Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB
News
Chyba na razie kończymy temat wersji (pre-)alfa Heroes VII. Po ostatnim zalewie informacji na temat Twierdzy, zapowiedziach prasowych i relacjach z M&M Day, dziś jeszcze garść oficjalnych screenshotów. Dodatkowo okazało się, że zaprezentowany poprzednio filmik pokazujący sceny z kampanii Twierdzy nigdy nie miał być rozpowszechniany wg Ubisoftu w "surowej" formie, więc dziś możecie zobaczyć jego grotową wersję. Jeśli już obejrzeliście poprzedni, to zaznaczam, że nic nowego nie zobaczycie... ale zawsze możecie posłuchać komentarza Waszego ulubionego smoka.


Acid Dragon
Wasze komentarze (55)
2 kwi - 14:14

Viking
Masz bardzo ładny tembr głosu Acidzie, przyjemnie się Ciebie słucha.

Filmik natomiast elegancko podsumowuje to, co już wiemy i może być dobrym wprowadzeniem dla osób, które dopiero zaczynają dowiadywać się o Heroes VII.
2 kwi - 14:23

desmond
Jednoczesne tury w trybie gry wieloosobowej były już h5.
2 kwi - 14:50

Morgan Grin
Bardzo fajne podsumowanie Acidzie - powinieneś robić je częściej.
Jak na razie najciekawszy wydaje się wątek nowych neutrali. Możesz nam zdradzić ich planowaną ilość? Mamy spodziewać się kilku, czy kilkunastu (sic!) jednostek?
2 kwi - 14:51

Kurek
Hmm dziwny głos ma jak na smoka... ;p
2 kwi - 14:58

Acid Dragon
@Morgan Grin Obowiązuje mnie prawnie umowa NDA, więc naprawdę nie mogę wiele powiedzieć. Jednakże jeśli jest miejsce na niespodzianki, to znaczy, że ogółem jednostek neutralnych będzie trochę więcej niż "kilka".
2 kwi - 15:19

flapdzak
Rozumiem, że nie możesz zdradzić jakie to będą jednostki, ale mam pytanie. Czy w neutralnych pojawią się przegrane jednostki z line-upów? (np. Jednorożec, Feniks, Bezimienny...) I jeszcze czy widziałeś jakikolwiek art z Sylvanu czy Lochu?
2 kwi - 15:22

MinosKing
Acid Dragonie cóż za głos bardzo przyjemnie się ciebie słuchało. I tak jak to Viking napisał wyżej Filmik elegancko podsumował to, co już wiemy o tej części gry;]

Od siebie dodam że gra zapowiada się interesująco, jednoczesne tury mogą być dobrym pomysłem bo z tego co pamiętam z Homm 5 oraz 6 <w którą dość krótko pograłem z przyczyn technicznych> tury graczy Si czasami trwały troszeczkę za długo.
2 kwi - 15:22

Acid Dragon
@desmond w H5 były "tury ducha", ale nie było jednoczesnych tur "właściwych" bohaterów. Być może masz na myśli fanowskie mody.

@flapdzak Jak sam napisałeś, nie mogę zdradzić jakie to będą jednostki. W grze nie ma jeszcze żadnych elementów z Sylvanu i Lochu.
2 kwi - 15:24

flapdzak
Nawet naprowadzić nie możesz? ;)
2 kwi - 15:33

Acid Dragon
Jeśli nawet naprowadzę, to potem będziesz oczekiwał, że zabawimy się w zgadywanie i powiem, czy się dobrze domyślasz, czy nie. "Niespodzianka" znaczy, że będą tam też jednostki, których się nie spodziewałem. Czasami nawet wprost przeciwnie. I więcej już naprawdę nie mogę powiedzieć.
2 kwi - 15:34

Viking
@up Nie drażnij Acida! Jak mówi, że nie może powiedzieć, to znaczy, że nie może i żadnych półsłówek też jak znam życie nie będzie. Już twórcy na pewno postarali się o wysokie kary dla każdego, kto przed czasem puści parę z ust.
2 kwi - 15:34

desmond
W h5 był zarówno tryb ducha, jak i równoczesne tury, w sensie były to 2 różne, opcjonalne tryby. Tryb jednoczesny polegał na tym, że wszyscy gracze wykonują jednocześnie swój ruch, a następna tura nadchodzi wtedy, gdy ostatni z graczy wciśnie "zakończ turę". Ten tryb automatycznie się wyłączał i przechodził w standardowy gdy gracze się do siebie wystarczająco zbliżyli (chociaż jest fanowski mod, który wprowadza stał tryb jednoczesnych tur w trybie wieloosobowym).
2 kwi - 15:39

flapdzak
Szkoda. To czekam na jednostki potwierdzone przez Ubi :)
2 kwi - 15:43

Acid Dragon
@desmond OK, jeśli tak to opisać, to masz rację, niemniej jednak ciągle nie są to pełne jednoczesne tury.
2 kwi - 15:53

Alamar
Nie zmienia to faktu, że tury jednoczesne były już w Heroesach, a nie pojawią się "po raz pierwszy".

