Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB
News
To jest news archiwalny.
Po najbardziej aktualne informacje o grze zajrzyj do naszego działu Heroes VII !


Doczekaliśmy się w końcu oficjalnej zapowiedzi siódmej części Heroesów. Co nowego? Nie wiem... ale od czego są Wasze komentarze? ;)

Tak więc:
- 6 frakcji: Przystań, Nekropolia, Twierdza, Akademia i dwie jeszcze oficjalnie nieogłoszone.
- 8 jednostek w frakcji (+ 3 "machiny wojenne")
- 4 klasy bohaterów
- Historia skupiająca się na tym, jak młody Iwan Gryfita został cesarzem Imperium.

Więcej szczegółów możecie zobaczyć na oficjalnym blogu H7, jak też zagłosować na wyborem piątej frakcji: Sylwanu elfów czy Fortecy krasnali?
(Każdy, kto zagłosował na kurdupli, proszony jest o zgłoszenie się do Acida wraz z kartą zdrowia i spisaną ostatnią wolą. :P).

I pamiętajcie, jeśli coś pomyliłem, to wina jest Wasza i Waszych komentarzy. ;)


UAKTUALNIENIE:

- Twórcami tej części sagi jest studio Limbic Entertainment, które stworzyło oba DLC do H6 jak i MMX;
- Każda frakcja będzie posiadać 7 jednostek: 3 podstawowe, 3 elity oraz jednego z dwóch czempionów do wyboru;
- "Machiny wojenne" to wariacje: katapulty, balisty i namiotu medyka (znanych z H3);
- 7 rodzai surowców, choć siarka, rtęć i kryształy "wystąpią" pod innymi nazwami;
- Powrócą karawany, zniknie za to przemiana miast i globalna rekrutacja jednostek (czyli wykupienie w jednym mieście wszystkich jednostek z całego królestwa);
- Powróci też znane z H5 koło (fortuny :P) umiejętności;
- W grze będzie 6 kampanii, po 4-6 misji każda: po jednej na frakcję i finalna;
- Następne głosowanie to: Loch kontra Inferno;
- Za muzykę w H7 odpowiadają niejacy Paul Romero i Rob King.

I jak zauważył w komentarzach DoktorDziwny, obraz wiszący w sali rady cieni przedstawia pewną bardzo mało znaną bitwę. :P

Alamar
Wasze komentarze (90)
13 sie - 12:04
Wiwern
Z tymi kolorami news wygląda jak choinka. :P
13 sie - 12:11

Eternal
Przenosimy dyskusję, panowie.
13 sie - 12:14

Hayven
Ładnie właśnie wygląda :P
13 sie - 12:17

DrakeBurn
Warfare nie znaczy, że to są machiny wojenne.
To mogą być inne jednostki, nie muszą być mechaniczne.
13 sie - 12:18

Hayven
Tylko że cyklop w roli katapulty NIE jest fajny...
13 sie - 12:22

DrakeBurn
W 6 w Cieniach dali wywernę jako katapultę, więc co w tym dziwnego.
13 sie - 12:22

J. M. Sower
Chyba się Ubi jednak wzięło za siebie bo na start 8 jednostek i 6 frakcji no i ilość klas bohaterów... Mam dobre przeczucia i mam nadzieję że się nie zawiodę ;P.
13 sie - 12:22

rtx
OMFG TWO STEPS FROM HELL!
13 sie - 12:22

Morgan Grin
Zwróciliście uwagę na projekty jednostek Akademii? Niby jest arabsko, ale są też spore egipskie akcenty np: ubranie jaszczura. A Magiczny Ptak to jakby żywcem z Piramidy wyciągnięty. Dla mnie bomba.
Ciekawi mnie co też wymyślą dla pozostałych ras. Styl artystyczny potwornie mi się podoba, a wydaje się, że lineupy nie będą odgrzewanymi kotletami.
Następny wybór będzie cięższy. Loch to klasyk, ale podoba mi się koncept Świątyni, trochę niewykorzystany w 6stce. Skrycie też liczę na powrót demonów. Jak nie zamku to przynajmniej jako jednostki neutralne.
13 sie - 12:23

Darkem
I nagle zapałałem optymizmem :)!
Wilki w Przystani to coś co chciałem zobaczyć w Heroesach od dawna!
13 sie - 12:26

DrakeBurn
Boję się tylko, że do Magic Birda dadzą model Feniksa/Ptaka Gromu z H6
13 sie - 12:28

rtx
Na pewno dadzą - ale i tak będzie to dość oryginalna koncepcja.
13 sie - 12:30

DrakeBurn
No to czekamy do soboty.
13 sie - 12:38

Eternal
Zróbmy jakieś stronnictwo w radzie cieni. Opinia większych grup na pewno zainteresuje Limbic.
13 sie - 12:39

