Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB
News
2.V.2016link
Dziś ma miejsce premiera nowej wersji AC Moda do Heroes 7. Oto opis nowości:
- 10 nowych stworzeń (Blaski Chwały, Sułtańskie Ifryty, Niszczyciele, Sukkuby, Nereidy, Kappy Shoye, Jaskiniowe Pantery, Bezimienni, Bezimienni Zabójcy, Morskie Elfy Renegaci)
- Budynki zwiększające przyrost teraz uwzględniają alternatywne jednostki
- Ifryty zawędrowały do Akademii, a Żywiołaki Powietrza do Twierdzy
- W Lochach zamiast Żywiołaków Ciemności teraz są Bezimienni
- Kappy dołączyły do Sylvanu jako trzecia alternatywa
- Nowe stworzenia i Białe Tygrysy będą się pojawiać na mapie jako oddziały losowe. Mają też swoje wpisy w Heropedii.
- Uaktualniona strona moda

Wszystkie opisy i download znajdziecie tutaj:
Acid Dragon
Wasze komentarze (38)
2 maj - 06:03

Acid Dragon
I mała prośba. Starałem się jak mogłem, żeby mod nie zawierał błędów, ale to zaczyna być dużym projektem i błędy mogą się pojawić. Jeśli jakieś zobaczycie - proszę o odrobinę wyrozumiałości i opisanie dokładnie jak napotkany błąd wygląda. A na razie jest 6:00 rano i idę wreszcie spać.
2 maj - 08:20

Yogoort
Bravo Acid !! Wygląda to naprawdę znakomicie i imponująco, aż się na nowo chce grać !!
2 maj - 08:23

Godzilla B
Zanim Ubi wyda pierwszy dodatek do mod będzie mieć już wersje 3.5 :D.
A tak na serio to fajnie że mod się tak szybko rozwija.
2 maj - 08:30

Godzilla B
Przed chwilą byłem na stronie Ac moda, w jaki sposób Limbic wam pomogło?
2 maj - 08:49

Yogoort
Limbic płakał jak zobaczył efekty - kilku pasjonatów potrafi zrobić więcej niż opłacane studio. Za same Kappy i za Niszczyciela który podmienia beznadziejne Lamasu, chętnie bym Wam postawił kolejkę, czy też 10, jakiegoś zacnego trunku. Może wykroi się z tego oficjalne rozwinięcie, i coś, co zostanie wmontowane na stałe w mechanikę nadchodzącego dodatku ?
2 maj - 09:01

Godzilla B
@Yogoort ale ty wiesz że na stronie projektu napisane jest że Limbic ich wspierał.
2 maj - 10:07

Yogoort
@Godzilla - tak, oczywiście, czytałem. Podejrzewam, że w kwestii współpracy mogło chodzić o pewne zawiłości kodowe, bądź stricte związane z edytorem. Pamiętam jak Acid pisał, że miał np problem ze zdolnością specjalną Kappy, a obecna wersja moda wskazuje na to, że Kappa jednak ma swoją umiejętność turlania. Tak czy inaczej, napisałem o Limbic co napisałem, bo studio ma związane ręce przez UBI, i nawet jeżeli mają tam pasję, chęci itd to trzymają ich obostrzenia właściciela marki - fani, tworząc mody nie maja tak związanych rąk, więc efekty prac ludzi z poza studia są znakomite, jak widać na przykładzie tego moda, czy też moda skalującego wielkość jednostek na polu walki. Limbic więc robi co musi, fani robią co mogą i potrafią by ratować grę, i komu wychodzi to lepiej ?
2 maj - 10:16

Kurek
Fajny mod! Ale... Lalkarz taki 5/10 :P
2 maj - 10:53

Fandor
A ja dalej uważam, że Ifrtyty pasowały do twierdzy, choćby przez wzgląd na H4 gdzie orkowie się z ifrytami w Azylu dogadali, czy przez to, że także są eksperymentem z magią chaosu.
2 maj - 11:03

Godzilla B
@fandor510 ale to nie jest H4 tylko H7, demony w inferno znalazły się w Nekropolii tylko ze względu na to że nie ma jednostek neutralnych które by pasowały do Nekropolii.