Na pustyni Ashan?
A której z nich na tej całej planecie? :P

Walki z osami? :P
Musisz popracować nad dykcją (albo programem do nagrywania głosu), bo generalnie monolog jest zbyt cichy i czasem trudno usłyszeć, co dokładnie powiedziałeś.
2 kwi - 15:58

Acid Dragon
Jakże przewidywalne jest Twoje czepialstwo, panie McNitpick.
2 kwi - 16:02

Alamar
Zawsze do usług. :P

Problemem z tym filmikiem może też być to, że ma już podkład muzyczny i Twych słów czasem nie słychać dobrze w połączeniu z muzyką Twierdzy (a zwłaszcza głośniejszymi fragmentami).
2 kwi - 16:19

AmiDaDeer
Choć sam proponowałem, żeby tekst mówiony przez Smoka był głośniejszy, to nie uważam by zrozumienie wypowiadanych słów było w jakikolwiek sposób utrudnione.
2 kwi - 16:30

Giltos
@Acid Dragon
Możesz powiedzieć nam coś o budynkach do exploracji ?,np czy będzie smocza utopia ?

2 kwi - 16:44

Acid Dragon
Mogę powiedzieć, że nie ma sensu jeszcze o nich mówić :P. Jest to zbyt wczesny etap gry.
Na mapach kampanii Twierdzy znalazły się standardowe obiekty dające +1 do statystyk, "gildia szpiegów" działająca podobnie do "chatki maga" z H3, czyli odsłaniająca fragmenty mapy wokół obserwatoriów, portale i siedliska jednostek - m.in. cyklopów, kilku jednostek Twierdzy, czy żywiołaków.
2 kwi - 17:13

Nicolai
@Alamar: A skąd wiesz, że na Ashanie jest jakakolwiek inna pustynia? :P
2 kwi - 17:33

Alamar
Ashan musiałby być rzeczywiście światem stworzonym bez krzty wyobraźni, gdyby na całym globie była tylko jedna pustynia. :P
2 kwi - 17:52

Nerevar
Nie byłoby to specjalnie zaskakujące biorąc pod uwagę twórców tego świata :P
2 kwi - 21:14
Lukasz89
*Acid Dragon Jednak możesz odnieść się do oficjalnych informacji, zatem skoro widziałeś jednostki w edytorze (bo tak to chyba rozumiem), to czy złoty smok (oficjalnie potwierdzony) jest Twoim zdaniem "dopracowany" i nie jest to ponownie model smoka z H6 jak ma to miejsce u kościanego?
2 kwi - 21:31

Acid Dragon
Źle zrozumiałeś. Powiedziałem, że poznałem LISTĘ PLANOWANYCH jednostek neutralnych. Oprócz tego złoty smok nie jest oficjalnie potwierdzony. Ta nazwa pojawiła się nieformalnie w jednym z tekstów twórców. Nikt nie powiedział, że na pewno będzie w grze. Póki co tylko jedna jednostka neutralna ma status oficjalnie potwierdzonej i jest to Morski Elf. Mogę natomiast powiedzieć, że wiele z jednostek neutralnych jeszcze nie ma grafik.
2 kwi - 21:32
Lukasz89
Aha rozumiem, szkoda bo bardzo mnie ciekawi czy nie dadzą ciała z tym.
2 kwi - 23:20

Zehir-12
Jeżeli dobrze rozumiem to w H7 będziemy mieć wstawki filmowe niczym z
Might and Magic X. W sumie mi to odpowiada. Lepsze to niż te rozmazane, brzydkie filmiki w H6 ;P
3 kwi - 04:27

Matheo
Świetny film! Wynika z niego jasno, że HoMM jeszcze nie umarło. Będzie dobrze! Przydałoby się podobne nagranie z omówieniem kampanii.
3 kwi - 11:43

Giltos
@Acid Dragon
Nie wiesz czasem,czy każda frakcja będzie miała własną neutralną jednostkę
3 kwi - 11:56
Szymtronix312
*acid dragon a skąd znasz tą listę?
3 kwi - 12:09

Dark Dragon
>>Szymtronix312
VIP Might & Magic mają dostęp do procesu powstawania gry, a co za tym idzie także do aktualnej listy jednostek. Możemy do tego dodać, że na jednym ze screenów widać żywiołaka ziemi. Więc tutaj też możecie się kilku rzeczy domyślić.
3 kwi - 12:12

Giltos
Mam nadzieje,że jedną niespodzianką będzie smoczy golem
3 kwi - 12:17
Haarald
A co z mgłą wojny? Będzie podwójna jak w Heroes IV i DisciplesIII czy AOWIII czy tradycyjnie jednostopniowa?
3 kwi - 12:20

Giltos
i czy będzie generator mam losowych ?
3 kwi - 12:35

Acid Dragon
1. Nie, każda frakcja nie będzie miała własnej jednostki neutralnej.
2. Mgła wojny jest jednostopniowa.
3. Nic nie wiem na temat generatora map losowych, ale najprawdopodobniej jakiekolwiek decyzje będą podjęte po skończeniu prac nad edytorem.
3 kwi - 12:53