Rademenes777
Morgan Grin Całkowicie się z tobą zgadzam taka Akademia jest po prostu świetna!!! Chociaż ci Tytani wyglądają tak jakoś grecko ;) ale mam nadzieje, że to tylko takie moje hmmmm wyobrażenie nie wiem jak to nazwać :p Ale mniejsza Akademia Wymiata!!!!
13 sie - 12:40

flapdzak
SYLVAN MUSI WYGRAĆ
13 sie - 12:42

DrakeBurn
@Rademens, poszczególne frakcje były już VI wzorowane na konkretnych kulturach, więc to nic dziwnego.
13 sie - 12:46

Morgan Grin
@DrakeBurn: mam nadzieje, że nie...Popsuliby tak dobre pierwsze wrażenie.
Wiecie przyjrzałem się dokładnie artowi Akademii i można powoli wyciągać wnioski o pozostałych jednostkach. Widzę gargulce na statule oraz coś co wygląda jak warsztat golemów. Niby oczywiste jednostki, ale zawsze coś :D
Eternal: dobry pomysł! Ale na razie wszelka społeczność nie działa na oficjalnej stronie. Jak już zacznie, to piszę się pierwszy na taką inicjatywę.
13 sie - 12:51

J. M. Sower
Polski trailer (można go wkleić do niusa zamiast angielskiego):
https://www.youtube.com/watch?v=3sKThkkD2Kk
13 sie - 12:51

Rademenes777
@DrakeBurn, tak wiem, lecz mi chodzi tylko o samą Akademię. Tu, w H7 jak na razie wygląda cudownie i oby nie spaprano jej dodając tego "ciemnego"maga ze szkiców H6, tytan pasuje ale tego "maga" po prostu bym nie przełknął :). PS. Czy może ten cabir nie zastępuje przypadkiem gremlina?
13 sie - 12:56

rtx
Golemy, gryfy i anioły będą na 100%, jest o nich wspomniane na podstronach frakcji na marginesach.
13 sie - 13:00

Rademenes777
Oby z Przystani nie zrobili zwierzyńca :p
13 sie - 13:01

J. M. Sower
Jeśli mnie wzrok nie myli to widzę właśnie golema na ekranie miasta akademii.
13 sie - 13:02

Eternal
Założyłem temat o H7. Zapraszam.
13 sie - 13:07

Alamar
@J. M. Sower
Wieczorem
13 sie - 13:08

Eternal
Zapracowany Alamar błyskawicznie temat zamknął i każe rozmawiać w temacie o Gamescomie. No cóż.
13 sie - 13:10

Eternal
@Al Załóż chociaż tę moją ankietę.
13 sie - 13:15

Ratonhnhaké:ton
Nie myślałem, że będę aż tak podekscytowany kolejną produkcją od Ubi. :D
13 sie - 13:16

Morgan Grin
Poczytałem trochę opinii w necie. Oczywiście pojawiają się zdania "I tak 3ka jest najlepsza" ( jak tylko słyszę to zdanie to otwiera mi się nóż z kieszeni), ale panuje całkiem spory entuzjazm. Mam nadzieje, że podobna atmosfera utrzyma się, aż do dnia premiery.
Swoją drogą, podoba mi się pomysł na kampanię. Po pierwsze: fajnie, że tym złym jest księstwo Jelenia (btw. uwielbiam te hełmy z rogami jelenia. Na cinematicu wyglądają fantastycznie), a nie Wilka. Odświeża to historię, w której albo walczyliśmy z najazdem demonów, albo z Pustką. Mam jednak podejrzenie, że Książę Jeleń, będzie miał coś wspólnego z tym ostatnim :P. Po drugie: podoba mi się forma kampanii. 6 różnych historii, dziejąca się w innym okresie czasowym. Przypomina mi to 4kę, która miała jak dla mnie najciekawszą historię i wyraźnych bohaterów. Trzymam za to mocno kciuki, żeby była chociaż w połowie tak dobra.
13 sie - 13:19

Ratonhnhaké:ton
Czy tylko mi Heaven przypomina Północ z Gry o Tron?
13 sie - 13:48

J. M. Sower
Skoro Eternalu chcesz grupowych głosów z Groty to mam chyba pewną propozycję za którą byłoby raczej wielu... system wprowadzania modyfikacji (dobrze by było też z możliwością wprowadzania własnych modeli 3D). Wtedy nawet gdyby podstawka wyszła średnio, a dodatki tylko trochę lepiej, to fani mogliby zrobić użytek z gry i zmienić ją według własnych kryteriów ;P. Teraz gdy gra jest chyba jeszcze we wczesnym stadium rozwoju można o to poprosić, tylko żeby to nie była łatka do drogiego programu (jak w MMX) tylko całe programy dołączone do gry. Wydaje mi się, że jakby rzesza fanów o to prosiła Ubi, to może byśmy to otrzymali :3.
13 sie - 13:50

Ratonhnhaké:ton
@J.M. Sower zróbmy petycję, na Kwasowej Grocie i innych portalach o tematyce Mocy i Magii.
13 sie - 13:51

