Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Po cmentarzu włóczą się:
   Hobbicus
   Kuririn
   Mad Hatter
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB
News
Dzisiaj dla odmiany Ubi-Nox pokazał nam artefakty. Z przedstawionego nam zestawu możemy się dowiedzieć, że Geralt z Rivii zgubił tarczę na premierze Dzikiego Gonu, Kostur Razzaka ma backstory sięgające co najmniej do czasów cesarza Iwana, a Smoki w H7 lepiej niech mają się na baczności, bo zostały popularnym surowcem magicznym. Oczywiście otrzymaliśmy także bardziej konkretne informacje. Będą trzy kategorie artefaktów: Mniejszy, Większy i Relikwie. Poza tym powrócą zestawy.

Całość tradycyjnie na naszej stronie:

Artefakty

Nicolai
Wasze komentarze (20)
20 maj - 20:14

Nicolai
Zabiło komentarz Alamara? Tak, kojarzyłem ten artefakt z innych gier, ale przecież nie sposób wspomnieć o Wiedźminie skoro twórcy dają ku temu okazję ;)
20 maj - 20:15

Alamar
Tarcza Białego wilka to artefakt z Might nad Magic 6 - to tarcza lorda Kilburna, bohatera jeszcze z czasów Might and Magic 1 i później Heroees 1.

A poza tym zapraszam do działów Heroes 6 i MMX o artefaktach - zobaczymy ile ich znajdziecie w H7. ;)
20 maj - 20:21

Nerevar
Co za geniusz wymyślił błękitne tło pod jasny tekst?!
20 maj - 20:21

Aayren
Magiczne karawasze dają +4 magic ORAZ zaklęcie implozji, nie zaś +4 przy rzucaniu implozji.
20 maj - 20:26

Nicolai
@Alamar: Chciałem dorobić hinty z artefaktami z H6, ale życia, by mi nie starczyło ;)
@Nerevar: Dlatego zapraszamy do nas, u nas lepiej, ładniej, przejrzyściej.
@Aayren: Słuszna uwaga, to przez brak przecinków. Uznałem to za nieskładny angielski. Poprawione.
PS. Przepraszam za mało humorystyczny tytuł, zapomniałem o nim ;)
20 maj - 20:28

Acid Dragon
Może łatwiej byłoby powiedzieć, które grafiki NIE były w H6 i MMX? Serce Smoka i.....
20 maj - 20:41

Alamar
...kapelusz? Płaszcz dyplomanty i zbroja chyba też zostały uaktualnione o pewne elementy.
20 maj - 20:46

Nicolai
Ktoś usunął Gwynbleidda z Artefaktów? Ręce poucinam i uszy pourywam... Swoją drogą zauważyliście, że tarcze nie mają osobnego slotu? I tak na marginesie, brawa dla twórców za wybitne odwzorowanie jednego aspektu rzeczywistości. Z własnego doświadczenia wiem, że Notatki Inżyniera są tak rzadkie, że można o nich mówić jak o artefaktach.
20 maj - 21:13

Zehir-12
@Aayren

Ale jak to daje czar implozji? :P Mam nadzieję, że nie będzie to JEDYNE źródło pozyskania tego czaru i że będzie on też w magii pierwotnej, a ten artefakt co najwyżej tak jakby za darmo będzie ją dawał
20 maj - 21:14

Nicolai
@Zehir-12: Pewnie tak jak Ostrze Armageddonu w H3. Jeśli nie masz to dodaje, jeśli masz to nic nie robi.
20 maj - 21:19

Garett
@Nicolai Albo jeśli masz, to wzmacnia. :P
20 maj - 22:55

Szaman
Szału te artefakty nie robią... może po za karwasze i dziennik.
20 maj - 22:56

Nicolai
@Nicolai: Ale Karwasze wzmacniają wszystkie czary.
20 maj - 23:35

Tallos
Artefakty jak artefakty, dokładnie w tym samym duchu, co w Heroes II-VI.
21 maj - 00:42

Nemomon
Artefakty marne. Jak teraz reliktami są przedmiociki, co dają raptem +8 do jednej statystyki, to chyba nie doczekamy się artefaktów typu atak+12, obrona-3. Chyba że składane, ale to nie to samo... Broni rodowych pewnie też nie będzie ani przynajmniej artefaktów, które wraz z bohaterem zdobywają doświadczenie i zyskują nowe zdolności.

tl;dr Bida z nędzą.
21 maj - 11:57

WhyMe
Szkoda że zrezygnowano z broni rodowych... był to jeden z nielicznych aspektów wprowadzonych w Heroes 6 które grze wyszły na dobre.
21 maj - 13:59

Vusapion
Z zestawami i rodzinami uważam, że zrobili bardzo dobrą robotę. Zestawy maksymalnie do 5 elementów z pewnością wprowadzą kilka zestawów na wysokim poziomie, czego nie było chociażby w Heroes 5.
Na filmiku z alphy widać bohatera, który ma 8 miejsc na artefakty wokół siebie i 8 miejsc u dołu. W Heroes 6 mieliśmy 10 specjalnych miejsc + 3 w plecaku (używanych). 16 miejsc to ilość podobna do tej która była w Heroes 3 i prawie dwukrotnie wyższa niż w Heroes 5. Pozwalałoby to na noszenie teoretycznie dwóch, a nawet 3 zestawów w całości (mówię o zestawach składających się z minimum 3 części). Chyba zdecydowana większość graczy byłaby zadowolona w większym stopniu tym niż powiedźmy 10 artefaktami, które można nosić, a reszta walałaby się w nieużywanym ekwipunku.
Trochę smuci wiadomość, że nie będzie broni na wzór rodowych, które mogły awansować na wyższy poziom, ale nie mieli chyba zbytniego pomysłu na wprowadzenie tego bez usługi conflux.
Oby tylko artefaktów było sporo, bo chyba nikt nie chce po kilku mapach, czy kampanii odkryć wszystkich, zdecydowanie zmniejszy to chęć ponownego włączenia gry.
21 maj - 14:15

Nemomon
Conflux do broni rodowych wcale nie jest potrzebny. Wystarczy tylko obniżyć progi nowych poziomów doświadczenia tak, ażeby bez "cheatowania Confluxem" dało się je osiągnąć.

Co do zestawów, to obawiam się, iż wciąż maksymalnie będzie można nosić jeden zestaw, ponieważ pozostałe zestawy będą wymagały tych samych slotów na przedmioty.
21 maj - 14:45

Yogoort
gra i tak będzie powiązana z UPlay więc nie trzeba conflux żeby zrobić artefakty awansujące poziomami - a to była naprawdę znakomita sprawa w H6. W obecnym stanie artefakty prezentują ok, po prostu ok, bez szału ale te nie jakoś źle. Jeżeli będzie więcej taki przedmiotów jak ten dający implozję to w połączeniu z Mistrzem Magii z kawałka pizzy o nazwie Cnota może to dać bardzo ciekawe możliwości zrobienia maga/nie maga tylko że w tej całej cnocie poza tym mistrzem Magii nic ciekawego nie ma.
21 maj - 15:53

Nicolai
@WhyMe: Mówisz, że marchewka za bycie on-line 24/7, którą mogłeś używać w każdym scenariuszu, nieważne gdzie i jak go zdobyłeś, ale tracąca swoje właściwości kiedy Ty utracić połączenie internetowe, to dobry pomysł? Oczywiście, doświadczenie artefaktów to dobry koncept, który świetnie się sprawdził w KBL, ale w H6 modelowo go spieprzyli.
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
© 2003-19 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes VII". Redakcja, kontakt