? Ależ proszę, do zobaczenia jutro o 12.00 :)
12 sie - 17:48

Xelacient
Jest to strona fanowska i każdy ma prawo wylewać swoje żale, pluć kwasem, ziać ogniem czy nawet obrzucać błotem. Jesteśmy fanami i nikt nam tego nie zabroni, a skoro narzekamy to znaczy, że to sprawia nam jakąś przyjemnością.

Jakby się mnie ktoś pytał to HoMM5 uważam za niedorobione graficznie, zaś HoMM6 za niedorobione techniczne. Choć w to ostatnie całkiem nieźle mi się grało, pewnie dlatego, że od razu kupiłem sobie złotą edycję.
12 sie - 18:12

Andruids
@Karule ty na serio jesteś takim dronem? Nie obraź się, ale to co napisałeś jest śmiechu warte. Dobre, kochane Ubi! Tak bardzo kocha graczy (i ich portfele) i chce im dogodzić. Jak najbardziej i jak największej ilości. To korporacja człowieku. Nie robi nawet gier spod znaku M&M, zatrudnia w tym celu zewnętrzne studia, a współpraca z nimi nie zawsze jest usłana płatkami róż. Orientujesz się może co było obiecywane odnośnie MMX i jakim marketingowym picem na wodę się to okazało? Jak napuchnięte hajpem było Watch_Dogs, sławiona pod niebiosy gra, tfu, następnej generacji?
12 sie - 18:26

Karule
ANcientDRuids

Koleś - za markę M&M jest odpowiedzialny specjalny dział Ubi w którym pracuje np. Erwan, czy Irina i to ten dział kontroluje zewnętrzną firmę i zleca im zadania, są czynnie obecni w produkcji. A wszyscy oni dostają regularnie wypłaty i praktycznie nie mają procentu od sprzedaży, a całe siano zgarniają Ci na górze.

I to nie moje, a Twoje tłumaczenie jest śmiechu warte. Dlaczego? Bo jestem redaktorem tawerny i wiem znacznie więcej, więc swoje wywody zachowaj dla siebie.
12 sie - 18:34

DrakeBurn
@ANcientDRuids
To, że ty się nabierasz na marketingowe sztuczki, nie znaczy, że inni tak robią. Przed premierą MMX czy Watch Dogs wiadomo było jak wygląda gra i co zrobili z grafiką itd. Tu nie ma żadnej czarnej złej mocy. Ubisoft jak wszyscy chce wypromować tytuł i stosuje zabiegi, żeby co mniej mądrzy gracze polecieli na "wow super ultra next gen grafe". Ubisoft moim zdaniem odwala kawał dobrej roboty by dogodzić fanom - czy to dodatki z Cragiem, Sandro oraz Loch. Tak tną po kosztach, bo ci "ultrafani" Heroes 3 nie kupują podstawki Heroes 6, a potem się cebulaki dziwią, czemu Ubi odświeża modele.
12 sie - 18:37

Eternal
@Karule Wobec tego, panie Ambasadorze, liczymy na bardziej dyplomatyczną i dorosłą postawę. Dotychczasowy poziom pańskiej wypowiedzi przypomina grotowych trolli.
Nie mam jakichś specjalnych nadziei względem H7, byleby jakoś zasłoniło swoje braki, jak H6 Confluksem. Liczę za to, że szybko opróżni się Portal PrzYszłości.
12 sie - 18:51

Nerevar
>> gra na metacritic ma uśrednioną notę 77/100

To tylko oznacza, że gra nie jest za dobra. Dragon Age 2, gra zjechana przez graczy za nowy i beznadziejnie głupi system spawnowania potworów, ciągłe wykorzystywanie tych samych map podziemi, bycie czymś zupełnie innym niż obiecywano i parę innych rzeczy ma uśrednioną notę 82.

@argument o nieuświadczeniu bugów - radzę popatrzeć po forach (i po listach zmian w kolejnych patchach). To, że komuś nie trafiły się problemy nie oznacza, że gra ich nie ma. Pierwszą postacią w Skyrimie przegrałem kilkadziesiąt godzin i nie natrafiłem na żaden bug, ale nie będę z tego powodu twierdził, że ich tam nie ma, bo to trochę tak, jakby mówić, że piorun nie może porazić człowieka, bo mnie jeszcze nigdy nie poraził.

