Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB
News
Wczoraj poznaliśmy Bohaterów Mocy Lochu. Dzisiaj nastała pora, by zaznajomić się z Magikami Mrocznych Elfów. Przed Wami Mroczny Prorok, Czarownik i Tkacz Cieni, których nazwy powinniście kojarzyć z Cieni Mroku.

Mroczny Prorok
Mroczni Prorocy są wielkimi dowódcami. Mroczne Elfy wierzą, że poprowadzą ich ku zwycięstwu. Chętni do odkrywania i podbijania nowych terenów, zarówno pod jak i nad ziemią. Są oni mistrzami Magii Ziemi i Ciemności, których używają do zadawania bólu swym wrogom.
Główne umiejętności: Całun Malassy, Atak, Magia Ciemności

Czarownik
Ulubieńcy Malassy, Czarownicy są ideałem uczonego Mrocznych Elfów. Wykształceni, intelektualni i spragnieni wiedzy. Potrafią pokonać wielkie odległości, by rozwikłać tajemnice największych mroków Ashanu.
Główne umiejętności: Całun Malassy, Magia Pierwotna, Magia Ciemności

Tkacz Cieni
Tkacze Cieni to kapłani Malassy. Całkowicie poświęceni Smoczycy Ciemności, zaciekle bronią podziemnego królestwa Mrocznych Elfów w imieniu ich bogini.
Główne umiejętności: Całun Malassy, Obrona, Magia Ciemności
Nicolai
Wasze komentarze (22)
14 sie - 21:15

Nicolai
Ach Ubi, Ubi... ze skrajności w skrajność. W H6 Mroczne Elfy były zbyt monochromatyczne, w H7 mienią się wszystkimi kolorami tęczy (no dobra, zielonego nie ma...). Biały, czarny, czerwony, żółty i czerwony (Mocarze dodatkowo miały niebieskie akcenty). Oni nie wiedzą co to umiar? Albo wszystko jest ciemno-purpurowe, albo pstrokate...

Co do Bohów to wygląda na to, że chociaż oni nie mają modelu z odzysku :P Tylko te nazwy... Do czasu H5 dowódcy mieli proste, oczywiste i fajne nazwy typu Czarnoksiężnik czy Barbarzyńca, a teraz? A teraz to jakieś udziwnianie na siłę... Tkacz Cieni, Siewca Cierni? Co to u licha jest?
14 sie - 21:37

Sobieski
Odmrożenie.
14 sie - 21:47

pawllo
A mi się podobają ci "Jaskiniowi Czarnoksiężnicy". :)
14 sie - 22:17

Yogoort
Nie mogłem rozróżnić na pierwszy rzut oka płci tych czarusiów, dopiero cycków trzeba było poszukać, żeby mieć jakiekolwiek szansę rozróznienia płci tych lejdibojów.
14 sie - 22:22

Aayren
Świetne modele. Tak właśnie bym je widział. Wielki + :)
14 sie - 22:30

Nicolai
@Yogoort: To chyba dobrze, że kobiety w H7 są sensownie ubrane, a nie tak jak we większości fantasy:
http://0.media.dorkly.cvcdn.com/79/19/a48a8847ed3ade8c08d90b054aadc3b8.jpg
14 sie - 22:43

Yogoort
@Nicolai ja nie mogłem znaleźć męskiego maga - naprawdę myślałem, że to dwa arty kobiet. Dzięki temu zacnemu atrybutowi kobiecości jestem w stanie jedynie rozróżnić kto w tej dwójce powinien nosić przysłowiowe spodnie ;)
14 sie - 23:31

Minastir
Modele tak jak bohaterowie mocy są naprawdę spoko :) Problem jest inny, że wszyscy mają za główną umiejętność magię ciemności nawet żaden nie ma magii ziemii jako głównej
15 sie - 10:01

Yogoort
@Minastir dołożyłbym jeszcze do tego fakt o którym pisałem już wielokrotnie, a który teraz został teraz potwierdzony oficjalną prezentacją magów Lochu - w całej grze nie będzie bohatera władającego Arcymistrzowską Magią Wody.
15 sie - 13:33

Sobieski
Otóż to Yogoort, Odmrożenie.
15 sie - 13:58

Avarchont
Z tą magią wody, czyżby była zarezerwowana dla przyszłego Sanktuarium w dodatku ;>
15 sie - 14:06

Nicolai
@Up: Sanktuarium? No OK, ale bez Meduzy i Krina (ten obrósł mchem i został Smokiem Ziemi) ciężko będzie domknąć lineup.
15 sie - 14:32

Avarchont
No ewentualne Inferno czy Forteca odpada, bo tam wody raczej nie warto szukać :D
Ale kto wie, krasnale nagle mogą się okazać wprawnymi magami zamieci, albo dostaniemy demony w wersji lodowej... wszystko zdarzyć się może, z ubi!
Cóż, mają czas to coś wymyślą. Odzysk odzyskiem, ale też coś nowego raczej musi być.
15 sie - 19:34

Sobieski
Ogień dało się wcisnąć do Przystani, która nie jest ani Infernem ani Fortecą, to i wodę dałoby się wcisnąć do czegoś co nie jest Sanktuarium.

Najlepiej do Akademii. Mamy tam bohaterkę ze specjalizacją związaną z magią wody, oraz Masfara, który w DoC-u miał magię wody i magię pierwotną.

