Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Po cmentarzu włóczą się:
   Kuririn
   Mad Hatter
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB
News
24.VII.2015link
Dzisiaj Ubi uraczyło nas informacjami na temat edytora map. Z najważniejszych rzeczy warto wymienić:
  • Będziecie mogli pomodować wiele rzeczy
  • Będzie edytor kampanii
  • Będzie generator map losowych

  • Modele wampira i lisza są już dostępne do obejrzenia na stronie H7.

    Na Heroes Community Marzhin wspomina o "tajnym projekcie", nad którym obecnie pracuje. Więcej informacji ma się pojawić przed końcem sierpnia. Projekt ten jest związany z H7, a od siebie enigmatycznie dodam, że to coś z czego wszyscy powinni być zadowoleni ;). Dodatkowo możemy wyczytać informację o mniej fioletowym Lochu, co ucieszy zapewne większość odbiorów H7.

    Dark Dragon
    Wasze komentarze (38)
    24 lip - 18:06

    Warmonger
    Edytor bohaterów już był, ale edytor artefaktów - coś fantastycznego :) Podejrzewam, że H7 może być tą wersją, na którą czekaliśmy od lat :)
    24 lip - 18:10

    Warmonger
    Do tego edytor skryptów i obiektów, a to dopiero początek. Będzie się działo!
    24 lip - 18:18
    Topork
    Nie wiem czy zauważyliście,ale na stronoe h7 sa wszystkie arty i modele truposzy
    24 lip - 18:30

    Alamar
    Od dawna. Zmienione tylko grafiki i animacje 3D wampira i lisza.
    24 lip - 18:38

    Morgan Grin
    Mnie bardziej zastanawia ten tajny projekt. Ma ktoś pojęcie co to może być? Dodatek? DLC? W sumie żartowałem kiedyś, że może twórcy nas strollują i dodadzą po cichu Inferno do Heroes 7.... Nie...Niemożliwe...
    24 lip - 18:40

    Morgan Grin
    Sam edytor prezentuje się czytelnie i posiada zaskakująco dużo opcji. Czekam niecierpliwie jak się sprawdzi w praktyce.
    A Wampiry i Lisze prezentują się naprawdę zacnie. Gdyby tylko jeszcze zmienili modele ducha i lammasu, to byłbym wniebowzięty. Po raz pierwszy w życiu, chętnie grałbym nieumarłymi o_O
    24 lip - 20:04

    Dark Dragon
    @Topork - Nie wiem czy zauważyłeś, ale te 2 (w sumie 4) modele są nowe i zostały dodane dzisiaj.
    24 lip - 20:38

    Yogoort
    @Morgan Grin też byłbym wniebowzięty gdyby zmienili modele duchów i najlepiej wykopali te cholerne lamasu ale cóż - nie można mieć wszystkiego. Lisze wyglądają obłędnie, wampiry jako modele 3D hmmm... bardzo fajne tylko jakoś dziwnie te ich włosy wyglądają. Edytor mnie nie nie kręci bo nie mam czasu na grzebanie i robienie map, bardziej mnie cieszy fakt potwierdzenia informacji, że będzie RMG oraz to, że dużo rzeczy będzie można zmodować (i tutaj trzymam kciuki za kreatywność fanów) :)
    24 lip - 21:41

    flapdzak
    "a od siebie enigmatycznie dodam, że to coś z czego wszyscy powinni być zadowoleni ;)"., Skąd wiesz co to będzie? Jesteś vipem i to im mówią?
    24 lip - 21:47

    pawllo
    Głosowanie na modele lisza i wampira zakończyło się w marcu i zaaktualizowali je dzisiaj. W takim razie, mając 2x więcej czasu od wyboru line-up Lochu wydaje mi się, że mają już to miasto gotowe i tylko czekają na drugą betę, żeby je ujawnić.
    24 lip - 23:11