@polaczek-cebulaczek - powiedziałbym, że tego typu wypowiedzi świadczą tylko o tym, że zdajesz sobie sprawę z miałkości własnych argumentów, więc chcesz ich bronić ubliżając innym. Spodziewałbym się tego po zaślepionym fanboju, nie kimś, kto mieni się redaktorem jakiejkolwiek strony. Zresztą, jeśli mowa o tawerna.biz to może lepiej zamiast opluwać ludzi na innych stronach warto zająć się własną? Trochę to smutne, że w menu Heroes VI pod "dodatki" mamy tylko 2 dlc i nawet cienia wzmianki o Cieniach Mroku...
12 sie - 18:57

Nerevar
>>Tak tną po kosztach, bo ci "ultrafani" Heroes 3 nie kupują podstawki Heroes 6, a potem się cebulaki dziwią, czemu Ubi odświeża modele.

Cięcie kosztów mieliśmy już w podstawce (dzielenie modeli żywiołaków światła/ajglaji i żywiołaków wody/duchów źródła czy modele części bossów), więc to nie tylko wina tego, że gracze są "skąpi". No i czemu ktoś miałby kupować grę, która wprowadza zmiany tej osobie nie pasujące nic a nic? Jakiś obowiązek kupowania wszystkiego, co tylko nosi plakietkę z nazwą serii?
12 sie - 18:58

Andruids
@Karule Ojej, Ranyboskie! Redaktor Tawerny, nie byłem świadom że taka znamienita persona będzie przebywać tu, czytać komentarze i odpowiadać parszywym, plującym na rękę pana robakom z zaściankowej i wiecznie żyjącej przeszłością groty. W takim razie racz przyjąć moje przeprosiny za drona, wszystko stało się jasne.

@DrakeBurn Odnośnie dodatków, jest to kolejny trick marketingowy. Akurat dodatek z Sandro był jedyną rzeczą, która podobała mi się w całej szóstce. Został zrobiony po prostu świetnie - jedyny dobry nieumarły w całej grze. Jak widać stary sentyment nie umiera. Takie coś nazywa się wykorzystywaniem nostalgii starszych fanów serii i nie do końca świadczy dobrze o firmie. Gra nie sprzedaje się wystarczająco dobrze z "oryginalną" fabułą jaką napisaliśmy? Dorzućmy na siłę nawiązania do wcześniejszych części, od razu skoczą ratingi!
12 sie - 19:17

J. M. Sower
Może powiem/napiszę tak:
Grałem w H5 i nawet mi to sprawiało radość (ostatnio zdarzyło mi się nawet do tej części wrócić na chwilę z kumplem). Potem w świetnego Mesjasza (kopniaków się nie zapomina ;P). Następnie wychodziła "szóstka" i sprawdziłem Betę - zachwyciłem się grafiką, ale przeraziło mnie to, że miałem problemy z połączeniem (na szczęście minęło), do dyspozycji było ledwie kilka frakcji, surowców itp. no i brak ekranu miasta (o zgrozo - jakie prymitywne posunięcie względem trójwymiarowych miast z H5). Chyba najmilej wspominam z tej części wprowadzenie nowej frakcji (Sanktuarium). Nie mniej jednak jako fan MM poczułem, że muszę kupić szóstkę i pokusiłem się nawet na kolekcjonerkę (nie gęgać mi tu, że ich nie wspieram finansowo, bo pominąłem jeszcze to, iż dawniej wydałem moje ciężko uzbierane pieniądze na kolekcję wszech czasów). Wrażenia były takie, że trochę pograłem, ale nie przeszedłem jeszcze w całości ani jednej kampanii i na DLC było mi szkoda tych marnych pieniędzy. Dopiero SoD jakoś mnie bardziej zachwycił, ale zrażony podstawką kupiłem go dopiero miesiąc temu na promocji na dwadzieścia złotych.
Następny zawód to MMX. Mój zachwyt tym, że Ubi jednak się weźmie za tę grę z czasem zaczął przygasać. Ponownie jednak zakupiłem grę i to w tej wersji pudełkowej (jestem staromodny i nie dla mnie cyfrówki ;P, aczkolwiek i tak skończyło się na pobieraniu gry). Chyba nie muszę pisać o wadach tej cienkiej gry (to wygląda jak gra klasy b, lub nawet c w porównaniu z np. takim Assasinem - nawet z pierwszą częścią). Najdziwniejsze w tym wszystkim jest właśnie to, że jeszcze nie straciłem nadziei...
12 sie - 19:42

