Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Po cmentarzu włóczą się:
   Kastore
   Kuririn
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB
News
31.X.2014link
Niespodzianki nie ma - Loch po objęciu prowadzenia na samym początku głosowania, nie oddał go aż do końca i zwyciężył z Inferno przewagą 12% głosów (56% do 44%). To właśnie frakcja Mrocznych Elfów jako szósta i ostatnia wejdzie do podstawowej wersji Heroes VII. Kwasowa Grota głosowała podobnie, lecz z jeszcze większą przewagą Lochu - u nas otrzymał wynik 69%. Niedługo spodziewać się możemy głosowania na skład armii poddanych Malassy.

Z dalszych wieści, autorzy opublikowali też artykuł na temat kontroli mapy w Heroes VII. W skrócie:
  • Tak zwane "wąskie gardła", jak choćby mosty czy teleporty, będzie można burzyć, by odizolować się od wroga. Każdy z takich punktów może być odbudowany, choć cena będzie wygórowana.
  • Strefy kontroli przypisane są do miast i fortów. Wszelkie kopalnie w takiej strefie podlegają danemu obiektowi. Forty można ulepszać, dzięki czemu będą posiadać garnizon oraz wieże obronne, co ochroni je przed zdobyciem przez bohaterów-zwiadowców. Fortów nie można podbić i przemienić, można je jedynie zniszczyć. Potem będzie można fort albo odbudować, albo zajmować kopalnie pojedynczo.
  • Podobnie jak w Heroes 5, będzie można wysyłać karawany z wojskami z siedlisk zewnętrznych do miast i pojawią się na mapie przygód. Będzie można je przechwycić, by dołączyć wojska do swojej armii lub zniszczyć wrogie posiłki.

I na koniec dla wszystkich niezaznajomionych z chronologią Ashanu, graficzna ściąga z kolejnością zaćmień i gier.
Acid Dragon
Wasze komentarze (24)
31 paź - 06:33

Alamar
Loch wygrał? A to ci niespodzianka... kto by się tego spodziewał :P
31 paź - 07:20

Bacus
Teraz poczekajmy na propozycje line-upu, żeby każdy mógł ponarzekać, że "Nie o taki Loch walczyłem!".
Osobiście preferuje Loch nader Inferno, ale dziwnie będzie grać w Heroski bez Diabełków, bo już się człowiek do nich przyzwyczaił.

Alamar - Oczywiście, że to zaskoczenie! Przecież to był zacięty pojedynek, aż do ostatnich minut.
31 paź - 09:38

Xesasi
Smuteczek, ale i tak gratuluję fanom lochu... Wygraliście, ale mam nadzieję, że jeszcze nie raz uslyszymy o dzieciach Urgasha
31 paź - 10:19

Hubertus
Demony jeszcze powrócą, one zawsze wracają xP
Mam nadzieję że Loch nie będzie fioletowo-oklepany jak dotychczas.
31 paź - 10:30

Yogoort
ech 7mka elfem stoi - trzeba to całe spiczastouche tałatajstwo lać nieumarłym tłumem albo palić magią akademii ;)
31 paź - 11:42

Andruids
Łzy sympatyków inferno są słodkie jak miód. To oburzenie, ta naciągana logika, te wyssane z palca argumenty, te "nie ma heroesów bez inferno". Ach, shadenfreude...
31 paź - 12:28

Darkem
Skład H7 zapowiada się wyśmienicie. Nigdy nie byłem wielkim fanem demonów i chwila odpoczynku od tego zamku dobrze nam zrobi :).
31 paź - 16:15

Setillos
Buuu!!
Czemu ludzie nie wolą wybrać czystej destrukcji? Loch to przecież tylko lalusie w zbrojach... Smoki i minotaury to jedyne plusy tej frakcji...
Ja chcę Inferno. ;__;
31 paź - 16:25

Bluearga
Dawaj wybór fanom pomiędzy dwoma PODSTAWOWYMI frakcjami, narzekaj na niską sprzedaż.

"No ale przecież dajemy fanom wybór, o co im ciągle chodzi!?" ~Ubisoft.
31 paź - 16:33

Darkem
@Bluearga
Akurat "podstawowe frakcje" to pojęcie względne. Dla mnie to akurat miasta jakie znamy z H2, demony nigdy nie zaliczały się do mojej listy "musi być w grze". A wariacje na temat zamku czarodziejki i czarnoksiężnika zawsze na niej były.

