Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB
News
Na blogu Heroes 7 przedstawiono zakres prac nad naprawą gry w najbliższych miesiącach. Nie wszystkie z niżej wymienionych rzeczy pojawią się w patchu 1.4.

1. Grafika - zwiększenie nasycenia kolorów i rezygnacja z "szarości" czy zamglenia podczas oddalania widoku na mapie.
2. Samouczek - zgodnie z życzeniem graczy w grze pojawi się osobna mapa-samouczek, a w międzyczasie nowi gracze mogą się zapoznać z serią filmików dotyczących m.in. podstaw i nowości w Heroes 7: Podstawy, Miasta, Bitwy, Umiejętności.

3. Wydajność - zmniejszenie czasu uruchamiania gry jak i wczytywania map oraz ogólnego zużycia pamięci RAM (z 5 GB do 3GB). Dodatkowo celem twórców jest bezproblemowe uruchomienie gry na systemach 32-bitowych.

4. Bohaterowie - twórcy wciąż rozważają zniesienie limitów poziomów bohatera, w zamian wprowadzając jednak limity dla umiejętności (No dajcie spokój - zamienił stryjek...). Dyskutują również nad sposobem uczynienia poszczególnych bohaterów bardziej unikatowymi (poprzez np. zadawanie obrażeń na początku walki czy pasywne premie).

5. Balans, gra wieloosobowa i edytor map - standardowo będą poprawiane w kolejnych łatkach.

I na koniec - patch 1.4 powinien ukazać się w najbliższych dniach już jest.
Alamar
Wasze komentarze (20)
4 lis - 19:22

Śnieżny elf
Ciekawe kiedy coś o DLC napiszą, jeśli w ogóle będą pisać. Xd
4 lis - 19:50

Warmonger
Ad 4: Dodają podstawowe funkcje miesiąc po premierze? To jest skandal.
4 lis - 20:50

Fandor
Warmongerze, a czego żeś się po tej firmie spodziewał? Wydać niegotowy produkt jak najniższym kosztem, i łatać go tak samo, jakimś nędznym odsetkiem zysków z gry, przez długi, nieokreślony czas, do póki będziemy kupować gry w dzień premiery czy niedługo po, będą tak lecieć w kulki, dlatego ja po Heroes 6 więcej tego błędu nie popełnię, kupię o ile w ogóle grę dopiero po oficjalnym zakończeniu wspierania jej.
4 lis - 22:48

Euronymus
Ciągłe prace nad balansem oraz dodawanie nowych opcji to dobry znak.Weźmy takie Diablo - tam cały czas są zmiany w umiejętnościach. Inny typ gry, ale jest to oznaka, że twórcy się interesują.
4 lis - 22:58

Nicolai
Nie chcę się czepiać, ale teraz to jest troszeczkę za późno na debatę o umiejętnościach. Nie po to długo przed premierą przeszła przez społeczność fala niezadowolenia na system zdolności, by dopiero teraz Ubi powiedziało "no taktycznie".
Co do H7 to nie chcę krakać, ale patrząc na odbiór gry i to jaka jeszcze przed nią daleka droga, stwierdzam, że podzieli losy Szóstki.
5 lis - 10:08

Yogoort
Wcale nie jest za późno na debatę nad umiejętnościami, rozwojem bohatera i rozwojem gry, jest po prostu za wcześnie na granie w nowe Herosy. Kierunek zmian bardzo dobry sobie obrali, jeszcze kilka miesięcy i gra będzie bardzo dobra i wyjdzie ze stadium nie dokończonego średniaka. Oby jeszcze podkręcili efekty czarów...
5 lis - 10:17

ARCHONT
Gra idzie w bardzo dobrym kierunku, na premierze zdeklasowała 6 na wejściu, Moim zdaniem jest najlepszą częścią po 3 , jak na ten czas wszystko idzie w dobrym kierunku oby tak dalej.
5 lis - 10:19

Alamar
Chciałeś może powiedzieć, że jeszcze kilka miesięcy tej "bety" i gra będzie gotowa do wydania? :P
5 lis - 10:24

ARCHONT
Bez przesady Alamar z słowem Beta ( fakt dali plamy na premierze ale starają się to prostować jak najszybciej ), jeszcze jest trochę do roboty ale uważam,że twórcy idą w dobrym kierunku.
5 lis - 10:29

Alamar
To były słowa skierowane do Yogoorta, ale faktem pozostaje, że gra została wydana zbyt wcześnie. Wiedzieli o tym wszyscy: Limbic, Ubisoft, gracze (którzy zetknęli się z betą), ale grę jednak wydano w założonym terminie - z powodów zapewne znanych Ubisoftowi - i to niestety widać.

