Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Po cmentarzu włóczą się:
   Hobbicus
   Kastore
   Kuririn
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB
News
Portal Age of Heores zaprezentował odpowiedzi na pytania fanów do twórców H7. Tłumaczenie tego artykułu możecie znaleźć na naszym forum, zaś poniżej najważniejsze informacje:

  • Morale ma zapewniać dodatkowe "pół tury", zaś Szczęście dodatkowe obrażenia. Powrócą tez ujemne morale i szczęście (mniejsze obrażenia).
  • Powrócą cztery parametry bohaterów z HoMM1-5 (atak, obrona, moc czarów, wiedza) choć możliwe, że pod innymi nazwami.
  • System umiejętności i zdolności będzie połączeniem H6 (brak losowości) i H5 (koło umiejętności). Więcej szczegółów w nadchodzących miesiącach.
  • Drzewko rozbudowy miast ma być zbliżone do tego z H5, lecz z większą ilością wyborów i budynków wpływających na grę.
  • Twórcy pamiętają o turach jednoczesnych, ale na razie nic nie obiecują.
  • Jednostki wojenne (katapulta, balista, namiot medyka, itp.) maja być: "do zniszczenia, do kupienia, do ulepszenia".
  • Co ciekawe na oficjalnym blogu HoMM7 można znaleźć podobne do siebie jednostki. Czyżby ulepszenia?

    Na koniec zaś galeria jednostek podstawowych Przystani


    PS. Dziś Jutro jest przedostatni dzień na głosowanie na armię Sylvanu! Po wczorajszym drastycznym skoku, Furia Sylanny prowadzi o 13%. Jednocześnie ten skok pokazuje, że wyniki mogą się jeszcze zmienić. Wolicie Jednorożce lub Feniksy? Głosujcie!
    Acid.

    UPDATE: Twórcy potwierdzili, że w przypadku głosowania na armię Sylvanu wykryto "nieprawidłowości", związane z próbami oszustwa przez niektórych graczy. Fałszywe głosy zostaną usunięte, a prawdziwe wyniki głosowania zostaną podane dopiero 30 września, po tym jak zostaną gruntownie "oczyszczone".
    Alamar
    Wasze komentarze (10)
    23 wrz - 16:40

    Kastore
    Jednostki jak zwykle przesadnie cukierkowe, a ich nazwy są najgłupsze od kiedykolwiek. A zmutowane wilki widziałbym gdzie indziej. Ja wiem, barbarzyńca, loch? :P
    23 wrz - 16:44

    Ratonhnhaké:ton
    O co chodzi z tymi turami jednoczesnymi?
    23 wrz - 16:58

    Acid Dragon
    Koncept dla gier multiplayer - gracze wykonują swoje tury w tym samym czasie i tym samym żaden nie musi czekać na pozostałych.
    23 wrz - 17:33

    Darkem
    Projekty bardzo ładne, wydają się być stonowane i wyważone. "Ogar" pod postacią ogromnego wilka w końcu pojawił się w Zamku. Bardzo długo na to czekałem :).
    Głosujmy!
    23 wrz - 18:31

    Solmyr
    Skoro brak losowości, to niech chociaż dobrze zbalansują umiejętności, żeby nie było sytuacji jak w H6, gdzie bez niektórych się nie grało, a innych z kolei nigdy nie brałem.
    23 wrz - 20:26

    Yogoort
    mnie bardzo cieszy proces oczyszczania głosowania, mam nadzieję, że zrobią to właściwie i BALANCE wygra. Jak już mają być elfy zamiast kransoludów to niech chociaż będzie najsensowniejsza opcja, gdzie będziemy mogli mieć jednocześnie i drzewce i smoki.
    23 wrz - 21:39

    Nicolai
    Tylko mi smutno z tego powodu, że twórcy wolą zrobić personalizowalny zestaw frakcyjnych katapult zamiast dać nam alternatywy?
    23 wrz - 22:09

    Nerevar
    O jakich alternatywach mówisz? Dla każdej jednostki a'la Tribes of the East? 3 modele na frakcje to troszeczkę mniej niż 8, których wymagałaby taka zabawa...
    23 wrz - 23:37

    Nicolai
    @Up: Bingo ;) Czy zrobienie alternatyw byłoby bardziej czasochłonne? No nie wiem, trzy nowe modele + ulepszenia dla każdej frakcji to jednak jakiś nakład pracy, a dla alternatyw wystarczyłoby przerobić już istniejące jednostki.
    24 wrz - 22:38

    Dark Dragon
    Age of Heores? :P
    Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
    © 2003-19 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
    Komnaty "Heroes VII". Redakcja, kontakt