DrakeBurn
Dobra nie ma co, czy lubiliście poprzednie Heroesy, czy nie, wszyscy jutro będziemy oglądać, co im tam wyszło, lub też nie wyszło. Nie ważne co było, ważne co będzie.
12 sie - 19:48

J. M. Sower
Exactly ;P.
12 sie - 19:53

Darkem
Jutro? Przecież jutro jest 13?
12 sie - 20:00

Nerevar
Ale za 16 godzin kończy się odliczanie na mightandmagic.com Pewnie pokażą logo + jakiś teaser z którego nic konkretnego nie wyniknie ;)
12 sie - 20:21

rtx
Ej, przecież to dopiero za 4 dni...
12 sie - 21:00

flapdzak
Ach, już zaraz będzie dział kwasowej groty o Heroes 7 :)
Nie mogę się już doczekać .
13 sie - 03:24

Alistair
Naprawdę Ubi starało się ukryć tytuł najnowszej gry z serii Heroesów? Przecież ten tytuł to nic specjalnego, można się było go domyślić, jest taki sam jak szóstki, poza innym numerkiem, rzecz jasna.

@Karule - kiedy grałeś w H6? Tuż po premierze, czy długo po? Ja zaczynałem jeszcze przed wydaniem pełnej wersji, bo uczestniczyłem w becie. Wkurzyłem się, gdy okazało się, że pełna wersja okazała się bardziej zabugowana od bety. To mnie skutecznie zniechęciło do gry, wręcz wkurzyłem się na Ubisoft, bo nie toleruję takich chamskich zagrywek. Jeśli gra była w miarę grywalna jako beta, a potem okazuje się, że błędów w pełnej wersji jest od cholery, to jest to dla mnie zwykłe świństwo. Nie widziałeś błędów w grze? Albo grałeś w już bardziej poprawioną grę, albo po prostu nie widziałeś tych błędów. Kompletnie nie wierzę, że nie uświadczyłeś żadnych. Może po prostu nie zwróciłeś na nie uwagi. Mi najmniej przeszkadzał brak sensownych ekranów miast, bo uważałem, że są w porządku. Przy innych błędach brak ekranów miast w 3D to była pierdoła niewarta uwagi, a jednak wielu graczy miało o to pretensje. Było sporo błędów związanych z umiejętnościami jednostek, np. pikowanie gryfów, które nie zadawało żadnych obrażeń. Może nie przeszkadzało to za bardzo w grze, ale mi wystarczyła sama świadomość, że takie błędy istniały. Po co stosować jakieś taktyki w grze, skoro umiejętności jednostek nie działają? Kolejna rzecz to konieczność stałego połączenia z netem. Mnie to praktycznie nie przeszkadza, bo mam stałe łącze, ale takie wymagania są dla mnie złem wcielonym, kompletnie niepotrzebnym. Co do H5 - sama gra była świetna, najbardziej podobał mi się system rozwoju bohatera, który do dzisiaj uważam za genialny. Jednak ilość map, które dostaliśmy na początek, była żałośnie mała, co skutecznie skreśliło tę grę z mojej listy. Do tego sporo z nich to były scenariusze związane z poszukiwaniem Gralla, a właściwie Łzy Ashy, lub inne "czasówki", których nie znoszę. Ostatecznie Herosi to gry turowe, w których nie powinien się liczyć czas. Parę takich mapek jest OK, ale nie w sytuacji, gdy dostajemy z siedem mapek, a połowa z nich to gry na czas. Do dziś nie mam ochoty zacząć grać w H5 czy H6. Skoro nie podeszły mi od samego początku, to nawet mimo poprawienia błędów czy innych zmian, nie chce mi się do nich wracać.
13 sie - 09:16

J. M. Sower
Alistair, polecam ci jednak sprawdzenie dodatku do szóstki (nie zmuszam - żeby nie było, że zmarnowałeś przeze mnie pieniądze ;P). Poza całkiem fajną frakcją posiada też kampanię, która mnie wciągnęła bardziej niż te "intrygi królewskie". No i nie doznałem ostatnio żadnego błędu gry podczas kilku rozgrywek.
13 sie - 10:05

rtx
@Alistair - H6 nigdy nie wymagało stałego połączenia z internetem, no chyba, że przed przedpremierowym demem.
13 sie - 10:25

rtx
Czyli 6 frakcji:
-Haven.
-Necro.
-Stronghold.
-Academy [!].
-2 do wyboru na mnh7.com
13 sie - 10:28

