Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB
News
Nadszedł czas na czempionów Lochu. Oprócz fioletowego Smoka Cienia oraz jego ulepszenia - świecącego się w mrokach jaskiń Czarnego Smoka - do armii mrocznych elfów powróciły Hydry i to jako jedne z najsilniejszych jednostek.

Alamar
Wasze komentarze (30)
10 sie - 17:09

Kurek
Smoki wyglądają na grubsze, bardziej umięśnione. W szóstce były to bardziej smoczyce, niż smoki. Wolę smoki od smoczyc. Wyglądają bardziej tradycyjnie (poza skrzydłami)- daję 9/10
Hydry idealne 10/10, wolałem zawsze te z nogami, ale jak patrzę na te nowe, beznogie... hmm... może zmienię zdanie :)
10 sie - 17:11

Kurek
Czy nieulepszona hydra nie powinna mieć 3 głów? Co myślicie?
10 sie - 17:14

Alamar
Nie :P
10 sie - 18:00

flapdzak
Nie :P
10 sie - 18:02

Wellplay
Nie :P
10 sie - 18:03

Matikun
Nie :P
10 sie - 18:07

Minastir
Nie :P

Hydra moim zdaniem jest świetna, dobry powrót beznogiej hydry z H2 :)
Smok jest trochę lepszy niż w H6 ale wciąż ma te tragiczne motyle skrzydła i nie jest wystarczająco czarny, lepiej ale wciąż niezadowalająco. Limbic ma jakieś poważne problemy z tworzeniem smoków, może niech już je zostawią w spokoju ;p
10 sie - 18:07

pawllo
Nie :P
Hydra podoba mi się taka jaka jest. I podstawa i ulepszenie są super. Wg. to najlepsza Hydra z serii Heroes, choć zobaczymy jak z modelem 3d.
Smok także może być, nie jest idealny ale dla mnie ok :)

@KUREK
Jak już to bardziej pasuje, żeby ulepszona Hydra miała 9 głów ;)
10 sie - 18:10

pawllo
Bo według mitologii to Hydra powinna mieć 9 głów.
10 sie - 18:19

Alamar
Mitologia nie określa, ile głów miała Hydra (a raczej podaje wiele wersji). Jedno jest zawsze pewne - Hydra miała jedną nieśmiertelną głowę i trującą krew.
10 sie - 18:22

pawllo
Kiedyś gdzieś czytałem, że miała 9 w tym właśnie jedna była nieśmiertelna. Różne źródła podają różną ilość głów. Ale już nie wnikam ;)
10 sie - 18:24

Matikun
Hydra jest naprawdę świetna, zaryzykowałbym stwierdzenie, że nie tylko jest to najlepsza hydra w serii, ale również najlepiej wyglądające stworzenie siódmej części HoMM :). Co do smoka... mam poważne obawy, że będzie to kopia 1:1 z szóstki :/. Obym się mylił, bo na artach wygląda lepiej niż ten z poprzedniej części.
10 sie - 18:25

Warmonger
Ulepszona Hydra wygląda świetnie. Złoty Smok, eee, czy to aby na pewno odpowiedni zamek?
10 sie - 18:32

jbnp5
Czy ulepszona hydra ma zbroje czy to łuski?
Nie za jasny ten ,,Czarny smok''?
10 sie - 18:37

Alamar
Łuski
10 sie - 19:09

Nerevar
I znowu mamy smoki o jaśniejących skrzydłach jako "czarne". Ech, Kashan, Kashan...
10 sie - 22:03

Degraf
Na miejsce odciętej głowy wyrastały dwie lub trzy.
10 sie - 22:08

Ursus
Hydra chyba zostanie symbolem H7.
10 sie - 23:17

Nicolai
@KUREK: Już się wypowiadałem w tym temacie. Ten szkic został stworzony pod gotowy model, a ewentualne różnice wynikają z tego, że teraz za wizerunki jednostek odpowiada inny artysta. Przecież nikt nie będzie bawił się w zwiększanie masy mięśniowej starego modelu, bo i po co? Czas się marnuje na głupotki, które nikt nie zauważy.
Poza tym Smoki i Smoczyce? Na jakiej podstawie rozróżniasz płeć u smoków? Po tym, że te wydają Ci się masywniejsze? Przecież u gadów przeważnie to samice są większe.
11 sie - 07:23

Failanis
Hydry to kawał dobrej roboty, 10/10. Smoki Cienia klimatyczne, pasują według mnie do klimatu obecnego Lochu. Problem mam z Czarnymi...takie jakieś mało czarne są ;) Zmieniona kolorystyka to trochę za małe rozróżnenie moim zdaniem w stosunku to swoich fioletowych braci.
11 sie - 10:08