Eternal
Stoi.
13 sie - 13:55

Eternal
W sensie propozycja Sowera stoi. Protestujcie z nami ws. tematu o H7 w "Ubi na Gamescomie".
13 sie - 14:05

Aniel
Zgłaszam się do Acida na ścięcie, bo na brodatych głosowałem.. ale i tak wiedziałem, że są bez szans ;)
13 sie - 14:15

Bluearga
Łapy opadają jakie to Ubi jest uparte. Toż to wszyscy im mówią by SPRZEDALI KOMUŚ NORMALNEMU TĄ MARKĘ a oni nadal swoje... Chyba idę się przejść do ich siedziby z moim argumentem w postaci miotacza ognia, z/w.
13 sie - 14:15

Warmonger
Trailer obiecujący, może będziemy mieli szansę pograć armiami z różnych frakcji ;)
Niestety podział na jednostki podstawowe, elitarne i czempionów to jeden z problemów H6... szkoda, że nie zostanie naprawiony.
13 sie - 14:35

rtx
@Warmonger - nie wiem jak ty, ale ja osobiście tego w ogóle nie czułem w grze. Przecież te jednostki nie były na tym samym poziomie statystyk, prawda?
13 sie - 14:51

Eternal
Wciąż zachęcam do popierania idei tematu o H7 w Portalu Przeszłości. Tymczasem zerknijcie [a=http://www.tawerna.biz/galeria_10_heroes-vii.html]tutaj[/a].
13 sie - 14:55

mr_R
ja tam się zastanawiam czy ostatnią frakcją nie będą kolejni ludzie.
13 sie - 15:05

rtx
@Mt_R - Plot twist.
13 sie - 15:14

Warmonger
Rtx - rzecz w tym, że nie. W H3 jednostka 7 poziomu mogła samodzielnie zniszczyć kilkadziesiąt jednostek poziomu 1, w H6 nie. Tzw. czempioni byli zwyczajnie zbyt słabi, aby zaprzątać sobie nimi głowę. Podbito im statystyki dopiero w kolejnych patchach.
13 sie - 16:04

Xesasi
jak zobaczyłem notkę o H7 potwornie się ucieszyłem... Potem zauważyłem, że nie ma w niej moje ulubionej rasy - Inferno
13 sie - 16:18

CRW
Jakby dodali do ras Loch oraz połączyli elfy z krasnalami to dostalibyśmy H2 bis :)
13 sie - 16:21

Pointer
Dlaczego akurat te dwie frakcje walczą ze sobą o być albo nie być? Nie wyobrażam sobie heroes bez sylwana, to była dla mnie jedna z największych wad h6 (przez to też moja narzeczona nie przekonała się do tej części, a w h5 możemy sobie spokojnie grać :P), ale krasnoludy to moja ulubiona frakcja... Ciekawe co w 2. głosowaniu będzie... Dungeon, Inferno, Sanctuary czy coś jeszcze nowego...
13 sie - 16:24

Degraf
@Xesasi - no i dobrze. Ileż można grać w grę, w której sprawa polega na "Inferno kontra wszyscy"? A do tego zapewne by się sprowadzało.
13 sie - 16:45

Xesasi
@Degraf - to akurat jest smutne i powoduje to nieszczęsna fabuła Ashanu... ale z drugiej strony Inferno gości nieustannie w HoMM od 3 części i wielkim minusem według mnie byłby brak ich w kolejnej/kolejnych częściach
13 sie - 17:10

Tarnoob
To prawda - w ciągu lat przez serię przewinęło się już wiele miast, które trudno upchnąć w jedną grę i nie da się każdemu dogodzić. :-/ Mimo to uważam, że tym razem Ubi zrobiło lepiej niż w H6. Teraz starają się zmieścić jak najwięcej "klasycznych", "obowiązkowych" miast w podstawce - zamiast kastrować grę z elfów i magów kosztem nowych, nie zawsze popularnych miast.
13 sie - 18:53

DoktorDziwny
13 sie - 19:00

Eternal
Mam wątpliwości.
Jeśli chcecie systemu wprowadzania modów w H7- postulujcie na mmh7.ubi.com, nius o radzie cieni.
13 sie - 19:03

Kurek
@DoktorDziwny

Ulrich von Jungingen będzie bohaterem przystani, czy Inferno ;p?
13 sie - 19:23

Alamar
Nius zaktualizowany. Dziękuję wszystkim za pomoc.
13 sie - 19:31

Xesasi
czy wam też się wydaje jak by bohaterowie byli "delikatnie" za duzi jak na gabaryty mapy przygód?
13 sie - 19:38

Eternal
Nie ma za co. Weź odtwórz mój temat jako ankietę.
13 sie - 19:42

Alamar
Nie :P
13 sie - 19:49

Hayven
Brakuje wam w Grocie tematu o H7? W Jaskini Behemota możecie rozmawiać o tej części ile chcecie w świeżutkim dziale Might&Magic: Heroes VII! http://imperium.heroes.net.pl/forum/161
13 sie - 19:54

Nerevar
Piramidka Akademii to prędzej balista niż namiot medyka - takie same stoją na wieżyczkach w czasie oblężenia (albo czegoś, co oblężenie przypomina). http://www.acidcave.net/sphinx/96679.jpg
13 sie - 19:55

Degraf
Mnie zastanawia tak - skoro Akademia jest robiona na styl arabski to po kiego grzyba dają im greckiego Tytana i to jeszcze w hełmie korynckim?
13 sie - 19:56

Eternal
@Al skąd masz informację o głosowaniu?
13 sie - 19:59

Alamar
@Hayven, Eternal
Spokojnie. Jak Acid wytrzeźwieje :P, to będzie forum i na H7.