2 maj - 11:14

Lord Baffourd
Świetny mod! Brawa! <klask klask>

Ubi tak sobie patrzy i myśli: "Ech, a to mogłoby być takie piękne DLC, chlip"

2 maj - 11:36

Darkem
Gratulacje, kawał świetnej roboty!
2 maj - 12:55

Fandor
Godzilla, jeden argument heroesowy, jeden do uniwersum, według mnie wystarczy, za to w akademii dżin i ifryt się gryzą, ale Acid już zdecydował i pewnie tak zostanie. :P
2 maj - 13:23

PartyzantPL
Good Job!
2 maj - 13:29

Acid Dragon
Jeśli chodzi o wsparcie Limbicu, to chodziło mi o pomoc przy dwóch detalach technicznych, "uznanie" moda (na Steamie został potraktowany priorytetowo) i ogólnie pozytywne słowa o nim. Chodzi mi przede wszystkim o to, że Limbic nie odwrócił się na pięcie i nie powiedział "nie wspieramy globalnych modów, przestań robić to co robisz", ale docenił jakoś tę pracę.
2 maj - 13:35

PartyzantPL
Fajne by było jeszcze dodanie do gry Patków Gromu i Smoczych Ważek
2 maj - 13:50

karmazynka
Lepiej nie instalować moda gdy jest się w połowie mapy? Mapa zachowa stare ustawienia czy się wykrzaczy?
2 maj - 14:00

Acid Dragon
Mówiąc szczerze - nie wiem, nie testowałem takiej sytuacji. Teoretycznie w raz zaczętej mapie nie powinno się nic zmienić.

Sugeruję zapisać grę i zainstalować moda. Jeśli zobaczysz jakieś problemy - odinstaluj go i wczytaj save (koniecznie sprzed instalacji), a wszystko powinno wrócić do normy.
2 maj - 15:50

Morgan Grin
@Up: Potwierdzam. W przypadku wczytania gry, mod jest nie aktywny. Ale zastrzegam, że dotyczyło się to poprzedniej wersji - nie wiem jak teraz ;)
2 maj - 16:23

Vusapion
Wiem, że chcieliście aby aby każda frakcja miała alternatywę w podstawie i elicie, ale fajnie byłoby zobaczyć Bezimiennego jako alternatywę Hydry oraz zamienić Niszczyciela z Sukkubem miejscami.

Dodatkowo uważam, że Ifryta powinniście zamienić z Żywiołakiem Powietrza.
Ifryta mieliśmy już wraz z Orkami w Heroes4, a Żywiołak powietrza kojarzy się mocno z Akademią.

Natomiast poza moim narzekaniem gratulacje za moda, bo jest bardzo fajny.
2 maj - 16:35

karmazynka
Ok, sprawdziłam jak wygląda sprawa z aktualizacją moda. Grafiki i podpisy są zmienione (np. "niszczyciel" na "pustoszyciel", grafiki w mieście etc). W siedliskach znajduje się jedynie jeden poziom jednostek (ten "ulepszony"), ale na razie nie znalazłam siedlisk z jednostkami które zostały zamienione miejscami jak u ifryta. Generalnie jest misz-masz, ale gra się nie sypie więc jest ok :).
2 maj - 16:52

Sobieski
Skoro w Lesie/Sylvanie/Sylwanie są 3 jednostki alternatywne zamiast 2, to może warto zastanowić się nad wyrzuceniem Żywiołaka Ziemi? Chyba ze planujecie dodać 3 jednostkę do pozostałych 5 frakcji, ale w takim razie dlaczego wyrzuciliście Żywiołaka Ciemności z Lochu zastępując go Bezimiennym, a nie zrobiliście tego samego w stosunku do Żywiołaka Ziemi i Kappy?
2 maj - 17:15

kochan
@Vusapion wg koncepcji krainy Ashan, Orkowie wierzą w Ojca Niebo i Matke Ziemię co w smoczych bóstwach tłumaczyny jako Ylatha smoka powietrza i Sylannę smoka ziemi. W tym toku rozumowania Żywiołak Wiatru idealnie pasuję do Fortecy. Córy Nieba mogą je przywoływać aby porozumiewać się z Ojcem. Za to Ifryty jako czarodzieje którzy wlali w siebie esencje czystej magii, przemieniają się niczym w Lisza tylko po to aby uzyskać władze nad magią. Czy te argumenty nie przemawiają?
2 maj - 17:20

Acid Dragon
Żywiołak Ziemi na razie nie wymaga wyrzucenia i pasuje moim zdaniem bardzo dobrze do Sylvanu. Autorzy chyba uznali podobnie skoro z jego "większej" wersji zrobili katapultę tego miasta.