Patrząc dalej na DoC-a to magię wody posiada:
- 8 z 10 bohaterów Świątyni,
- 4 z 10 bohaterów Akademii,
- 3 z 10 bohaterów Nekropoli,
- 2 z 10 bohaterów Przystani,
- 1 z 10 bohaterów Inferna,
- 1 z 10 bohaterów Twierdzy.

Wystarczy chcieć. Niestety Ubisoftowi się nie chce i woli dać tak:
- 7 z 36 klas magię pierwotną,
- 5 z 36 klas magię ziemi,
- 5 z 36 klas magię ciemności,
- 3 z 36 klas magię światła,
- 2 z 36 klas magię powietrza,
- 1 z 36 klas magię ognia,
- 0 z 36 klas magię wody.

Wybornie, wybornie.
15 sie - 19:55

Sobieski
@Avarchont

Z tego co wiem na podstawie DoC-a, to Ubisoft ustalił, że:
- Akademia może mieć dostęp do wszystkich szkół magii, bo są magami,
- Przystań nie może mieć dostępu do magii ciemności, bo są święci,
- Inferno nie może mieć dostępu do magii światła, bo są okrutni, źli i podli,
- Nekropolis nie może mieć dostępu do magii światła, bo bawią się trupami,
- Sanktuarium nie może mieć dostępu do magii ognia, bo są mokrzy,
- Twierdza nie może mieć dostępu do magii pierwotnej, bo są niepiśmienni,

Tych frakcji w DoCu nie ma więc nie wiem jak to wygląda, ale prawdopodobnie:
- Loch nie może mieć dostępu do magii światła, bo są stoją tam gdzie stoi Malassa, a nie tam gdzie stoi Elrath,
- Forteca nie może mieć dostępu do magii wody, bo są susi,
- Sylvan nie mam pojęcia do jakiej szkoły magii nie może mieć dostępu, może ma dostęp do wszystkich, może nie ma do:
-- pierwotnej, bo są harmoniczni i zgodni z naturą, a magia pierwotna to tak słabo z naturą,
-- ognia, bo las spłonie,
-- ciemności, bo mają dużo słonecznych i księżycowych jednostek.
15 sie - 20:43

Aayren
@Sobieski - W MMX Elficki druid ma arcymistrzostwo w Wodzie, Pierwotnej i Ziemi, Mistrza w Powietrzu i Świetle, zaś nie ma dostępu do ciemności i ognia. Zaś Szaman Orków, ma Arcymistrza w Wodzie, Powietrzu i Ziemi, mistrza w Ogniu i brak dostępu do pierwotnej, ciemności i światła. Tal d;a porównania.
16 sie - 08:58

Warmonger
Znajdź 10 różnic między obrazkami.
Po co tworzyć 3 klasy bohaterów, skoro prawie się od siebie nie różnią?
16 sie - 09:25

Laxx
Warmonger, zgadzam się. Niedość, że klasy są do siebie bardzo podobne, to jeszcze ich wygląd kojarzy się mi z Wampirami i Liszami.
16 sie - 10:47

kuba13131315
Warmonger, chyba dlatego że każda klasa ma odmienne umiejętności a nie stać (a właściwie żal im kilku groszy) nawet na zmianę kilku detali i kolorów 1 a właściwie 2 moc i magia klasy byłyby dobrym pomysłem bo pewnie wśród klas wykreuje się najlepsza którą będzie grać z 90% graczy
16 sie - 11:02

Alamar
@Warmonger
Widocznie twórcy mieli jakąś "wizję", ale szczerze mówiąc, nie mam bladego pojęcia jaką.

Jeśli daje się prawie każdej klasie magię pierwotną (nawet klasom Mocy), a magom danej frakcji obowiązkowo szkołę magii danej frakcji na najwyższym poziomie, zaś prawie żadna klasa (maks 1 ze wszystkich 36) nie posiada magii ognia, wody czy przeznaczenia na najwyższym poziomie, to coś tu jest chyba nie tak.

Na dodatek specjalista od np. magii wody czy czaru z tej szkoły często nie zna jej na najwyższym poziomie, co całkowicie wypacza branie takiego bohatera, nie wspominając o tym, że same specjalności leżą i kwiczą (w porównaniu do H3 czy H5).

Jakoś w Heroes 4, ba, nawet w Heroes 6, klasy bohaterów były porządnie zrobione z logicznym rozwojem (inna sprawa to jak te klasy się zdobywało w Heroes 6 i tamtejszy system umiejętności), a tu nagle w H7 mamy przerost formy nad treścią.

@kuba
No faktycznie odmienne, że zacytuję kogoś innego - "w Lochu u klas magii masz wybór miedzy: całunem Malassy i magią ciemności, całunem Malassy i magią ciemności oraz całunem Malassy i magią ciemności." :P
Do tego każda z tych klas ma magię pierwotną (fakt, tylko Czarownik na poziomie AM, ale pozostałą dwójka na poziomie M), magię ziemi (E, M, M) czy przeznaczenie (M, E, E). Żadna z 6 klas za to nie ma magii wody czy światła.
16 sie - 12:26

Nicolai
@Up: Do tego mamy wśród Bohaterów podział na Zdobywcę, Obrońcę i Zarządcę. Co po uwzględnieniu zdolności rasowej i musu posiadania frakcyjnej magii to wychodzi na to, że Bohaterowie to 100% szablonu :/
17 sie - 14:58

Douger
@Nicolai. Tak jak w każdej częsci HoMM? Nawet przy rzekomym wyborze przy levelowaniu 99% bohaterów kończyła z prawie takim zestawem umiejętności.
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes VII". Redakcja, kontakt