A informacja z wywiadu Limbicu dla niemieckiego portalu.
13 sie - 20:05

Alamar
@Nerevar
Healing to death maybe? ;)
13 sie - 20:14

Nerevar
To by nawet ładnie pasowało ;)
13 sie - 20:21

Felek
@Al no proszę ja ciebie... "7 RODZAI surowców"... rodzajów!
13 sie - 20:22

Pointer
Czempioni do wyboru? Czyżby ukłon w stronę h4?
Karawany, brak przebudowy miast i globalnej rekrutacji? 3 razy wielkie TAK!!!
Koło umiejętności to kolejne TAK!
Następne głosowanie? Mam mieszane uczucia. Nie lubię klimatu Inferno, ale z kolei Loch z h6 mi się nie podobał. Jeśli będzie bardziej taki jak w h5, to nie mam wątpliwości, że wolę go od Inferno, ale jeśli jak w h6, to znów duży dylemat...
Muzyka tych dwóch panów to jeszcze jedno TAK!
Podsumowując: po błędach z h6, Ubisoft zdaje się kierować h7 w dobrym kierunku :)
13 sie - 20:24

Alamar
@Felek
złodziej, czarodziej, rodzaj - złodziei, czarodziei/-ów, rodzai/-ów
13 sie - 20:32

iskra.
czy tylko ja sądze, że ta gra okaże się crapem bo to już widac przy podejściu do prezentacji concept artów np dzin to ten sam obrazek CTRL+C => CTRL+V z heroes6, tylko cyferke przy nim zmienili to swietnie pokazuje jakie Ubisoft ma plany do marki M&M, pelny recycling i zarobek jako taki, no ale najmniejszym kosztem
13 sie - 20:40

Eternal
Koło? Dopiero teraz się kapnąłem... Super, moja propozycja przypadła im do gustu.
13 sie - 20:44

DrakeBurn
Siedem rodzajuf
13 sie - 20:46

Nerevar
@iskra.- powiedz mi tylko, czemu mieliby concepty wyrzucić, skoro
1. i tak nie zostały wykorzystane w H6
2. pasują do stworzonej przez autorów wizji H7?
13 sie - 20:51

Felek
A mi się wydaje, że np, gdyby rodzai było przy właśnie jak piszesz złodziei, to byłoby dobrze. Ale do surowców zdecydowanie powinno się pisać rodzajów.
13 sie - 20:51

DrakeBurn
Popieram kolegę Nerevara, cebulaki nie mają już o co się czepić.
13 sie - 21:44

Lyokoheros
No no, zapowiada się całkiem ciekawie... żeby tylko nie zabrakło sanktuarium, bo to jedno z lepszych miast w historii gry... choć elfów, demonów czy lochu też by mi było szkoda. Krasnoludów chyba jakoś najmniej(choć najchętniej ujrzałbym w grze te wszystkie frakcje).
13 sie - 21:54

Nerevar
@Maciej - skoro ma być 6 frakcji, 4 są znane a 2 zostaną wybrane ze znanych par w których nie ma Sanktuarium, to raczej bym na to nie liczył ;)

@DrakeBurn - a idźże w cholerę z tym cebulactwem
13 sie - 22:25
tryt1
Proszę tylko nie Limbic... Jeśli oni mają za to się brać to niech lepiej nie zostanie wydany h7 :P, Chociaż osobiście bardzo bym chciał zobaczyć h7 ale nie robiony przez tę studio.
13 sie - 23:06

Lord Xeen
TAK JEST Romero wraca do gry!!!
14 sie - 10:55

Pointer
Rodzajów/rodzai? Obie formy są poprawne, choć we wszystkich słownikach końcówka -ów jest wymieniana jako pierwsza, a w nawiasie jest (ew. -ai). Także to tyle w tej kwestii. Na potwierdzenie link: so.pwn.pl/lista.php?co=rodzaj
P.S. Sorry za spam, miejmy nadzieję, że to zakończy dyskusję w tej kwestii :)
Co do artów, to też nie widzę problemu, skoro w h6 ich nie wykorzystano, żeby użyć ich w h7. Czepiacie się :P
14 sie - 11:23