    Dark Dragon
    @flapdzak - Tak, jestem.
    25 lip - 00:25

    magius123123
    O mój Boże... To wygląda po prostu jak nie z tej ziemi. Mamy możliwość tworzenia sekretnych przejść/przejść które przeczą fizyce, tworzenia własnych bohaterów i artefaktów, tworzenia własnych pól bitwy, tworzenia questów, tworzenia własnych budynków (ustawiamy sami model i properties - czyli może dać questa, może być dwelling, może być mały bonus - wszystko wybieramy sami), tworzenia cinematiców (filmików), a z tego co napisał, prawdopodobnie będzie możliwość podkładania własnego głosu pod postaci (napisał, że wszystko jest robione za pomocą edytora, a w "goals" dał narration, więc mam nadzieję, że to o to chodziło). Yupiii! Ten edytor będzie spełnieniem moich marzeń. Brak jedynie kreatora jednostek a'la Warcraft3, gdzie możemy zmieniać umiejętności/model/atrybuty jednostek, ale jakoś przeżyję jeśli będzie się to dało zrobić w łatwy sposób poza grą. Poza tym skryptowania własnych eventów... hihi będę w tym siedział przez dnie i noce :D ehhh... żeby się nei okazało,że edytor będzie lepszy od samej gry... chociaż może modami ludzie to naprawią :) Ogólnie mój hype z powrotem zaczyna rosnąć z każdym kolejnym newsem od paru tygodni :D
    25 lip - 11:24

    flapdzak
    @Dark Dragon
    Nienawidzę cię... Zazdroszczę ci tego Vipostwa :D (żarcik!)(ale na serio zazdroszczę ;))
    A jako vip, znasz szkice jednostek Lochu?
    25 lip - 14:17

    Morgan Grin
    @Yogoort: Chyba jestem jedynym, który uważa Lammasu, za ciekawe i użyteczne jednostki :P Prawda jest taka, że bardzo je lubię, a każda nowa jednostka nieumarłych, która zrywa z skostniałym lineupem, jest na wagę złota.
    Na miejscu twórców, ukryłbym twarze lammasu za maskami pośmiertnymi, takimi jakie stosowano w starożytnym egipcie i przemianowałby je na Sfinksy. Pasowałoby to do "egipskio-mezopotańskiego" stylu Nekromantów, a i wyglądałoby to o wiele lepiej niż powtórka z Herosów 6.
    Duchy zaś, zobaczyłbym w bardziej mrocznej odsłonie. Zamiast iść w biel i szarość, mogliby zaprojektować je bardziej upiornie. Coś w tym stylu byłoby dla mnie idealne: http://fc06.deviantart.net/fs71/i/2012/101/7/a/undead__wraith_by_lvl9drow-d4vtd9c.jpg
    25 lip - 17:24

    flapdzak
    @Morgan Grin. Ja też bardzo lubię lamasu i fajnie, że są w 7.
    25 lip - 18:01

    Alamar
    @Morgan
    Skoro tak je lubisz, to dlaczego wciąż przekręcasz ich nazwę?
    25 lip - 18:43

    Morgan Grin
    @Alamar: Cholera, dzięki za zwrócenie uwagi...Nie wiem jakim cudem tego nie zauważyłem. Nawrót ślepoty chyba o_O
    25 lip - 19:38

    Nicolai
    Wampir cudny, Lisz trochę gorszy niż na koncepcie, ale nadal niesamowity. Co do dania edytora to cieszę się, że Limbic uczy się na błędach poprzedników. Przyjazny, zaawansowany edytor i możliwość skryptowania czy nawet modowania bardzo korzystnie wpływają na żywotność tytułu. H6 zostało bardzo ciepło przyjęte, ale co z tego jak w nic poza kampaniami na dobrą sprawę nie było można popykać? Brawo Limbic ;)
    @Morgan Grin: A mnie Lamassu najzwyczajniej w świecie nie pasuje do Nekropolii. Przecież w różnych wierzeniach i mitologiach jest tylu nieumarłych, że naprawdę nie musimy zapychać poziomu przerośniętymi Tarantulami i podróbkami Sfinksa. Aczkolwiek jakby chcieli dać to w innym zamku, Akademii przykładowo, to byłbym jak najbardziej na tak :P
    25 lip - 20:12

    Morgan Grin
    @Nicolai: Wydaje mi się, że problem leży w tym, że pomimo tylu rodzajów nieumarłych, ciągle mamy do czynienia z dwoma typami: ożywione zwłoki i duchy. Do tej pory nie widzę sensu w rozróżnieniu pomiędzy szkieletem a zombie - ten pierwszy to tak naprawdę późniejsze stadium drugiego. Tak samo z resztą tej martwej menażerii: upiory różnią się powstaniem, występowaniem, siłą, ale to ciągle odmiany tego samego "rodzaju". Chyba dlatego tak ciężko wymyślić coś nowego i oryginalnego, aby uatrakcyjnić ten dosyć schematyczny skład armii.
    I wyprzedzają zarzut - tak, wiem, że lamasu (:P) to w praktyce ożywione zwłoki, ale podane w na tyle interesującej obudowie, że przymykam na to oko ;)
    25 lip - 21:49

