Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Po cmentarzu włóczą się:
   Hobbicus
   Kastore
   Kuririn
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB
News
Na koniec tygodnia kilka wieści od twórców Heroes VII. Właśnie opublikowano pierwszą część FAQ z pytań zadawanych przez fanów. Odpowiedzi nie wnoszą wiele nowego, ale warto zaznaczyć, że do gry zalecany będzie 64-bitowy system operacyjny, Rada Cieni będzie aktywna również po premierze, a decyzje dotyczące składu armii Sylvanu oraz ekranów miast w 2D są już ostateczne. Skrótowe opracowanie FAQ znajdziecie na [a=http://www.forum.acidcave.net/post.php?pid=98540 ]naszym Forum.[/a]

Po drugie, opublikowano również artykuł o Gildiach Magii. W skrócie: będą one miały 4 poziomy, na każdym po 4 zaklęcia. Do rzucania czarów 1 poziomu nie ma żadnych wymagań, do poziomów 2, 3 i 4 będzie potrzebna znajomość odpowiedniej umiejętności szkoły magii na - odpowiednio - podstawowym, zaawansowanym lub mistrzowskim poziomie. Więcej w przetłumaczonym artykule tutaj: >> Gildie Magii <<

Twórcy przypominają nam też, że rok 2015 wyznacza 20 rocznicę powstania serii Heroes of Might and Magic i zapowiadają jej obchody przez następnych kilka miesięcy. Z tejże okazji na Facebooku pojawił się komentarz jednego z pierwotnych twórców Heroes 1, Joela Christophera Payne'a, który zdradził m.in., że - jeszcze w trakcie tworzenia - Heroes 1 pierwotnie miało być... odnowioną wersją King's Bounty oraz że studiował razem z młodym menadżerem sklepu muzycznego - niejakim Robem Kingiem ;), którego sam wciągnął w rynek gier komputerowych.
A reszta to już historia... (pełna treść posta)
Acid Dragon
Wasze komentarze (15)
9 sty - 18:14

Nicolai
Nadal czekam aż Ubisoft powie coś konkretnego...
9 sty - 18:18

Alamar
To chyba dłuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuugo będziesz czekał. :P
9 sty - 19:06

Nicolai
Dzięki za słowa otuchy, Ty to potrafisz pocieszyć człowieka xD
9 sty - 19:15

Alamar
Zawsze do usług. :)
9 sty - 19:27

Zehir-12
4 słowa. NO CHYBA KURDE NIE. Znowu 64-bitowy system? Świetnie! Czyli tak jak 32-bitowy system zdecydowanie pogorszył grafikę w M&MX tak może też będzie w przypadku całkiem dobrze zapowiadających się Heroes 7. Niech mi Ubi wybaczy, ale nie stać mnie by se teraz kupić komputer z systemem 64-bitowym tak od ręki. Niech lepiej uważają z tymi wymaganiami systemowymi, bo mogę potem nie kupić tej gry :P
9 sty - 22:38
Haarald
64 bitowy system... cóż trzeba będzie zmienić to i owo w kompie...

A co do szkół magii: ładnie z ich strony że zrobili ich aż siedem, tylko po co, skoro dostaniemy zaledwie kilkanaście czarów. Sensownych pomysłów na zaklęcia jest bardzo dużo.
9 sty - 23:54

Eruanno
Co chwila mamy drobne cięcia dobrych rzeczy z serii Heroes. Ciekawe ile jeszcze rzeczy zostanie pominiętych. Kropla do kropli aż w końcu wyjdzie z tego wiadro. Pomijam już fakt, że te ich odpowiedzi na pytania są niemal tak słabe jak poprzednie "artykuły".
10 sty - 00:13

Tarnoob
Pamiętam, sam odpowiadałem na ten post Payne'a. :-D
10 sty - 10:58

Karule
"4 słowa. NO CHYBA KURDE NIE. Znowu 64-bitowy system?"e

Mamy 2015 rok, nie 2005 -.-
10 sty - 10:58

Darkem
@Haarald Kto powiedział, że dostaniemy tylko kilkanaście czarów?
Ilość szkół magii napawa optymizmem.
10 sty - 11:18
Haarald
Darkem: Kilkanaście na szkołę, a to mało. Do tego po 4 na poziom to trochę dziwne, że na każdy poziom po równo. Z logicznego punktu widzenia poziomy niższe więcej czarów, wyższe mniej.
10 sty - 11:32

Alamar
@Grownock
Tyle że seria Heroes of Might and Magic to strategia turowa, a nie w czasie rzeczywistym, a tym bardziej nie FPS czy Assassin's Creed, gdzie wszystko musi się błyszczeć i być przeliczane na bieżąco.

Dla porównania masz tu wymagania innej strategii turowej, Age of Wonders 3:
- system operacyjny Windows XP, Vista, 7, 8 lub 8.1;
- procesor Intel Core 2 Duo E6600 (2,4 GHz) lub AMD Athlon 64 X2 5000+ (2,6 GHz);
- 2 GB pamięci RAM;
- 10 GB wolnej przestrzeni na dysku twardym;
- karta dźwiękowa kompatybilna z DirectX 9;
- karta graficzna NVIDIA GeForce 8800 lub AMD Radeon HD 3870 (512 MB, DirectX 9.0c).
10 sty - 12:32

Xesasi
Takie wymagania oznaczają, że będą się mocno skupiać na grafice. Miejmy nadzieje, że nie będzie tak jak z Heroes 6, gdzie grafika to najlepsza rzecz (dla niektórych jedyna) za którą grę będzie można pochwalić.
10 sty - 14:16

Zehir-12
@Karule
Taaak, ale gdy mój komputer był kupowany w 2010 lub 2011 roku roku, to wtedy się nie zwracało uwagi czy system jest 32 czy 64 bitowy, bo po prostu nie było takiej potrzeby, a obecny komputer się póki co bardzo dobrze spisuje, więc nie ma potrzeby go zmieniać!
11 sty - 21:17

Arszonto
@Alamar
A grałeś może w Age of Wonder 3? Ja spędziłem sporo czasu i niestety muszę powiedzieć, że optymalizacja jest skopana. Owszem, da się grać na takim pc, ale trzeba się przygotować na bardzo niski komfort gry oraz liczbę fps nie przekraczającą 30, a często spadającą nawet poniżej 20.

Co do ostatnich gier, to całkiem dobrą optymalizacją może się pochwalić Dragon Age 3. Mimo, że teoretycznie na moim sprzęcie nie powinno się w ogóle uruchomić, to działa. Ba! Działa przy ustawionej jakości tekstur i meshy na średnią i rozdzielczości FHD. FPSy wahają się między 20 a 30 (średnio ok 23-24). Nie jest to komfortowa gra, ale daje radę.
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
© 2003-19 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes VII". Redakcja, kontakt