Tarnoob
Degraf, rozumiem Twoje pytanie, ale czy słyszałeś może o Aleksandrze Wielkim i o tym, jak od jego czasów wyglądał Bliski Wschód? Zresztą miast w Heroes i MM są fantastyczne i nie muszą się trzymać ściśle jednego, ziemskiego wzorca. W Heroes III Tower mieszał bliski wschód (golemy, magowie, dżinny, nagi) z Grecją (tytani) i Europą (wieże, fabryki).
14 sie - 12:07

WojtasCk
Nie wiem czy tylko mi nie podoba się styl graficzny jaki wprowadzili w H5. W H6 było trochę lepiej, ale mało. Nie wiem czego się po tym spodziewać. Screeny wyglądają jak kopiuj/wklej z szóstki ;/ Moim marzeniem było, żeby 7kę zrobili w graficznym stylu Heroes online które teraz robią tylko z wysokim budżecie, ale niestety nic z tego. A fabularnie to kiedy to się dzieje?
14 sie - 21:50

Matheo
Jestem pozytywnie zaskoczony, zwłaszcza muzyką.
17 sie - 09:55

Zehir-12
Z racji, że trochę mnie nie było pozwolę sobie napisać dłuugiego posta :P

Na początku byłem nastawiony do tej części jak do pomyłki, jaką było heroes 6, lecz coraz bardziej mnie przekonuje, postaram się uzasadnić dlaczego.

Zacznijmy od frakcji. Mamy tu klasyczną przystań, nekropolię i twierdzę. Cieszy mnie powrót akademii, bo gdy zobaczyłem dodatek do DOC z akademią, to się strasznie wkurzyłem, bo jak pamiętacie były jakieś obrazki akademii, ale ostatecznie nie zostały użyte w heroes 6 (był nawet tajemniczy portret, który Alamar znalazł w plikach Cieni Mroku)

Co do bitwy ras to zapewne wygra klasyk, czyli sylwan i demony (czemu?)

Krasnoludy były nowinką w heroes 5. Mi akurat bardzo przypadły do gustu, ale większość ludzi jest bardzo przywiązana do elfów. Co do demonów to myślę, że mimo iż loch jest ciekawszy, to jednak heroes bez demonów w podstawce, by nieco kulało ;P

Co do jednostek - super. Może system trzon/elita/czempion nie jest zbyt powalający, ale da się go znieść, a wybór czempiona jest ciekawy, bo o ile gdy mamy elitę czy trzon po 3, to możemy powiedzieć że ten jest słaby, ale za to ten mocny, a gdy mamy jednego czempiona to wyraźnie wychodzi, że u którejś rasy wyraźnie ubolewa. A jak będzie do wyboru dwóch, to może się okazać, że w tym mieście obaj są silni i będziemy grać nimi na zmianę, a w innym któryś będzie zdecydowanie lepszy, więc jest to pewien element strategiczny.

Co do machin oblężniczych to już sama ich obecność jest super, bo w h6 były tylko katapulty i było trochę pusto. W heroes 5 machiny bywały genialne. Jak się miało trójstrzałową balistę z ognistymi strzałami to można było kosić :P A te całe "wariacje" tych machin są jeszcze lepsze, bo w takim h5 wszystkie wyglądały tak samo.

Surowce - TAK. Wreszcie wiedzą co trzeba zrobić, żeby nas uszczęśliwić. Wreszcie znowu będzie tak, że każdy zamek się skupia na innym surowcu, a nie tak, że wszyscy zbierają jakąś tam zkrystalizowaną smoczą krew :P

Karawany wracają. DOBRZE! brak przemiany miast i globalnej rekrutacji - JESZCZE LEPIEJ!

Koło fortuny. Taaak. To jest chyba najlepsza wiadomość. Jeśli chodzi o heroes 3 to klasyk i jest niezapomniany, ale jeśli chodzi o system umiejętności, to zdecydowanie nie ma nic do gadania, bo heroes 5 miażdży wszystko. A w połączeniu z 4 klasami bohaterów to już w ogóle, bo w h5 brakowało podziału na magów i wojowników, przez to jeden był mistrzem magii, a dtugi mógł zaledwie czarem kilka jednostek ubić, wiadomo wygrywało się też szczęściem (w sensie umiejętności) i innymi "bajerami". Zaś co do samych klas to sobie tak to wyobrażam:
- Wojownik
- Mieszanka maga i wojownika
- Mag
- Łucznik/Strzelec
Trochę to dziwne, ale tak to JA sobie wyobrażam :P

No i wreszcie ludzki rozmiar kampanii, a nie takie pitu-pitu 4 misje :P Oby ich trudność też była ludzka :P

Część druga nastąpi....

17 sie - 09:55

Zehir-12
Z racji, że trochę mnie nie było pozwolę sobie napisać dłuugiego posta :P

Na początku byłem nastawiony do tej części jak do pomyłki, jaką było heroes 6, lecz coraz bardziej mnie przekonuje, postaram się uzasadnić dlaczego.

