Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Po cmentarzu włóczą się:
   Hobbicus
   Kastore
   Kuririn
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB
News

Dzisiaj Ubi-Nox był wyjątkowo hojny, zamiast jednej SkillPizzy, dostaliśmy trzy. Tym razem, przyjdzie nam zapoznać się z Atakiem, Obroną oraz Dyplomacją. Ikony pierwszych dwóch mogą wydawać się Wam dziwnie znajome, ale na tym podobieństwa do zdolności z H6 się kończą. Dyplomacja z kolei została przebudowana z myślą o zarządcach.

Tłumaczenie, tradycyjnie, można znaleźć na naszej stronie:

Nicolai
Wasze komentarze (25)
5 maj - 21:02
lukkkk
Dyplomacja jakoś nie zachęca by ją rozwijać.
5 maj - 21:05

Zehir-12
Jakiś skill niepotrzebny musi być, wtedy zawsze łatwiej wybrać :P
5 maj - 21:08

Nicolai
Śmieszne, że w tej Dyplomacji jest więcej Zarządzania niż Dyplomacji. Co do użyteczności to zdolności to widzę, że Ubi-Nox idzie w bipolarność, albo zdolność jest totalnym must-have, albo umiejętnościową klątwą, nie ma niczego pomiędzy.
5 maj - 21:13

Hektor
na pierwszym levelu brak kary za morale

według mnie zbyt mocny skill
5 maj - 21:30

Alamar
Dyplomacja akurat dość przydatna (większy przyrost, premie działające na wszystkie miasta, darmowe jednostki neutralne).
5 maj - 21:40
lukkkk
Czy dyplomacja zwiększa szanse na to, że jednostka neutralna chce do naszej armii dołączyć? Bo jeżeli nie, to trochę lipa. Atak, obrona dają nam większe szanse w walce. Jeżeli dyplomacja nie dorówna im poziomem użyteczności, to sądzę, że bohaterowie rozwijani w tej umiejętności będą o wiele rzadziej spotykani.
5 maj - 21:48

Nicolai
@Alamar: No tak, ale ciekawe zdolności zaczynają się w połowie poziomu eksperckiego, czyli połowa przydatna, połowa nie. Przy Przeznaczeniu Dyplomacja wypada blado.
@lukkkk: Tak, już dopisałem to.
Swoją drogą, Ubi-Nox nie obiecał czasem przerobić nazwy perków, by nie były mylące? Chyba nawet Mistrzów Powietrza I, II i III dali wtedy jako przykład błędnego sugerowania nieistniejącego powiązania. To czemu u licha dają Srebrno- i Złotoustego?
5 maj - 22:51

marchewsz
Prewencyjne uderzenie wydaje się takie trochę za mocne? Czy to tylko moja opinia?
5 maj - 23:39

Aayren
@ Marchewsz (oraz autor tłumaczenia) - Zależy czy patrzysz na Grotowy opis czy ten od ubi, bo w grotowym nie uwzględniono "defending creatures" czyli że atak prewencyjny wykonują tylko jednostki które wcześniej przeszły w tryb obrony.
6 maj - 07:48

marchewsz
Aa, no chyba że to tylko dla broniących sie jednostek. Podobają mi się te skille, w przeciwieństwie do poprzednich
6 maj - 07:58

Yogoort
hmmm im więcej tego wszystkiego pokazują tym lepiej to wygląda a zaczęli od potwornie marnych okrzyków i nudnej do bólu magii powietrza
6 maj - 09:32

Alamar
@Aayren - poprawione, jak kilka innych rzeczy.
6 maj - 15:19

Nicolai
@Alamar: Dzięki ;)
Co do zdolności to arcymistrzowskie nie miały być game changerami, a tych od Ataku i Obrony nie potrafię inaczej nazwać. Poza tym z każdym kolejnym kawałkiem SkillPizzy Magie wyglądają coraz gorzej.
6 maj - 15:48

Alamar
Dyplomację też bym do tego grona zaliczył - zamiast premii dla jednego miasta, nagle bohater może wzmacniać swe całe królestwo. Podsumujmy co dotychczas wiemy:
Atak: Większy atak podczas walk
Obrona: Więcej obrońców w miastach
Przeznaczenie: Większe szczęście podczas walk
Dyplomacja: Przyrost jedn. podst.

I te premie dotyczą wszystkich miast i wszystkich stref kontroli. Pojedynczo nie są za wiele warte, ale dzięki zdolności Suweren mogą się okazać przegięte, zwłaszcza na dużych mapach.
6 maj - 22:07

Nemomon
Może się nie znam, ale o ile jeszcze ten arcymiszcz obrony jeszcze jakoś ujdzie, o tyle arcymiszcz ataku jest jakiś taki marny.

A ten Suweren mógłby dawać i inne premie jak już jedna z postaci go osiągnie. W przeciwnym wypadku zero powodu, by raz jeszcze rozwijać tę część pizzy u innych postaci...
6 maj - 22:16

Nicolai
@Nemomon: Ale różne postacie mogą mieć różne buffy ;)
6 maj - 22:24

Nemomon
Może coś to w tym H7 zmienią, ale z reguły jednostki nie mają jakoś szczególnie wysokiej obrony, a zdaje się o wiele częściej mają wyższy atak jako obronę. Obawiam się, iż summa summarum stanie się tak, iż ta abilitka nawet złamanego punktu siły nie doda.
7 maj - 07:26

Alamar
@Nemomon
Chłop kontra Czarny Smok czy raczej Wróżka :P (Pixie) kontra Behemot - wtedy też taka zdolność na nic się nie przyda?
7 maj - 08:29

Nicolai
@Alamar: Chłop potęgą jest i basta!
7 maj - 09:42

Farben
Jeżeli te talenty będą równały atak z obroną (i na odwrót) liczoną z bonusem bohatera, to będą to bardzo mocne umiejki. Przykładowo atakujemy bohatera wroga, który ma 3 razy lepsze skille ataku i obrony niż my, a te talenty nam wszystko równają. Jest to, moim zdaniem, bardzo dużo. No, chyba że czegoś znowu nie rozumiem w tych opisach.
7 maj - 10:24

Nicolai
@Farben: Trzeba jeszcze uwzględnić obrażenia jakie zadaje jednostka, ale jest tak jak mówisz. Na tej umiejce słabe jednostki zyskają tak bardzo, że aż nie wiem czy nie za bardzo.
7 maj - 12:53

Nemomon
@Alamar: Ok, faktycznie nie pomyślałem o opcji szkieletu vs kryształowy smok. Cóż... pożyjemy, zobaczycie czy będzie to faktycznie taka przegięta zdolność....
7 maj - 18:14

Farben
Ale dlaczego od razu szkielet i smok, wyobraźmy sobie starcie równych armii dowodzonych przez różnie rozwiniętych bohaterów. Jeden ma po 40 ataku i obrony, drugi połowę z tego lecz z talentami omawianym w tym newsie. Talenty wyrównują stan ataku i obrony, daje to sporego kopa slabszemu herosowi.
7 maj - 23:35

Kalohn
Doprawdy nie wiem, jak oni sobie to wyobrażają. ;) Uwzględniając, że umiejętności arcymistrzowskie dostępne będą już we wczesnym etapie gry, zakrawa to na szaleństwo. Bledną przy nich bonusy płynące z wędrówki ścieżką krwi/łez, których wszak pozyskanie okupione było żmudną poniewierką. ;)
7 maj - 23:39

Kalohn
Poprawka: nie umiejętności, a zdolności arcymistrzowskie.
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
© 2003-19 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes VII". Redakcja, kontakt