Takiej ilości materiałów nawet Kwasowa Grota nie przetłumaczy od razu ;). Dlatego wybaczcie, ale dziś tylko linki do czterech artykułów po angielsku:
Tłumaczenia (przynajmniej części materiałów) wkrótce! Aczkolwiek telegraficzny skrót wiadomości jest następujący:
- Pierwsza z darmowych kampanii do H7, "Unity" zostanie wypuszczona pod koniec tego roku, druga, pt. "Every dog has his day" - na początku przyszłego.
- Oprócz nowych kampanii w darmowym DLC będzie też 68 "zwykłych" i 8 kampanijnych bohaterów, ścieżki dźwiękowe z Heroes IV i nowe ("jak i stare") artefakty.
- Jon van Caneghem zawodowo pracuje teraz w firmie tworzącej gry na urządzenia mobilne, a poza tym ciągle bierze udział w wyścigach samochodowych - z sukcesami i tytułami mistrzowskimi.
- Wg JvC Anioły w starym uniwersum były zwykłą rasą stworzeń i nie miały żadnych tajemnic, Kreatorzy z MM3 byli nawiązaniem do samych twórców gier, a świat z H1-3 miał wiele nazw, ale żadna się nie przyjęła.
- Wg Terry'ego Raya bohaterowie z Heroes IV - Lysander, Gauldoth i Waerjak byli braćmi oraz nieślubnymi dziećmi króla Nicholasa Gryphonhearta i kobiety o imieniu Iduna. Mieli też odgrywać ważne role w przyszłych grach.
- A Gryfy są dalej nudne :P.
- Zaginione opowieści Axeoth - więcej o projekcie darmowych DLC do Heroes VII
- Wywiad z Jonem van Caneghemem, opublikowany poprzednio na streamie twitchowym
- Wywiad z Terrym Rayem, jednym z autorów Heroes IV, w tym fabuły "zaginionych kampanii".
- Dynastia Gryfitów - część 2
Tłumaczenia (przynajmniej części materiałów) wkrótce! Aczkolwiek telegraficzny skrót wiadomości jest następujący:
- Pierwsza z darmowych kampanii do H7, "Unity" zostanie wypuszczona pod koniec tego roku, druga, pt. "Every dog has his day" - na początku przyszłego.
- Oprócz nowych kampanii w darmowym DLC będzie też 68 "zwykłych" i 8 kampanijnych bohaterów, ścieżki dźwiękowe z Heroes IV i nowe ("jak i stare") artefakty.
- Jon van Caneghem zawodowo pracuje teraz w firmie tworzącej gry na urządzenia mobilne, a poza tym ciągle bierze udział w wyścigach samochodowych - z sukcesami i tytułami mistrzowskimi.
- Wg JvC Anioły w starym uniwersum były zwykłą rasą stworzeń i nie miały żadnych tajemnic, Kreatorzy z MM3 byli nawiązaniem do samych twórców gier, a świat z H1-3 miał wiele nazw, ale żadna się nie przyjęła.
- Wg Terry'ego Raya bohaterowie z Heroes IV - Lysander, Gauldoth i Waerjak byli braćmi oraz nieślubnymi dziećmi króla Nicholasa Gryphonhearta i kobiety o imieniu Iduna. Mieli też odgrywać ważne role w przyszłych grach.
- A Gryfy są dalej nudne :P.
flapdzak
Yogoort
flapdzak
Ale głównie chodzi mi o Hirołsy.
Dark Dragon
Garett
Niby mordy i włosy niemalże identyczne, a poza tym imię Wearjack oznacza właśnie gryfa, ale to jednak nie małe zaskoczenie, iż moja fanfikcja przewidziała przyszłość. :P
Andruids
Alamar
Farben
Nicolai
Alamar
Karule
Śnieżny elf
Szaman
"Wg JvC Anioły w starym uniwersum były zwykłą rasą stworzeń i nie miały żadnych tajemnic..." Zagadka z dzieciństwa rozwiązana :D Zawsze mnie pożerała ciekawość czym były anioły z starego uniwersum:) Zawsze sądziłem że to sztuczna rasa stworzona/wyhodowana przez starożytnych przed ciszy lub są ala-cyborgami jak Escaton.
Dru
Nicolai
Andruids
Kastore
Muszę Cię zmartwić, ale ta zagadka zostanie rozwiązana dopiero jak komuś uda się przeprowadzić wywiad z Gregiem Fultonem. :P
Kalohn
Pozostaje życzyć mu dalszych sukcesów, zarówno zawodowych, jak i na torach NASA. ;)
Tu w swojej szczęśliwej SU "siódemce":
http://mazdamotorsports.com/wcsstore/B2BDirect/wordpressimages/2014/11/VanCanegham.jpg
Fandor
Kastore
Możesz się nie martwić. W tym Ubimanci to prawdziwi profesjonaliści. :P
Jaszczurzy Alchemik
Alamar
Kastore
Owszem, JvC był twórcą i nadrzędnym projektantem uniwersum Might and Magic, ale to Greg Fulton w powiedział:
"Jeśli ujawniłbym wam pochodzenie archaniołów, jestem pewien, że wielu z was dostałoby ataku serca."
I prawdopodobnie tylko Greg Fulton wie, co miał na myśli. Rozumiesz?
Kastore
Trzeci akapit - polska wersja mówi o MMVI a angielska w tym samym miejscu o MMIV.
Sobieski
Alamar
Nie moja wina, że to on pomylił numerację - Heavenly Forge pojawiła się dopiero w szóstce.
@Sobieski
A może byś przeczytał powyższe komentarze? To Greg Fulton kierował pracami nad Forgem, a nie JvC, i to on ustalał wtedy fabułę.
Sobieski
To już pośmiać się nie można, tylko 100% powagi w Grocie trzeba utrzymywać?