Zacznijmy od frakcji. Mamy tu klasyczną przystań, nekropolię i twierdzę. Cieszy mnie powrót akademii, bo gdy zobaczyłem dodatek do DOC z akademią, to się strasznie wkurzyłem, bo jak pamiętacie były jakieś obrazki akademii, ale ostatecznie nie zostały użyte w heroes 6 (był nawet tajemniczy portret, który Alamar znalazł w plikach Cieni Mroku)

Co do bitwy ras to zapewne wygra klasyk, czyli sylwan i demony (czemu?)

Krasnoludy były nowinką w heroes 5. Mi akurat bardzo przypadły do gustu, ale większość ludzi jest bardzo przywiązana do elfów. Co do demonów to myślę, że mimo iż loch jest ciekawszy, to jednak heroes bez demonów w podstawce, by nieco kulało ;P

Co do jednostek - super. Może system trzon/elita/czempion nie jest zbyt powalający, ale da się go znieść, a wybór czempiona jest ciekawy, bo o ile gdy mamy elitę czy trzon po 3, to możemy powiedzieć że ten jest słaby, ale za to ten mocny, a gdy mamy jednego czempiona to wyraźnie wychodzi, że u którejś rasy wyraźnie ubolewa. A jak będzie do wyboru dwóch, to może się okazać, że w tym mieście obaj są silni i będziemy grać nimi na zmianę, a w innym któryś będzie zdecydowanie lepszy, więc jest to pewien element strategiczny.

Co do machin oblężniczych to już sama ich obecność jest super, bo w h6 były tylko katapulty i było trochę pusto. W heroes 5 machiny bywały genialne. Jak się miało trójstrzałową balistę z ognistymi strzałami to można było kosić :P A te całe "wariacje" tych machin są jeszcze lepsze, bo w takim h5 wszystkie wyglądały tak samo.

Surowce - TAK. Wreszcie wiedzą co trzeba zrobić, żeby nas uszczęśliwić. Wreszcie znowu będzie tak, że każdy zamek się skupia na innym surowcu, a nie tak, że wszyscy zbierają jakąś tam zkrystalizowaną smoczą krew :P

Karawany wracają. DOBRZE! brak przemiany miast i globalnej rekrutacji - JESZCZE LEPIEJ!

Koło fortuny. Taaak. To jest chyba najlepsza wiadomość. Jeśli chodzi o heroes 3 to klasyk i jest niezapomniany, ale jeśli chodzi o system umiejętności, to zdecydowanie nie ma nic do gadania, bo heroes 5 miażdży wszystko. A w połączeniu z 4 klasami bohaterów to już w ogóle, bo w h5 brakowało podziału na magów i wojowników, przez to jeden był mistrzem magii, a dtugi mógł zaledwie czarem kilka jednostek ubić, wiadomo wygrywało się też szczęściem (w sensie umiejętności) i innymi "bajerami". Zaś co do samych klas to sobie tak to wyobrażam:
- Wojownik
- Mieszanka maga i wojownika
- Mag
- Łucznik/Strzelec
Trochę to dziwne, ale tak to JA sobie wyobrażam :P

No i wreszcie ludzki rozmiar kampanii, a nie takie pitu-pitu 4 misje :P Oby ich trudność też była ludzka :P

Część druga nastąpi....

17 sie - 10:06

Zehir-12
Idziemy dalej... :P

Interaktywne obiekty - nie wiem czy cuś takiego już było, ale jest to całkiem oryginalny pomysł.

Powrót gildii magów. Tu już poczułem się w niebo wzięty xD Znowu będzie nauka czarów z miasta, a nie z drzewka umiejętności :P

Co do dodatkowych obrażeń od tyłu i takich tam, to nie jestem do końca przekonany, bo wydaje mi się to trochę nie zbalansowane i średnio mi pasuje do klimatów heroes.
HALO! My się tu bawimy w dowódców, a nie asasynów :P

Co do silnika, to średnio się na tym znam...

Forty i strefy kontroli są nawet ok, ale ciekawi mi co do za inne zasady ich funkcjonowania :P Jakoś nie potrafię sobie tego wyobrazić.

Co do DLC to powiem jedno: WARA! Nie potrzebne mi jakieś DLC. W h6 kosztowały po trzy dychy i co? Kampania z 2 misjami, jakaś broń, zwierzątko, osiągnięcia, porterety. Po co mi to? Potem jeszcze wypuszczą tylko jeden dodatek, bo stwierdzą, że już dali dwa DLC i tyle. A przegrane rasy MUSZĄ się również znaleźć w grze. Nie wyobrażam sobie gry bez którejkolwiek z tych 4 ras. Nawet bez demonów.

Tryb potyczek jest, hotseat też. Tu nie ma już nic więcej do powiedzenia. Jest dobrze :)

Co do Iwana, to niech mnie ktoś oświeci, gdzie się to mieści (aha i jak rozumiem dalej siedzimy w świecie Ashan. OK!) w czasie. Między h6 i 5, czy jak? xD

Część trzecia nastąpi...

