Przedstawiono nam już budowle Przystani jak i unoszące się domki Akademii, więc przyszła w końcu pora na chaty z patyków w Twierdzy.
Oprócz standardowych już siedlisk stworów, budynków gospodarczych czy obronnych, dostaniemy też kilka nowych:
House of Smalltalks (Dom błahych rozmów): zwiększa o pewien procent szansę na przyłączenie się stworzeń neutralnych do bohatera w strefie kontroli miasta. Father Sky Totem (Totem Ojca Niebo): zwiększa początkową ilość Szału bitewnego w strefie kontroli miasta. Altar of Broken Blades (Ołtarz złamanego ostrza): zwiększa do czasu następnej bitwy ilość punktów ruchu i Moc odwiedzającego bohatera. Idol of Fertility (Bożek płodności) - raz w tygodniu zwiększa przyrost w wybranym siedlisku o jego tygodniową populację. Pełen opis wszystkich szałasów orków po polsku znajdziecie w naszym dziale.
Oprócz standardowych już siedlisk stworów, budynków gospodarczych czy obronnych, dostaniemy też kilka nowych:
CragHack
WhyMe
MinosKing
PS: Alamar zrobiłeś drobny błąd tutaj: "Father Sky Totem (Totem Ojca Niebo): zwiększa początkowość ilość Szału bitewnego w strefie kontroli miasta". Zamiast początkowość? Powinno być zwiększa początkową ilość Szału bitewnego:P
Haarald
Miasto przedstawia się obiecująco. Do mnie trafia.
Wyznawca Pustki
Z budynków najbardziej mi się podoba dom błahych rozmów (na początku przeczytałem "błahych rozmiarów" :-P).
WhyMe
Zehir-12
Wyznawca Pustki
Idai
Idai
Alamar
Warmonger
Nicolai
Co do zamku to jak już mówiłem: fajny, ale oparcie miasta o formację skalną na moje nie ma najmniejszego sensu. Nawet nie próbuję pytać jak Centaury wpatatają do swojego siedliska. Co ciekawe jedyne jednostki, w których przypadku wysoko usytuowane siedliska miałyby sens (Harpie i Wiwerny) są zakwaterowane bardzo nisko.
Sovelias
Alamar