Podobnie sytuacja miała się przy premierze MMX - dopiero ostatni patch sprawił, że gra była "kompletna" i w większości wolna od bugów.
5 lis - 14:17

Nicolai
> Wcale nie jest za późno na debatę (...) jest po prostu za wcześnie na granie w nowe Herosy.
@Yogoort: Darujmy sobie ten PR-owy bełkot. Premiera jest taką cezurą rozgraniczającą etap tworzenia od etapu grania. Tak przynajmniej powinno być w praktyce, ale niestety wielkie korpo pokroju EA i Ubi wymyśliły sobie płatną betę, która potrafi ciągnąć się miesiącami po "premierze"...
> (...) jeszcze kilka miesięcy i gra będzie bardzo dobra i wyjdzie ze stadium nie dokończonego średniaka.
Szczerze? Jeśli gracz ma czekać kilka miesięcy od zakupu aż produkt zacznie być grywalny to jest to skandal. To tak jakbyś w piekarni kupił bułkę, a dostał kłosy, w których trzeba oddzielić ziarno od plew, zmielić, urobić ciasto i wybiec zanim będziesz mógł zjeść...
@ARCHONT: Najlepsza po Trójce? A w H5 grał?
5 lis - 15:24

Alamar
Na temat "Która część jest najlepsza?" możecie podyskutować sobie na forum:

http://www.forum.acidcave.net/topic.php?TID=1490
5 lis - 19:08

Yogoort
Tak Alamarze, często prześmiewczo twierdzę, że H7 tkwi nadal w płatnej fazie open bety :)
Nicolai nie uprawiam PRowgo bełkotu bo mnie za to nie płacą, to była czysta ironia zbudowana na gorzkiej prawdzie. To oczywiste, że praktyki takie są oburzające i nie do przyjęcia jednakże nasze realne "głosowanie" portfelem (mogę się założyć, że H7 miał gorszą sprzedaż niż H6 na starcie, głównie własnie przez nieufność ludzi po poprzedniej części) skutkuje tylko tym, że każda kolejna część serii Heroes ma coraz mniejszy budżet i coraz mniej doświadczone studio, które ma ją wykonać, więc przyznam szczerze, że już nie wiem co możemy zrobić aby wreszcie otrzeźwić UBI. Ja tam leję ironię gdzie się da, lubię. Nie zmienia to faktu, że 7ma część mi się podoba, kierunek jaki ma nadany mi się podoba, dojrzałość grafiki w którą poszła seria bardzo mi się podoba (odbicie się od bajkowej do bólu 5tki należy tylko chwalić), ogólna mechanika mi się podoba - stan gry w obecnym momencie jak i polityka UBI oczywiście mi się nie podoba, więc proszę Nicolai nie czyń mnie ślepym rycerzem UBI i konsumpcyjnym baranem, który łyka każde guano bezkrytycznie. H7 kupiłem za 60zł, na szalonej promocji ze strony UBI, przeszedłem kampanię Przystani i kampanię Nekro - narazie odstawiłem, starczy mi, poczekam, aż dołatają grę do końca, bo powtarzam, kierunek mają dobry. Poza tym nie zapominajmy o jednym - grę nadal łata Limbic a durną decyzję o wydaniu gry za szybko podjęło UBI. Czego naprawdę nie potrafię zrozumieć, bo czegoś bardziej nielogicznego nie da się zrobić - teraz na dobrą sprawę wystarczył miesiąc łatania i gra jest w o niebo lepszym stanie niż na dzień premiery, natomiast smrodu powstałego ze słabego startu (ZNÓW!), już nie rozwieją.