Ratonhnhaké:ton
Przynajmniej powróci Akademia. Bez niej tak pusto w Heroesach.
13 sie - 10:37

Kurek
CO TO JEST "CABIR"!? Co z gremlinami? Czemu ubisoft dodaje nowe rzeczy, zamiast przywrócić stare...!!!
13 sie - 10:48

Morgan Grin
Szczerze...jak na razie wygląda to dla mnie fantastycznie! Nowe lineupy, 8 jednostek, 4 klasy bohaterów....Cholera... A może mi ktoś powiedzieć o co chodzi z jednostkami określonymi jako "Warfare"? To ma być jakieś wsparcie, czy co?
13 sie - 10:51

Ratonhnhaké:ton
@Morgan Grin pożyjemy zobaczymy :D. Moje nastawienie do kolejnej części bohaterów jest wątpliwe pozytywne. Skąd masz info o jednostkach?
13 sie - 10:55

Morgan Grin
A tutaj: https://mmh7.ubi.com/en/blog :)
Zwrócę jeszcze uwagę na arty...chyba UbiSoft czegoś się nauczył, bo projekty jednostek nie są tak udziwnione jak w szóstce czy piątce.
13 sie - 10:59

Kolanko
Ciekawe czy miasta które odpadną w głosowaniach przepadną, czy pojawią sie w dodatkach
13 sie - 11:01

Ratonhnhaké:ton
Ten blog jest w wersji pl. Zaloguję się, by zagłosować na którąś z frakcji. Jakby nie mogli dać obydwu. :(
13 sie - 11:06

Aniel
65/35 aktualnie dla Sylvan.. a szkoda, bo głosowałem za brodaczami ;)

Ps. Czy mógłby mnie ktoś naprowadzić w jakich czasach ma się toczyć rozgrywka? To będzie coś pomiędzy V a VI?
13 sie - 11:11

Kurek
8 jednostek + 3 machiny oblężnicze... DOBRZE
4 klasy postaci... DOBRZE
Wilki w Przystani... ŹLEEEE
Cabir... Bez komentarza
Tylko 6 frakcji... BARDZO ŹLE
13 sie - 11:12

Morgan Grin
@Aniel: Tak jest. Dokładnej daty nie pamiętam, ale fabularnie będzie się dziać po scenariuszu "Ostatni lot Sokołów" z 5tki.
13 sie - 11:18

Karule
KUREK

Tylko "sześć"? A w której miałeś więcej bez dodatków oprócz H3?

"Tylko"... dobry żart.
13 sie - 11:27

Alistair
@rtx - a stałe połączenie z netem nie jest potrzebne by bronie rodowe działały? Przez pewien czas na pewno tak było. Pomijam pewną możliwość ominięcia tego.
13 sie - 11:28

Aniel
Szkoda, że jednak będzie to w czasie pomiędzy wydarzeniami z HV a po wydarzeniach HVI bo to oznacza, że nie będzie raczej smoków jako normalnych jednostek.

Ale mam za to nadzieję, że miasta wyglądowo będą zbliżone do concept art'ów.
13 sie - 11:28

Eternal
Głosowałem na Sylwan. Liczę też na Inferno i Loch. Zresztą przeczytajcie mój komentarz.
13 sie - 11:34

rtx
BARDZO mi się podoba koncepcja Haven, która bardziej przypomina realizm - lepsze to, niż pozłacane żołnierzyki z H6 [ale grało się nimi przyjemnie].
Cabir moim zdaniem jest fajny, tak po prostu fajny [nie przepadam za pokemonami, ale to jest ewidentnie - z tego co pamiętam - charmander :P].
W kwestii warfare units - spekuluję jednostkę unikatową dla każdej z 4 klas bohaterów.
W kwestii wyboru frakcji - mam nadzieję, że te, które nie zostały wybrane będą w dodatkach.

@Karule, czy może raczej Grownock - mógłbyś przestać flame'ować? Robisz obciach dla Tawerny.
13 sie - 11:38

Morgan Grin
@rtx: też mi się wydaje, że frakcje są już gotowe i podejmujemy tylko decyzję, czy będą w podstawce czy w dodatkach. Trochę za mało czasu mają, aby przygotowywać od zera nowe frakcje :P
13 sie - 11:43

rtx
No to zmaczy, ze w przyszłości może być aż 8 zamków. :D
Jakby jeszcze tylko wrócili do wielu zasobów...
13 sie - 11:45

satyr64
Nareszcie Akademia! Tylko nie rozumiem co robią wilki w Przystani...
13 sie - 11:46