*Części robię dlatego, że mój komp czasem się resetuje nie wiadomo czemu, a nie chciałbym tego wszystkiego od początku pisać :P
17 sie - 10:06

Zehir-12
Idziemy dalej... :P

Interaktywne obiekty - nie wiem czy cuś takiego już było, ale jest to całkiem oryginalny pomysł.

Powrót gildii magów. Tu już poczułem się w niebo wzięty xD Znowu będzie nauka czarów z miasta, a nie z drzewka umiejętności :P

Co do dodatkowych obrażeń od tyłu i takich tam, to nie jestem do końca przekonany, bo wydaje mi się to trochę nie zbalansowane i średnio mi pasuje do klimatów heroes.
HALO! My się tu bawimy w dowódców, a nie asasynów :P

Co do silnika, to średnio się na tym znam...

Forty i strefy kontroli są nawet ok, ale ciekawi mi co do za inne zasady ich funkcjonowania :P Jakoś nie potrafię sobie tego wyobrazić.

Co do DLC to powiem jedno: WARA! Nie potrzebne mi jakieś DLC. W h6 kosztowały po trzy dychy i co? Kampania z 2 misjami, jakaś broń, zwierzątko, osiągnięcia, porterety. Po co mi to? Potem jeszcze wypuszczą tylko jeden dodatek, bo stwierdzą, że już dali dwa DLC i tyle. A przegrane rasy MUSZĄ się również znaleźć w grze. Nie wyobrażam sobie gry bez którejkolwiek z tych 4 ras. Nawet bez demonów.

Tryb potyczek jest, hotseat też. Tu nie ma już nic więcej do powiedzenia. Jest dobrze :)

Co do Iwana, to niech mnie ktoś oświeci, gdzie się to mieści (aha i jak rozumiem dalej siedzimy w świecie Ashan. OK!) w czasie. Między h6 i 5, czy jak? xD

Część trzecia nastąpi...

*Części robię dlatego, że mój komp czasem się resetuje nie wiadomo czemu, a nie chciałbym tego wszystkiego od początku pisać :P
17 sie - 10:22

Zehir-12
Na koniec zostawiłem screeny i grafiki.

Ogólnie patrząc na te pierwsze, to widać, że grafika heroes 7 to będzie taka ulepszona wersja h6. DOBRZE. Ale niech pamiętają, że nas nie przekupią tylko grafiką xD Miejscami nawet grafika wydaje się mroczniejsza niż w innych herosach, niczym w disciples. Co do bitwy to wyglądają nieźle. Bardzo oryginalne plansze. (Sorry że piszę trochę ogólnikowo, ale chodzi tu o przesłanie, ni poezję) xD

Co do ekranu miasta akademii, to widzę, że zanosi się na 2D, niczym h6. NO BŁAGAM! Przez cały okres robienia i naprawiania h6 zrzędziliśmy im na te ekrany i łaskawie dali te kilpskie, choć lepsze od poprzednich, a teraz się dalej upierają. ZRÓBCIE EKRANY NICZYM W H5!

Co do bohaterów, na miniaturce bohater akademii trochę mi śmierdział podrobionym bohaterem sanktuarium, ale chyba aż tak źle nie jest. Co do bohaterki, to widzę, że przystań dużo się nie zmieni pod tym względem. Wygląda niemal identycznie jak w h6.

***Jeszcze jedna sprawa. Zapomniałem wspomnieć, że fajnie jakby został system reputacji xD

Co do kabira, to urocze stworzonko, pewnie będzie działał na zasadzie impa, że będzie miotał tymi płomyczkami xD Co do reszty akademii - cieszę się, że nie zmarnują się te fajne grafiki, które pierwotnie miały służyć do h6, bo są super! Dżin, gargulec, golem, tytan i raksza. Zaś reszta została trochę zmieniona - fajnie. Naprawdę podoba mi się akademia.

Co do ludzi, to widzę, że w tej części będą wyglądać bardzo mrocznie. Stokrotnie wole taki wygląd, niż ten przepych w h6. Zauważcie, że każda jednostka miała na sobie coś ze złota xD Nie wiem co sądzić o wilku, ale to w sumie całkiem oryginalny pomysł. Kapłanka jako machina oblężnicza? Ciekawy pomysł, zawsze to nie namiot, który jest już w akademii. Będzie oryginalnie. Co do kapłanów to widzę, że to taka ściąga z h6. I jeszcze jedno. Co do do ulicha jest ten watcher? To coś będzie walczyć, strzelać, czarować, czy co? xD

Posumowując moją długą i dosyć monotonną (oryginalnie, fajnie, dobrze, super xD) wypowiedź ta część w porównaniu z poprzedniczką zapowiada się duużo lepiej. Oby tak zostało do końca i żeby nic nie zepsuli.Jeśli chcą mieć dużo kasy, to nie zrobią tak dobre heroesy jak 5 czy 3. Do roboty panowie. Daję wam ten rok co najmniej na solidną pracę ;)

*A już myślałem, że nigdy ubisoft mnie nie przekona, już ich przeklinałem na każdym kroku, a tutaj mogą mnie mile zaskoczyć. Ale jak to rozwalą, to chyba już ŻADNEJ gry z uniwersum mocy i magii nie kupię.
Tyle ode mnie, mam nadzieję, że ktoś to przeczyta i jakoś skomentuję, bo troche żem się napracował nad tym.