Giltos
@Acid Dragon O artefaktach możesz coś powiedzieć
3 kwi - 13:00
Szymtronix312
Jak i za ile moża być vipem Might&Magic ?
3 kwi - 13:21

Giltos
@Acid Dragon
Czytałem na HC, że deweloperzy potrzebują czasu i opinii członków rady cieni na stworzenie budynków do exploracji.Możesz, coś dodać na ten temat
3 kwi - 13:35

Farben
Jestem koszmarnie zawiedziony sposobem ataku Behemota... a poza tym jestem w ciężkim szoku, niesamowicie się cała reszta zapowiada.
3 kwi - 13:49

AmiDaDeer
Szymtronix312 - VIP oznacza Very Important Person - bardzo ważna osoba. Zatem masz odpowiedź na pytanie "jak". Pieniądze tu raczej nie grają roli.
3 kwi - 13:55
SoullessPuppet
@Giltos uspokój się. Uszanuj to, że Acid doznał zaszczytu bycia VIP'em MM, i musi dotrzymać umowy prawnej.
3 kwi - 14:49

Acid Dragon
1. Nie, o artefaktach nie mogę nic powiedzieć.
2. O lokacjach na mapie przygody - a przynajmniej tych obecnych ma mapach kampanii - już tu pisałem.
3. Tytułu VIPa na szczęście nie można sobie kupić.

@Farben - Rodzaj ataku Behemota, który jest na filmiku to jego atak specjalny polegający na dalekim skoku. Poza tym jednak Behemoty mogą również atakować i poruszać się w bardziej "tradycyjny" sposób. Animację ataku Behemota możesz zobaczyć na blogu H7.
3 kwi - 16:13

Giltos
Będą narzekania na nautralne jednostki ?
3 kwi - 17:55

Alamar
A zdarzyła się sytuacja, że nie było narzekania? :P
3 kwi - 22:53

Tego
@Acid, w okolicach 43 sekundy bohater przechodzi przez wodę - czy to niezauważalne na filmiku płycizny czy może błąd? Wydaje mi się, że takie płycizny występowały w H6, ale nie jestem pewien..
3 kwi - 23:38

Minastir
Witam :)
Dopiero się zarejestrowałem ale stronę śledzę o długiego czasu a piszę ponieważ (sorry że tutaj ale nie wiedziałem gdzie indziej) bo w dziale Heroes VII - Galeria - Fanarty - są dodane dwa fanarty z podpisem "autor:Violetcoffee" nie wiem kto to jest ale was oszukał, ja je zrobiłem, link do strony HC gdzie je zamieściłem : http://heroescommunity.com/viewthread.php3?TID=40990
Pozdrawiam ;)
4 kwi - 01:30

Acid Dragon
@Tego - Rzeczywiście, w grze jest taka możliwość, to nie błąd. Prawdopodobnie chodzi właśnie o możliwość podróżowania po płyciznach, ale mówiąc szczerze, graficznie owe "płycizny" od "głębokiej wody" są słabo rozróżnione.

@Minastir - Dzięki za informację. Prawdopodobnie to nie żadne oszustwo, tylko zwykła pomyłka wynikająca z częstego "repostowania" grafik. Alamar z pewnością to uwzględni.
4 kwi - 09:27

Minastir
Sorry, źle się wyraziłem, oszukał przez nie podawanie źródła, w ten sposób ;) Ogólnie polecam tego linka do tematu co podałem, dużóo rożnych ciekawych fanartów tam jest :)
4 kwi - 15:31

Farben
Acid - W takim układzie jestem wiele spokojniejszy. Mnie się ostatnie newsy bardzo podobają, twierdza wyrasta na faworyta, chociaż barbarzyńcami zawsze przyjemnie się grało :)
5 kwi - 18:57

Szaman
Moje ukochane behemociki wróciły do łaski!? Heroes VII znalazł się na mojej liście must buy:P
5 kwi - 18:57

Tarnoob
Acid, kawał dobrej roboty.

Zabierałeś się za wersję angielską albo chociaż ang. napisy? Zwłaszcza jeżeli inne VIP-y jak Angelspit czy Cepheus nie wypuściły podobnych filmików, to mogłoby się to bardzo przydać.
5 kwi - 19:24

Acid Dragon
Nie i raczej się już nie zabiorę. Może następnym razem ;).
5 kwi - 21:04

Dru
Bardzo podobał mi się materiał video :) Powinieneś przynajmniej raz w miesiącu robić takie podsumowania z najnowszymi filmikami w tle :) Z ciekawości - jakiego używałeś mikrofonu do nagrywania i jakim programem łączyłeś video i audio? :)
5 kwi - 23:57

Minastir
@Acid Dzięki za zmianę ;)
6 kwi - 03:43

Acid Dragon
@Dru - Nie używałem niczego specjalnego. Mikrofon wbudowany w laptop, a program to coś co wyskoczyło po wpisaniu "ubuntu video editor" w google i zwie się to OpenShot chyba. Oprócz tego używałem Audacity do obróbki dźwięku, gdyż, jak wszyscy wiemy, dźwięk z mikrofonów laptopowych rzadko kiedy wychodzi zadowalająco ;).
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes VII". Redakcja, kontakt