Hayven
300 lat po H6 i ponad 100 lat przed H5, w czasach piątkowego scenariusza "Ostatni Lot Sokołów" z Jezebeth w roli głównej.
13 sie - 11:48

Hayven
To było do Aniela rzecz jasna, zapomniałem przeładować strony i nie spodziewałem się, że przybędzie 10 komentarzy :P

Co do wyglądu jednostek to mam nadzieję, że walki będą płynne, jak w H5, a nie robotyczne i męczące jak w H6. No i liczę na niewygórowane wymagania sprzętowe :P
13 sie - 11:48

Aniel
Z tymi zasobami, to moim zdaniem możnaby rozwinąć kwestię ekonomi przy rekrutacji jednostek ulepszonych, choćby tylko najwyższego poziomu - tak, że np. skoro mamy dwa rodzaje czempionów do wyboru, to bralibyśmy pod uwagę nie tylko ich siłę, ale też cenę/dostępność surowców w okolicy.
13 sie - 11:50

Morgan Grin
@satyr64: to chyba wynika fabularnie. Zwróciliście na kolorystykę i emblematy Przystani? Toż to godło i barwy rodu Wilka; wyjaśnia to skąd te dumne zwierzęta w armii. Czyżby Przystań tym razem miałaby być głównym przeciwnikiem? Jeżeli tak, to jestem zachwycony :D
13 sie - 11:50

DrakeBurn
@KUREK
Jakbyś był spostrzegawczy, to byś zobaczył, że jednostki w Haven są z Księstwa Wilka. Więc to logiczne, że wśród nich dali wilka...
13 sie - 11:52

Eternal
Tylko ja wyraźnie widzę Anastazję?
13 sie - 11:53

DrakeBurn
@Eternal Też tak myślałem
13 sie - 11:58

Eternal
@Morgan Grin w zasadzie jest nim, bo tym razem Gryfy walczą z Jeleniami o tron Imperium.
Kampanie chyba będą odbywać się w różnych czasach, bo doradcy mają pokazać Iwanowi wzory do naśladowania.
13 sie - 11:58

Hayven
Ja też.

Ale żeby Haven było TYLKO z Księstwa Wilka? Z jakiej racji? Chociaż na to faktycznie wygląda :D

Swoją drogą, to jeśli gra będzie taka, jak sobie wyobrażam, to będę zachwycony, wprost zachwycony. A wyobrażam sobie w tej chwili H5 z ulepszonym silnikiem, wykonującym ruchy AI w ekspresowym tempie, z cieszącą oko grafiką i muzyką, a także wciągającym elementem strategicznym. Niestety, grafika z trailera już mnie martwi :(
13 sie - 11:59

Kurek
@DrakeBurn
Wiem wiem widzę... Ja jestem po prostu hirołsowym tradycjonalistą i wolałbym zobaczyć wilki u elfów lub barbarzyńców

@Karule
W dzisiejszych czasach powinno być 8-10 frakcji, a więcej w dodatkach powinni dać.
13 sie - 11:59

Eternal
@DrakeBurn Jest też Sinodzioba.
13 sie - 12:00

rtx
Haven inspirowane Heroes II... To mi wystarczy - kiedy preordery i po ile kolekcjonerka?
13 sie - 12:06

DrakeBurn
Chwilkę, to będziemy musieli potem decydować Loch vs Świątynia?
13 sie - 12:07

Eternal
Czyli powtórka z gorgon. Przesmoczo.
13 sie - 12:10

rtx
@DrakeBurn - Sanctuary było chyba niewypałem biznesowym, więc nie ma pewności.
Ale jest to chyba najbardziej możliwe.
13 sie - 12:12

DrakeBurn
Chyba, że dadzą Cytadele, to bez niczego głosuje na nią.
13 sie - 12:13

Eternal
Przenieśmy się do nowego newsa.
13 sie - 12:15

Hayven
Lepiej nie, ten news już chyba pobił wszelkie rekordy :D Nawet ten spamowany między Mosquą i innymi.
13 sie - 12:23

rtx
Ten jest fajniejszy.
13 sie - 12:25

rtx
Z Warfare'ów wiadomo już, że Haven będzie mieć Balistę, a Academy coś trójkątnego, co nazwałbym pryzmatem. Chociaż to drugie to równie dobrze może być budynek.
Skąd to wiem? Z oficjalnej strony, ikonka przy 'Tech Tree'.
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes VII". Redakcja, kontakt