Pozdrawiam!
17 sie - 10:26

Zehir-12
Ekhem. Jak się usuwa post, po jedna część mi się sklonowała xD
17 sie - 12:55

Alistair
Kapłanka nie jako machina oblężnicza, a rodzaj namiotu leczniczego. I tak trochę to dziwne, ale może to będzie też normalna jednostka do rekrutowania. Na stronie o H7 jest pole "Tech tree". Może te machiny oblężnicze i inne będą możliwe do rozwoju? Co do atakowania od tyłu czy z boku - to nie domena asasynów. Podczas normalnej walki też atakuje się z różnych stron, by zadać jak najdotkliwsze obrażenia. Pomysł jest dobry, zwiększa możliwości taktyczne podczas bitwy.
17 sie - 12:58

Zehir-12
No z tymi asasynami to taki trochę żart był, ale mi się ten pomysł akurat tak średnio podoba, ale kwestia gustu :P
17 sie - 23:06

Yogoort
@Zehir-12 dobrze prawisz, niemniej jednak zróżnicowanie jednostek hmmm nazwijmy to technicznych (oblężnicze, leczące) to jest to właśnie świetna sprawa, że w przystani będzie to kapłanka - to moim zdaniem podkreśla charakter tej frakcji. I tutaj o pomyśle odmienności dla każdej rasy powiem - WRESZCIE!!! już trąbiłem o tym od czasów 5tki... a może i 3jki :P

Co do flankowania powiem tyle - WRESZCIE !! nie tylko pałą przez łeb i bunkrowanie.

Elfy, Krasnoludy, Piekło i Loch - te WSZYSTKIE rasy/frakcje na pewno się pojawią w kolejności takiej jak napisałeś (niestety) czyli Elfy+Inferno chociaż dla mnie ideałem były by krasie+loch (i to nie z przekory ale z faktu zwykłego oklepania tych pierwszych i ogromnego umiłowania tych drugich). Niestety już pierwsze głosowanie (jak narazie) pokazuje, że Elfy będą pierwsze. Liczę tylko, że szybko pozostałe dwa dołączą w dodatkach - ale o tym zadecyduje sukces podstawki a o nim zadecyduje DOPRACOWANIE TECHNICZNE produktu.... bo chyba wszyscy pamiętają jaka kupa z kilkoma bobkami była od początku premiery 6tki... Oby nigdy więcej takich niedoróbek!!! Może nieco wywrotowo do ogółu się wypowiem ale ja bym te wszystkie frakcje które na starcie nie wejdą i tak kupił nawet w postaci DLC, nawet gdyby miały wyjść bez własnych kampanii, jedynie do scenariuszy i trybu hot seat+multi. Czemu? Bo po prostu nie wyobrażam sobie Herosów bez nich. I oczywiście bardzo bym chciał powrotu SANKTUARIUM z 6tki, nieco bardziej "męskiego" niż w 6tce i z bardziej zróżnicowaną stylistyką modeli jednostek (bo te laski wszystkie były prawie identyczne) ale karcianka pokazuje jak niesamowita jest ta frakcja i jaki ma genialny charakter i klimat - gdyby ją zrobili w 7mce Herosó na wzór tego co zrobili w karciance to mogliby wejść dla mnie nawet za Krasnoludy, Loch, Piekło i Elfy w pierwszej kolejności.

Inna kwestia do nekropolia - składam mentalne ofiary ze wszystkiego czego trzeba aby wreszcie truposze miały klimat i styl graficzny jednostek godny nazwy NEKROPOLIA, czyli zgniłe zombiaki, zmurszałe kostychy, wampiry przypominające bardziej nosferatu, lub zakrwawione mroczne bestie a nie jakichś pajaców z mieczami (czy też kelnerów-supermenów z 4ki), duchy, pająki cmentarne, wskrzeszone bestie, - mhroku i rozkładu trzeba tej frakcji a nie 6tkowego glow ;))

3mam mocno zaciśnięte kciuki bo reszta wygląda bardzo obiecująco. Bardzo.

17 sie - 23:50

Zehir-12
A tak w ogóle wiadomo czy będzie system reputacji i jakie będą wierzchowce? xD Chociaż co do drugiego to za wcześnie, ale chodzi mi o to, czy to będą jakieś zróżnicowane "pojazdy", czy tylko wariacje konia xD
18 sie - 10:02

gryfheroes6
nie przypadły mi do gustu maszyny dodatkowe, no ale zobaczy jak je zrobią :D wolałem interfejs z VI, nie wiem czy aż taki bliskie powiązania z Heroes V odnośnie mechaniki rozgrywki są dobre....
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
© 2003-22 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes VII". Redakcja, kontakt