    Sobieski
    @Nicolai:

    Dlaczego "nieumarli z różnych wierzeń i mitologii" mają większe prawo być w Nekropolii od "przerośniętych Tarantuli i podróbek Sfinksa".
    Nie wiem jak z "przerośniętą Tarantulą", ale czy "podróbka Sfinksa" nie zalicza się do "nieumarłych z różnych wierzeń i mitologii"?
    25 lip - 22:21

    Nicolai
    @Morgan Grin: Mnie jakoś ta monotonia nie przeszkadza, a nawet jakby była czymś złym to czy naprawdę dawanie gnijących randomów jest jakimkolwiek rozwiązaniem?
    @Sobieski: Bo Nekropolia to miasto nieumarłych, a w nim, jak sama nazwa wskazuje, mieszkają nieumarli, nie przerośnięte Tarantule czy podróbki Sfinksów. Co do Lamassu to w oryginale nie były ani trochę nieumarłe.
    25 lip - 22:28

    Alamar
    Nicolai, a powiedz mi, jak ta nieumarła mantykora w Ashanie się nazywa? :P
    Przy okazji, pająki też są trupami.
    25 lip - 23:09

    Morgan Grin
    @Nicolai: Może zabrzmi to banalnie, ale zależy to od osobistych preferencji ;) Wspominałeś kiedyś, że oryginalność nie jest dla Ciebie wartością samą w sobie. Otóż, dla mnie jest - cenię znacznie wyżej ciekawe, oryginalne pomysły, nad bezpieczne stereotypy fantasy. Pewnie, nie każda zmiana wychodzi na dobre, ale jeżeli są one przemyślane i kreatywne, to pozostaje mi jedynie przyklasnąć.
    Odchodzenie od oryginalnych pomysłów, jest pewną normą w fantastyce i nie widzę w tym żadnego problemu. Jeżeli nie przeszkadzała nam zmiana Kikimory z ducha, w pajęczego gada, to czy "znieumarlenie" lamasu powinno?
    @Alamar: Jest jakieś sensowne wytłumaczenie, czemu pajęczaki są nieumarłe? o_O
    25 lip - 23:28

    Nicolai
    @Alamar: Pszemek?
    Tak, Pająki są trupami, ale nadal tego nie kupuję. Równie dobrze mogliby dać nieumarłą Żyrafę i gnijącego Minotaura. Ten sam poziom wciskania innowacji na siłę.
    @Morgan Grin: Czyli jakby w Inferno dali Pingwina i Bobakołaka to byś się cieszył, bo to oryginalne byłoby. Co do Lamassu to przeczytaj jej bios, bo z ich nieumarłością nie jest tak prosto. Nie wiem, trupia Dridera jest nawet fajna, ale Lamassu jakoś mi nie podchodzi... Co do pajęczaków są one powiązane z Pajęczą Boginią i ot cała tajemnica.
    25 lip - 23:49

    Morgan Grin
    @Nicolai: Niepotrzebnie wchodzisz w hiperbolę - równie dobrze mogę powiedzieć, że ty byłbyś zadowolony gdyby lineupy byłby maksymalnie sztampowe i stereotypowe, ale takie argumenty doprowadzą nas jedynie do kłótni, a tego wolałbym uniknąć :P Wyraźnie napisałem, że nie każdy oryginalny pomysł musi być dobry (Świetliste Wampiry ze Zmierzchu...). Jeżeli jednak odpowiednio uargumentujesz i uwiarygodnisz, to będę w stanie przełknąć nawet Wróżkę Zębuszkę :P
    A możesz mi wyjaśnić o co chodzi Ci z nieumarłością Lamasu? Przeczytałem biosy z obu części i nie widzę tam żadnych powodów by ją kwestionować.
    26 lip - 00:17

    Morgan Grin
    PS: Wybacz za "ty" z małej litery. Mam braki w śnie i zaczynam odczuwać tego konsekwencje :/
    26 lip - 01:04
    tryt1
    Ciekawe czy edytor będzie równie "przystępny" jak ten z might and magic x legacy :P Tam też twórcy wiele obiecywali a wyszło jak wyszło. Chociaż w tym wypadku wpływ na to mogło mieć bankructwo firmy, która tworzyła grę might and magic heroes 6.
    26 lip - 11:34

