Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Po cmentarzu włóczą się:
   Hobbicus
   Kastore
   Kuririn
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB
News
W tym miesiącu Ubisoft zaprezentował nam screenshoty pustynnych klimatów Siedmiu/Srebrnych Miast czarodziei z Akademii. Trzeba przyznać, iż wyglądają dość dobrze.

Alamar
Wasze komentarze (21)
5 mar - 20:17

Alamar
Czy tylko mi te szable bohaterki wydają się przesadnie duże i zakręcone?
5 mar - 20:27

Zehir-12
Faktycznie całkiem nieźle xd I czy mi się wydaję czy po raz kolejny zmienili wygląd niektórych surowców?
5 mar - 20:28

Zehir-12
@Alamar

Nie tylko tobie xd Raczej ciężko czymś takim walczyć...
5 mar - 21:15

Nicolai
@Alamar: Jak tylko zobaczyłem te szabelki to chciałem wejść w komentarze i napisać "ale duże te szabelki", ale mnie uprzedziłeś :C
5 mar - 21:17

Sovelias
Co z tego że są duże? Pewnie mają nałożone zaklęcia, które zmniejszają ich wagę, więc można nimi swobodnie operować :)
5 mar - 21:37

Bezimienny111
Zobaczyłem minimapkę tej mapy i pierwsza myśl - "Czyżby na Farandze wybuchł w końcu wulkan?" :D
Jak na razie wygląda nawet to nieźle. Może na wyprzedaży kiedyś kupię :)
5 mar - 21:46

Warmonger
Ten wulkan wygląda trochę jak sprzed dekady, ale ogólnie jest pozytywnie.
5 mar - 22:09

Nicolai
@Up: Najlepsza jest ta marmolada udająca lawę :D
5 mar - 22:31

Menelag
Mam tylko nadzieję, że jakoś dopracują rozmiar obiektów na mapie przygody... ale trzeba przyznać, że tereny pustynne prezentują się dość ładnie.
5 mar - 23:53

Egzekk
Dla mnie grafika wyglada jak z h5, IMO regres w stosunku do h6.
6 mar - 01:46

Baloq
Co racja to racja - grafika w H6 była dobra, cała reszta pozostawiała wiele do życzenia ;)
6 mar - 03:09

Eruanno
Miasto LEGO, lawa z grafiką jakości 10 lat wstecz, zaburzenia rozmiarów, pustka wszędzie. Szable tak jak miasto - ze sklepu zabawkowego. Plastikowe, przerysowane. Pozdrawiam wszystkich obrońców pairingu Ubisoft-Limbic i przesyłam pozdrokopie z H6.
6 mar - 05:18

Hobbicus
A czego się spodziewaliście? Przecież to świat Might and Magic. To nigdy nie grzeszyło realizmem.
6 mar - 08:46

Elliv
Screenshoty wyglądają dużo lepiej niż wcześniejsze. Mam nadzieję, że ich uproszczony wygląd (brak efektów) należy przypisać faktowi, że są to widoki pokazujące przebieg prac nad grą, a nie jej ostateczną wersję. Wyraźnie poprawiła się skala bohatera w stosunku do innych elementów mapy.

Ponieważ Heroes nie jest grą opartą na faktach, ani nie pokazuje otaczającej nas rzeczywistości lub naszych pradziadków, zupełnie mi nie przeszkadza bajkowy wygląd – od „szabli” zaczynając na zamku Aladdyna kończąc.

Ciągłe krytykowanie wszystkiego jest nudne.
6 mar - 11:15

Matheo
Może nie będzie tak źle..? Ta gra zaczyna mi się podobać.
6 mar - 16:47

Szaman
Szczerze nie widzę fundamentalnych zmian w tej części (po z czarodziejami i kilkoma animacjami na mapie przygód), Ubi po raz kolejny udowadnia że chodzi tylko o $$$. Mogli spokojnie wcisnąć to w dodatek do VI. Kupie jak będzie jakaś promocja świąteczna:)
7 mar - 01:51

Andruids
Podoba mi się twoje myślenie Alamar.

Gdybym ja był takim herosem to nic bym innego nie robił tylko podglądał dżinnki ; D
7 mar - 12:16

Andruids
Czar niewidzialności jest twoim przyjacielem ^^
7 mar - 21:34

Warmonger
Na CH ktoś zwrócił uwagę, że wejście do portalu jest dwukrotnie mniejsze, niż bohater na wierzchowcu ;)
8 mar - 16:38

Hubertus
Browar-city dziś wieczorem, a Al-Kefir jutro rano. Piękny plan podboju ;p
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
© 2003-19 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes VII". Redakcja, kontakt