Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB
News
10.IV.2015link
Zgodnie z zapowiedzią Ubi-Nox zaprezentował w piątek Okrzyki wojenne. Zasada ich działania praktycznie nie zmieniła się w porównaniu do H6. Będą to, niewymagające many, substytuty czarów, których głównym zadaniem będzie zwiększenie zdolności bojowych sojuszniczych wojsk. Może wydawać się, że jest ich mało i są mało zróżnicowane, ale za sprawą związanych z nimi zdolności odkryjemy ich prawdziwy potencjał.

Dokładną rozpiskę Okrzyków wojennych oraz związanych z nimi zdolności w języku polskim można znaleźć na naszej stronie:

Nicolai
Wasze komentarze (11)
11 kwi - 00:50

Nicolai
Chciałbym w pierwszym komentarzu podziękować Acidowi i Kammerowi za wsparcie logistyczne. W każdym momencie może Was zastanowić czemu napisaliśmy, że Wsparcie Artyleryjskie jest na poziomie mistrzowskim kiedy na blogu pisze, że na eksperckim. Otóż w tamtym artykule jest błąd, który zauważył i już zgłosił Acid.
11 kwi - 01:02

Nemomon
Podobają mi się grafiki zdolności... Grafiki Okrzyków tez nie są takie złe, chociaż mogłyby być bardziej różnokolorowe....
11 kwi - 11:50
Haarald
Nieco ponarzekam. Wygląda na to, że umiejki z okrzykami będą identyczne dla wszystkich. Szkoda, że nie jest to trochę bardziej zróżnicowane ze względu na nację.

A jeśli chodzi o grafiki to do zdolności nie mam zastrzeżeń (kontynuacja z HVI) I miejmy nadzieję, że tak pozostanie. Natomiast ikonki okrzyków prezentują się mało atrakcyjnie. Może to tylko wstępne grafiki?
11 kwi - 13:44

Kodzo19
Hmm moim zdaniem jak tak wszystko UBI udostępnia w sprawie Heroes 7 jednostki,bohaterowie,umiejętności itd. To grając w tę grę po premierze można wogóle satysfakcji nie mieć z grania w nią bo większość rzeczy dowiedzieliśmy się przed premierą zamiast odkryć je samemu. Taka tylko moja sugestia.
11 kwi - 14:22

Nemomon
@Kondzo:

Well... nikt nie każe Ci oglądać tych jednostek, bohaterów &c. Robisz to na własne, świadome, ryzyko :P. Dobrze, że coś takiego pokazują, bowiem przynajmniej zainteresowany gracz nie kupuje kota w worze (ok, wiem, kupuje worek bugów, ale to inna sprawa...), tylko relatywnie znany i zaakceptowany przez siebie produkt.
11 kwi - 16:05

Kalohn
Powiem więcej, cała ta wrzawa wokół powstawania kolejnych odsłon jest dla wielu połową rozrywki. :) Akurat pod tym względem - z oczywistych powodów - Ubi nie różni się w jakiś sposób od 3DO. Przed nadejściem Heroes III czy IV także sypano nowinami jak z rękawa.
11 kwi - 16:25

Nicolai
Wiecie, te całe udostępnianie informacji o koncepcie i mechanice H7 jest korzystne dla samego Ubi-Nox. Będą mogli zawczasu poznań opinie graczy i będą mieli czas, by zmienić coś co się spotyka z szeroką krytyką lub po prostu nie sprawdza.
11 kwi - 21:00

Zehir-12
@Haarald
No w sumie masz rację, że zdolności mogły by być różne ze względu na rasę, może jeszcze tak będzie kto wie, ale faktycznie był to ciekawy element H5, że niektóre zdolności mieli wszyscy, np. Machiny oblężnicze -> Balista, ale już potem jedni mieli trójstrzałową balistę, a inni strzelającą płomiennymi pociskami i z tego co mi się wydaje to nie będzie tutaj tyle kombinowania ze zdolnościami jak w H5, że musisz mieć jakieś 2 zdolności z zupełnie innych UMIEJĘTNOŚCI, żeby uzyskać dostęp do jakiejś fajnej zdolności ;P
11 kwi - 21:01

Zehir-12
Sory za powtarzanie słowa "zdolności", ale nie wiem jak to inaczej ująć
12 kwi - 16:35

ewerlordxp
Zamiast tych okrzyków ciekawszą opcją byłoby drzewko Taktyki, z tym że zamiast bawić się w rozstawianie jednostek, można by zmodyfikować przed starciem taktykę, np. taktyka zwiększająca odporność na ostrzał kosztem punktów ruchu albo zwiększyć szybkość ruchu kosztem zwiększonych strat.
13 kwi - 11:10

Yogoort
wszystko ok jakby teraz powiedzieli, że np to była wersja okrzyków dla Pzy przystani a dla Twierdzy okrzyki będą wyglądać powiedzmy tak samo ale skile na kole rozwoju będą miały inne efekty - i tak dla każdej frakcji, niech czary też będą takie same ale urozmaicone działanie i modyfikacje dla różnych frakcji - mieli by znakomity system, to cholera wcale nie jest AŻ takie trudne do zrealizowania i naprawdę niech lepiej opóźnią premierę do przyszłego roku byleby zrobić takie coś
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes VII". Redakcja, kontakt