    Yogoort
    Ja bym jednak osobiście wolał zamiast lamasu np. takie zastępstwo http://www.duel.acidcave.net/5towers/s04_Cre_Nec_061.jpg lub stwora o wyglądzie tego bohatera http://www.duel.acidcave.net/sphinx/120708155542doc-_n_h2.jpg
    26 lip - 12:07

    Darkem
    @Yogoort, Lamassu są w pewnym stopniu oryginalną jednostką Ubisoftu. Nasz ukochany wydawca w końcu wysilił się i sypnął odrobiną kreatywności, a Siewca Zarazy wygląda jak stwór z Warcrafta, a nazywa się jak z Warhammera. Drugi stwór jest ok, ale czy przypadkiem nie pasuje bardziej na czempiona? I chyba bardziej na czempiona zamku mutantów i bestii, a nie nieumarłych.

    Co do reszty jednostek, to z radością powitałbym informacje o zmianie tekstur ducha na takie, które bardziej przypominałyby te ze szkiców koncepcyjnych. Bardziej cieszyłbym się chyba tylko ze zmiany zbroi i tarczy ulepszonego kościeja. Czy Wam również wydaje się, że wszystkie ulepszenia są przekombinowane? Na szczęście Wampir i Licz są parą wyjątków, choć i tak zbyt strojnych ;).
    26 lip - 12:38

    Kurek
    To będzie najlepszy edytor map w historii heroes. Uroczyście przysięgam, że zrobię kampanię i się ze wszystkimi podzielę.
    26 lip - 13:04

    Alamar
    @Darkem
    Lamassu pochodzi z mitologii mezopotamskiej:
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Lamassu

    Chyba, że miałeś na myśli LamaSu Ubisfotu:
    http://www.duel.acidcave.net/sphinx/lamasu.jpg
    http://www.duel.acidcave.net/sphinx/gnijaca_lamasu_void.jpg
    :P

    Moglibyście wraz z Nicolaiem przestać przekręcać tę nazwę?
    26 lip - 15:44

    Avarchont
    Hmm... No ale jak przekręcają nazwy Licza na Lisza, to nikt uwagi nie zwraca. ^^
    26 lip - 16:33

    Alamar
    Dlatego, że obie te nazwy są akceptowalne... choć licz zawsze kojarzy się z matematyką, a nie nieumarłymi. :P
    26 lip - 17:11

    Nemomon
    Z tego, co pamiętam, to na Kwasowej Grocie swego czasu była mała wojenka, iż tego nieumarłego się pisze jako "lisz", a nie jako "licz". Jak dla mnie "lisz" brzmi normalnie.

    Anyway, miałem tego nie pisać, ale skoro już spamuję, to się spytam - Dark Dragonie, nie będziesz z nami grać w H7? Pytam się, bowiem pisałeś: "Będziecie mogli..." (zamiast "będziemy mogli..."), więc tak przeszło mi przez myśl, iż wypiąłeś się na tą grę.
    26 lip - 17:18

    Avarchont
    Natomiast Lisz z liszajami... Ewentualnie małe dzieci mówią zamiast liż to lisz, i czytając lisz, mam obraz dziecka liżącego brudnego obklejonego piaskiem wielkiego lizaka. :D
    A co poniektórym może to też się kojarzyć z pewną wredną i ograniczoną umysłowo nauczycielką... Choć ta bardziej mumie z homm II przypomina z wyglądu.
    26 lip - 17:35

    Nemomon
    A dorośli mówią "jabko", zamiast "jabłko", czy też "srebny",. zamiast "srebrny" ;).
    26 lip - 18:55

    Darkem
    @Alamar, miałem na myśli twór Ubisoftu. Spokojnie, wiem o takich rzeczach jak pochodzenie stwora. Niestety to dodatkowe s jakoś nie chce się ode mnie odczepić.

    Jeżeli czepiamy się już języka komentarzy, proszę, nie wpychajmy angielskich słów do rozmowy. Nie w wypadku, gdy mają swoje odpowiedniki w języku polskim.
    26 lip - 19:35

    Yogoort
    @Darkem co do ducha masz 100% racji, jego obecna, estetyczna forma również mnie nie satysfakcjonuje. Powinny być bardziej przerażające a nie takie paniusie w halkach. Liczę w tej kwestii na moderów ;) W kwestii lamasu zdania nie zmienię - w moim odczuciu jedna z najpaskudniejszych jednostek w grze, już bym chyba wolał gnijącego jednorożca jakby dali ;))
    Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
    © 2003-19 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
    Komnaty "Heroes VII". Redakcja, kontakt