Ubisoft w końcu posłuchał naszych postulatów sprzed premiery H5, ale my wciąż musimy narzekać i narzekać... Nie lubię tej firmy, ale działania związane z H7 jak dotychczas są bardziej niż pozytywne.
31 paź - 16:46

Darkem
Zaczęło się...
31 paź - 17:08

Zehir-12
Wybór na jednostki już jest ;) Tak więc możecie zajęć się jego tłumaczeniem, w tym czasie ja postaram się zrozumieć oryginał. Jak na razie powalił mnie cienisty jednorożec :P To ma być rekompensata? Mógłby gdzieś jednorożec zagościć, ale bez jaj do lochu się w ogóle nie nadaje, nawet jako cienisty :P
31 paź - 17:26

Darkem
Akurat "mroczny kucyk" jest jednym ze stałych elementów typowego fantasy. Kilka zdań o splugawieniu jego rodzaju przez niegdyś dobre, a teraz mroczne, elfy i voila! Mamy tło fabularne :).
Wszystkie propozycje wydają mi się dobre. W każdym wymieniłbym z 1 jednostkę, ale i tak jest dobrze. Ciekawostka: Propozycja, którą w osobistym rankingu postawiłem na samym dole stawki oczywiście wygrywa. Dobrze, że przynajmniej głosowania na frakcje udaje "mi" się wygrać :).
31 paź - 17:47

Bacus
1 i 3 line-up ciekawe. Jednorożec jakoś mnie średnio pasuje, więc go zamieniłbym z Mantykorą i dla mnie byłaby bomba.
31 paź - 18:06

Alistair
Pierwszy ciekawy? Są dwie podobne jednostki - core Skirmisher i elite Faceless - uderzenie i powrót bez kontrataku. Szkoda też, że czempioni są wszędzie ci sami. Może się różnią pewnymi zdolnościami, ale oczywiście tego nie wiemy, a to istotne.
31 paź - 18:10

Alistair
A sorry - jeszcze jest Minotaur. Mamy przez to 3 podobne bardzo jednostki, choć pomyliłem się też co do Faceless, który ma uderzenie i powrót, ale z możliwością oberwania. Jeszcze gorzej niż myślałem.
31 paź - 18:20

Bacus
No jakby nie patrzeć na tym polega ten setup - atak i ucieczka, więc to, że jednostki mają podobne zadanie nie powinno dziwić.
Fakt, że Hydra i Smok się pojawią obojętnie od wyników, jest bardzo dobrą wiadomością.
Dziwi, mnie jednak fakt, że póki co, najbardziej Czarnoksięski setup (Tarcza Mroku) z zaledwie jednym elfem, jest na szarym końcu. Szkoda.
31 paź - 18:23

Alamar
Akurat Koszmar był w Azylu w H4, więc mówienie, że nie pasuje do Lochu nijak ma się do faktów. Kto zaś grał w Age of Wonders z pewnością pamięta teleportującego się jednorożca.

Co do samego wyboru wojsk to... nie wiem, co wybrać, bo wszystkie opcje są zbliżone i w przeciwieństwie do Leśnych Elfów nie ma między niby aż takiej różnicy (no i wszędzie ci sami czempioni).

I nie wiem czemu, ale Chtoni kojarzą mi się przede wszystkim z tymi istotami:
http://starwars.wikia.com/wiki/Cthon
31 paź - 18:42

Alistair
Pierwsza opcja wydała mi się dość nudna, choć może być całkiem silna. Braki kontrataku, cios w plecy mogą powodować niezłą rozwałkę :)
31 paź - 18:57

Viking
Moje wnioski co do line-upów:
- nie są tak frustrujące jak u Sylwanu; jak dla mnie właściwie każdy mógłby wygrać
- jednak zagłosowałem na Tysiąc Twarzy Malassy, ponieważ dzięki obecności troglodytów i, przede wszystkim, Meduz bardzo przypomina mi Loch z trójki. Martwi mnie brak jednostek latających (oprócz opcjonalnego smoka), ale rekompensuje to duża liczba obiecujących damage dealer'ów
- z kolei Ostrze z Cieni nie podoba mi się, gdyż gros jego jednostek będą stanowić jednostki szybkie i pewnie mało wytrzymałe, co może uczynić ten Loch słabym w późniejszych partiach rozgrywki
- a Tarcza... no cóż defensywny Loch to jak dla mnie kiepski Loch - tego wariantu nawet nie brałem pod uwagę przy wyborze, choć ma fajny trzon, który na początku rozgrywki byłby dużą siłą tego wariantu Lochu, ale później byłoby różnie z taką elitą, ale może się mylę...
- smuci mnie fakt, że Bezimienni, których bardzo lubiłem w szóstce są tylko w jednym wariancie, ale patrząc na ich zdolności może to i lepiej, sam nie wiem (a w innych wariantach są Bezduszni - z nazwy prawie to samo)
- świetni czempioni - miałem mieszane uczucia co do Hydry, ale niemożność jej oflankowania przy jednoczesnym wysysaniu życia pewnie uczynią z niej monstrum od biedy porównywalne z Czarnym Smokiem (może ze dwa razy w grze je wybiorę :p)
- niezależnie od line- upu Loch będzie w H7 moim zdaniem bardzo silny

-
31 paź - 18:57

Viking
Przepraszam za ten ostatni myślnik - moje niedopatrzenie :(
31 paź - 19:14

Nicolai
Szóste Zaćmienie trwało co najmniej sześć lat!?
31 paź - 20:17

Alamar
Trzy lata, a dokładniej to rok (podstawka H5), po której mieliśmy 3 lata "Świętej" Izabeli.
1 lis - 23:17

Nicolai
@Up: Skąd te info? Jakoś nie zauwazyłem, by w HoF i ToE już było po Zaćmieniu.
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
© 2003-19 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes VII". Redakcja, kontakt