Wellplay
Akurat fioletowe smoki to kuzyni czarnych.
11 sie - 14:11

Tego
Czarny smok w kolorystyce nawiązuje do czarnego smoka z H3, który przecież też nie był całkiem czarny, ale właśnie czarno-złoto-fioletowy. http://www.heroes3.eu/images/lochy/jednostki/czarny-smok.gif
Normalnie bym się przyczepił do tego, jak smoki wyglądają, ale rzeczywiście trudno byłoby zrobić je teraz inaczej tak, żeby pasowały do fabuły.
11 sie - 14:30

Kastore
>>>Czarny smok w kolorystyce nawiązuje do czarnego smoka z H3, który przecież też nie był całkiem czarny, ale właśnie czarno-złoto-fioletowy.

Zupełnie nie.

>>>Normalnie bym się przyczepił do tego, jak smoki wyglądają, ale rzeczywiście trudno byłoby zrobić je teraz inaczej tak, żeby pasowały do fabuły.

Dobry wygląd jest ważniejszy od fabuły, która nota bene i tak jest już spartolona.
11 sie - 16:34

Tego
>>>Zupełnie nie.
To argument? :D
>>>Dobry wygląd jest ważniejszy od fabuły
To kończy dyskusję.
11 sie - 16:53

Sobieski
>>>Dobry wygląd jest ważniejszy od fabuły

Według mnie nie. Patrząc na wygląd jednostki najważniejsze jest dla mnie "ogólne wrażenie". Szczegóły takie jak cycki u Gargulca, brak grzebienia na hełmie Tytana, trochę grubszy Czarny Smok, czy jakiś pyłek na jego skrzydłach mnie nie obchodzą. Liczy się dla mnie wrażenie ogólne. Widok z "oddali". Przecież grając w H7 i tak głównie będę spędzał czas na mapie przygody i w mieście. Natomiast podczas bitwy będę miał widok na całe pole z 14 jednostkami, 6 machinami wojennymi i 2 bohaterami. Nie będzie mi się chciało przybliżyć na maksa tych 22 elementów i zastanawiać się podczas bitwy po co Gargulcowy cycki, dlaczego Tytan nie ma grzebienia na hełmie (mimo że ma) i czy Czarny Smok z H7 jest grubszy od tego z H6 i po co mu pyłek na skrzydłach.

W Lochu podoba mi się wszystkie 16 jednostek. No może z kolorem ulepszenia Troglodyty - Chtonianina (Kretochłona). Druga sprawa że zamiast Troglodyty wolałbym coś innego, np. Jednorożca Cienia, Bezimiennego lub Mantykorę.

Fabuła jest ważniejsza od dobrego wyglądu.
Wspomnę jeszcze, że dla mnie w "hirołsach" ważniejszy jest tryb kampanii niż hot-seat.
11 sie - 17:29

Kastore
>>>To argument? :D

Jaki argument? Jeżeli dla Ciebie to http://www.acidcave.net/tomb/swietlik.jpg nawiązuje kolorystycznie do tego http://www.heroes3.eu/images/lochy/jednostki/czarny-smok.gif mając na uwadze także, iż mówimy o CZARNYM Smoku to chyba masz problemy z rozpoznawaniem kolorów.

>>>To kończy dyskusję.
Rozumiem, że już nie chciało Ci się czytać drugiej części zdania. Poza tym, o jakiej grze rozmawiamy?
11 sie - 18:01

Alamar
@Kastore
Mniejszego smoka z H3 nie miałeś?
*patrzy na lewy-dolny róg strony głównej Groty*
11 sie - 18:07

Kastore
@Alamar
Wszystko potrafisz zepsuć. :/
Anyways, zapodałem obrazek, który podlinkował Tego.
11 sie - 21:36

Nicolai
@Tego: Czyli mówisz, że Złoty Czarny Smok to hołd dla pomarańczowego brzucha gadzinki z H3? Wszystko ładnie, pięknie tylko jest jedno "ale"... U Czarnego Smoka z H3 zdecydowanie dominowała czerń, a tutaj? A tutaj Czarny Smok jest złoty... z jakichś powodów.
12 sie - 12:00

Mirr Skulblodh
Hydry wreszcie przestały wyglądać jak jakieś "doposażone" diplodoki (wrażenia z H5.) Smoki wyglądają dobrze, nie licząc tych "przestrzelonych" skrzydeł... W obecnym układzie hybrydy takie jak Gorynycze byłyby raczej nieprawdopodobne.
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes VII". Redakcja, kontakt