Żywiołak Ciemności był zbyt podobny do Bezimiennych i nie było sensu mieć obu jednostek w jednym mieście. Oprócz tego nie widziałem Bezimiennych na miejscu słabej elity, więc zajęli swoje prawowite miejsce na poziomie 4, co jednocześnie wygnało Żywiołaki.
2 maj - 18:01

Sobieski
Zamierzacie zrobić z katapulty leśnych elfów ulepszenie dla Żywiołaka Ziemi, tak jak to zrobiliście z "namiotu medyka" mrocznych efów.
2 maj - 18:07

Acid Dragon
Rozumiem, że to było pytanie. Na razie nie mam pomysłu. Tak naprawdę nie wzięliśmy po prostu Bezimiennego jako jednostki wojennej i nie wrzuciliśmy go na pole bitwy, ale daliśmy mu nowy wygląd. W tej chwili jest trzech Bezimiennych, podobnie jak są trzy Drzewce. Więc można by zrobić trzeciego Żywiołaka Ziemi, ale trzeba by mu dać nowy wygląd. Na który na razie nie mam pomysłu. Uważam, że już sam Większy Żywiołak Ziemi jest zbyt podobny do standardowego.
2 maj - 18:17

Darkem
Ulepszony Żywiołak Ziemi mógłby składać się w większości ze szmaragdów w czym przypominałby Szmaragdowego Smoka. Można również wykorzystać specjalny efekt wspomnianych smoków lub drzewców by oświetlały go drobne światełka. Ale spokojnie, teraz nacieszmy się nowością jaką jest wersja 1.5 :).
2 maj - 18:26

Acid Dragon
Tak, szmaragdowy żywiołak mógłby wyglądać nieźle.
2 maj - 18:29

Belegor
Szczerze, czekam na coś co zastąpi te żywiołaki ziemi. Ogólnie lista zmian mi się podoba, choć faktycznie wolałbym wyrzucić tego wędrowca za pomocą bezimiennego. Niech będzie słabszy, nie każda frakcja musi mieć alternatywną silną elitę. To był zamysł zanim udało się wam wykreować im ulepszenia lub formy podstawowe.
2 maj - 18:37

MinosKing
@Acid Dragon a co byś powiedział na Żywiołaka Minerałów coś jak w Wogu? ;) Zaś co do Lochu jeśli dało by radę wyciągnąć Mantykory i Chimery z Homm 6 i dać je jako alternatywę dla Wędrowca i Bezdusznego?
2 maj - 19:25

Laxx
Gratulacje Smoku! :)
2 maj - 19:35

Mav
A mnie rozmieszczenie jednostek pasuje. :) Świetna robota! :D
2 maj - 22:16

Acid Dragon
@MinosKing Zobaczymy z tymi mantykorami. Sądzę, że kiedyś będzie to możliwe - jednym sposobem lub innym ;).
4 maj - 09:20

Yogoort
W kwestii powiedzmy błędów, w kampanii wyświetlają się budynki do zwiększenia przyrostu stworzeń alternatywnych, które oczywiście w kampanii nie występują. Jest to bzdura ale mieliśmy zgłaszać co się zauważy ;)

W kwestii mantykory to może te paskudztwa lamasu jakoś przekolorować i delikatnie im tekstury przerobić, żeby bardziej przypominały lwa z głową człowieka, skrzydłami smoka lub nietoperza oraz ogonem skorpiona.
4 maj - 09:25

Acid Dragon
Dzięki Yogoort, to akurat skutek uboczny, którego chyba nie da się usunąć, acz na ikonach występują też "standardowe" stworzenia, więc technicznie nie jest to błąd.
4 maj - 14:58
Asderuki
Zwykle siedzę na tawernie, ale chyba nieco częściej zacznę zaglądać tutaj :D

Tak tylko powiem, że gdybyście chcieli kogoś od tekturek, to z chęcią pomogę. Zaznaczam jednak, że chwilowo gry nie mam, ale podesłane pliki mogę pozmieniać :)
Planuję zakup w niedalekiej przyszłości tylko z magisterką się uporam :D
4 maj - 15:56

Darkem
@AcidDragon, skoro podoba Ci się pomysł Szmaragdowego Żywiołaka to wiesz co mi przesłać ;). Mógłbyś dorzucić jeszcze tekstury żywiołaka powietrza.
7 maj - 16:20

Idai
Kwasowy Smoku, bardzo dziękuje i popieram podmianę Ifryta z Żywiołem powietrza. Jak dla mnie nic się nie gryzie. Jak ktoś jednak boi się, ze ifryt zrobi krzywdę Dżince lub odwrotnie to może one powinny być alternatywne (chociaż Ifryt jest chyba za silny).

Co do żywiołaka powietrza w Twierdzy powiem jedno - Ojciec Niebo.

Co do Sylvan to wprowadziłbym zmianę. Pirata bym tam wcisnął :)
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes VII". Redakcja, kontakt