Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB
News
W poniedziałek przedstawieni zostali bohaterowie Mocy Sylvanu. Dzisiaj przyszła pora na zaznajomienie się z elfimi magikami i sprostowanie. W poprzednim artykule pojawiły się nieprawidłowe opisy i błędnie przedstawiono główne umiejętności Strażnika. Prawidłowy zestaw to Zemsta Natury, Eksploracja i Przeznaczenie.

Siewca Cierni
Siewcy Cierni są ogrodnikami Sylanny, pielęgnują domenę Smoczycy Ziemi. Mistrzowie Magii Ziemi i biegli w Magii Światła. Są w stanie uczynić las, sam w sobie, potężną bronią.
Główne umiejętności: Zemsta Natury, Sztuka Wojenna, Magia Ziemi

Mistyk
Mistycy ucieleśniają doskonałą równowagę Sylanny. Mistrzowie Magii Ziemi. Znają wiele ścieżek ukrytych w lesie, jednak podróżowanie nie jest ich ulubioną umiejętnością. Elfy przychodzą do nich po rady, mądrości i ochronę. Czasami pełnią oni rolę dyplomatów i przywódców.
Główne umiejętności: Zemsta Natury, Cnota, Magia Ziemi

Piewca Gwiazd
Wybrani spośród szeregów Druidów. Rolą Piewców Gwiazd jest leczyć rany lasu, a nie mszczenie się za nie. Mocni zarówno w Magii Ziemi i Światła. To oni posługują się najpotężniejszymi czarami ochronnymi i leczącymi w całym Irollanie. Są także najlepszymi dyplomatami wśród elfów. Wierzą, że uncja prewencji jest lepsza od funta lekarstw.
Główne umiejętności: Zemsta Natury, Obrona, Magia Ziemi
Nicolai
Wasze komentarze (19)
8 lip - 19:11

Alamar
Przymiotnik od elfa to elfi, a nie elficki. :P
8 lip - 19:16

Nicolai
Z określeniem "elficki" spotykam się równie często co z "elfim", a RJP nie zabrała głosu w tej sprawie, więc nie poprawiam :P
8 lip - 19:42

Alamar
1. Skoro Biesiadnicy pod Gwiazdami ;P wywodzą się spośród druidów, czy to oznacza, że są nimi tylko kobiety? :P

2. Magia ziemi, magia ziemi i magia ziemi? O_o
8 lip - 19:42

Minastir
@Alamar A gdzie przeczytałeś że druidzi to tylko kobiety ? :P Według lore, w języku elfów nie ma rozróżnienia między Druidami płci męskiej i żeńskiej, to że zostali tak przedstawienie w armii HVII nie oznacza że występują tylko kobiety druidzi ;)
8 lip - 19:44

Nicolai
A to nie jest tak, że Druid (jak zapewne wszystko) w elfickim (:P) narzeczu jest unisex?
8 lip - 19:45

Alamar
@Minastir
A jakiej płci mamy druidów w H7? XD

BTW - wg bety wszystkie elfy z Lasu :P nie mają dostępu do magii ognia, magii ciemności... i magii światła. XD
8 lip - 19:49

Nicolai
@Up: Chcesz mi powiedzieć, że te Druidki to kobiety!? A ja myślałem, że...
http://i.ytimg.com/vi/rbxO--befFY/maxresdefault.jpg
8 lip - 20:26

Minastir
@Alamar Sam na stornie mmh7 napisałeś że w H7 są kobietami, to dlaczego się mnie pytasz ? :P
8 lip - 20:37

Alamar
W grze będziesz miał druidów tylko jednej płci (i dobrze). Jeśli weźmiesz opis Starsingera i porównasz z grą, to:
1) W grze druidzi to kobiety.
2) "Biesiadnicy" to druidzi.
3) Jedyni druidzi w grze to kobiety, a więc i Starsingerzy to kobiety.

Czasem zamiast pomagać, zbyt szczegółowy opis może przeszkadzać.
8 lip - 20:46
Szymtonix123
Wiadomo coś na temat ujawnienia jednostek lochu?
8 lip - 20:50

Nicolai
@Up: Line-up jest znany od dłuższego czasu. Był wybrany w dwóch turach, ostatecznie wygrał wariant "Tysiąc Twarzy Malassy":
http://mmh7.ubi.com/en/blog/post/view/vote-for-the-dungeon-line-up
8 lip - 21:10

Alamar
@Travis
http://www.heroes7.acidcave.net/tomb/140818190431emo1.png
http://www.heroes7.acidcave.net/tomb/140818190431emo2.png

Oba obrazki pochodzą z Kompendium Ashanu i nigdzie nie było napisane, że to Szmaragdowi Rycerze (wstępny szkic tej jednostki jednak trochę się różni - tarcza, brak peleryny,włosy).
8 lip - 21:17

Tallos
Nie podoba mi się. Po pierwsze, po co wszędzie magia ziemi? Po drugie, Piewca Gwiazd - jak to ma się do czegokolwiek?

A co do płci druidów, to są nimi i mężczyźni i kobiety - po prostu w JĘZYKU elfów nie ma rozróżnienia między wyrazami druid i druidka.
8 lip - 21:36

Nicolai
@Alamar: Nie do końca rozumiem tok rozumowania Twojego sofizmatu ;)
@Tallos: No co? Elfy są bardziej związane z ziemią niż krety :P
9 lip - 07:51

Yogoort
Dużo lepsze te arty niż bohaterów mocy. Tylko jedna sprawa - raczej powinni dzierżyć jakiś kostur a nie włócznię. Bardzo cieszy sprostowanie odnośnie Strażnika - wreszcie Arcymistrzowskie Przeznaczenie wchodzi do gry. Idąc tą drogą Arcymistrzowską Magię Wody dostanie Loch. Całkiem dobrze działało połączenie magii ciemności i wody w DoCu może i w H7 to się sprawdzi?
9 lip - 09:04
Szymtonix123
@Nicolai to wiem :-) ale chodziłomi o wygląd i umiejętności ;-)
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes VII". Redakcja, kontakt