Co do 5tki to tylko jedno zdanie tutaj, nie mylmy jej obrazu po wszystkich dodatkach, łatkach i sentymencie, który już zdążył się wytworzyć wokół 5tki do jej stanu na dzień premiery i miesiąc po niej :)
5 lis - 19:30

Hayven
Heroes 5 w wersji premierowej (1.0) było bardzo dobrą i grywalną grą. Nie miałem problemów z graniem w to bez łatek przez lata, także nie wiem, o czym mówisz :) Fakt, skoro ktoś to zbalansował, to, widać, przydało się, ale nie czuję, żeby 1.6 było LEPSZE (choć przegląd królestwa to dobra rzecz; nawet Dzikie Hordy nie są takie znowu lepsze jeśli chodzi o samą mechanikę od podstawki - fakt, są alternatywy i tury jednoczesne, ale nie jest to różnica typu "niebo a ziemia")
5 lis - 19:31

Hayven
Tak swoją drogą, to patch 1.4 już wyszedł, prawda?
5 lis - 19:46

Fandor
Żeby Ubi otrzeźwiało, chyba jakaś gra musiałaby się sprzedać w 0 ilości sztuk, a do póki zarabiają na premierze, a na pewno liczą sobie żeby zarobić jak najwięcej przy jak najmniejszej sprzedaży to będą mieli nas gdzieś.
A ja dalej wolę cykl Heroes 1-4 w całości od H5 ;p Baa nawet H6 stawiam wyżej, bo nie lubię nieudanych kopii.
5 lis - 20:23

Alamar
>>>Heroes 5 w wersji premierowej (1.0) było bardzo dobrą i grywalną grą. Nie miałem problemów z graniem w to bez łatek przez lata, także nie wiem, o czym mówisz :)

O niedziałających skryptach w kampaniach. O niedziałających umiejętnościach czy wręcz o umiejętnościach, których nie można było zdobyć (Odbicie Zaklęcia u Czarnoksiężnika). O braku edytora map, który dodano dopiero w łatce 1.3. O braku tur jednoczesnych, które były reklamowane jako część gry przed premierą. O braku porządnego ekranu ekwipunku bohatera.
5 lis - 21:06

Hayven
>> O niedziałających skryptach w kampaniach.

Tylko raz, tylko w jednej misji (konkretniej Upadek Króla, przy próbie kombinowania i wyjątkowo nieprzewidzianego przejścia mapy) mi nie zadziałał skrypt. To raczej w późniejszej wersji były problemy - nieatakujący bohaterowie w C4M3, zbugowane oświetlenie w C5M5.

>>O niedziałających umiejętnościach czy wręcz o umiejętnościach, których nie można było zdobyć (Odbicie Zaklęcia u Czarnoksiężnika).

Na ten temat się nie wypowiadam, być może masz rację - wtedy, kiedy grałem, nie miałem pojęcia, jak wiele jest umiejętności "specjalnych" (o szczególnych wymaganiach).

>>O braku edytora map, który dodano dopiero w łatce 1.3.
>>O braku tur jednoczesnych, które były reklamowane jako część gry przed premierą.

Tu mnie masz.

>>O braku porządnego ekranu ekwipunku bohatera.

Kwestia gustu. Fakt, wyglądało to trochę dziwnie, ale... da się przyzwyczaić ;)
5 lis - 21:20

Alamar
Ekran ekwipunku znany z Dzikich Hord czy wersji kompletnej został dodany w którejś z łątek, wcześniej mieliśmy... właściwie nie mieliśmy nic, jedynie jakieś kwadraciki symulujące ekran ekwipunku. Dopiero po fanowskiej modyfikacji stworzono właściwy panel do "ubierania" bohaterów.

A co do samej wersji 1.0, to chyba poniższy link będzie najlepszym przykładem tego, jak bardzo "grywalne" było Heroes 5 w dniu premiery:

http://forums.ubi.com/showthread.php/427437-Heroes-5-patch-1-1
6 lis - 19:42

ARCHONT
@NICOLAI Grałem w piątkę i jest świetna ale 7 ją przebija moim zdaniem
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
© 2003-19 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes VII". Redakcja, kontakt