Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Po cmentarzu włóczą się:
   Kastore
   Kuririn
   Mad Hatter
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB
News
Premiera dodatku już za dwa tygodnie, czas nagli. Pewnie dlatego Limbic zdecydowało się na potężną publikację przedstawiającą wybranych bohaterów oraz wszystkie sześć klas dowódców Fortecy.

Moc u Krasnoludów reprezentować będą Przywódcy, Jarlowie i Thanowie. Magią z kolei zajmują się takie znakomitości jak Podpalacze, Władcy Run i Rytownicy. Dokładniej omówimy ich za chwilę, bo zaczniemy od zaprezentowania wybranych biografii. Jeśli wydają się one Wam dziwnie znajome to bardzo słusznie, bowiem są to sami starzy wyjadacze.

HAEGEIR
Rasa: Kurdupel
Przynależność: Moc
Klasa: Przywódca
Specjalizacja: Zadziorny - Bohater zadaje dodatkowe 4 obrażenia na poziom.
BiografiaHaegeir Mordisson jest obecnym wodzem klanu Ponurej Stali, ale nie podejrzewałbyś tego z powodu jego radosnej osobowości. Nie miej jednak wątpliwości: nie zyskał przydomka "Niedźwiedzie Serce" z powodu miłego usposobienia. Hathor Deepstrider, jego najstarszy przyjaciel i brat na polu walki, określiłby Haegeira jako prostego człowieka krasnoluda, który lubi robić to, w czym jest najlepszy. W tym przypadku jest to: jedzenie, picie, okaleczanie i zabijanie.
HEDWIG
Rasa: Kudupelka
Przynależność: Moc
Klasa: Than
Specjalizacja: Tarczowniczka - Obrońcy i Tarczownicy nie mogą zostać unieruchomienie atakami stworów.
BiografiaHedwig "Srebrnowłosa" Randversdottir, jak reszta klanu Zimowego Wichru, uwielbia podróże z dala od komfortów wielkich kamiennych auli Grimheimu, odkrywanie nowych krain i poznawanie nowych osób. Jednak jako tarczowniczka uwzględnia swoją powinność ochrony i eskorty krasnoludów z innych klanów, którzy są mniej niż zachwyceni pomysłem opuszczenia bezpiecznych podziemnych domów.
BART BRIMSTONE
Rasa: Kurdupel
Przynależność: Magia
Klasa: Władca Run
Specjalizacja: Wiking - Wszyscy Obrońcy, Koboldy Zwiadowcy i Kapłani Run oraz ich ulepszenia w armii bohatera zyskują zdolność "wojna na morzu".
BiografiaBart Brimstone (Siarzecki :P) urodził się w klanie rzemieślników i inżynierów, ale zawsze fascynowała go woda i uważał, że istnieje wielka moc do ujarzmienia w połączeniu ognia z jego przeciwnym żywiołem. Jego badania inne krasnoludy uznały za herezję, co w końcu doprowadziło do banicji Siary. By dalej studiować wiedzę o wodzie i jej wszelkich formach, dołączył do załogi Morskich Elfów podczas ich wojaży i pokochał ocean oraz jego nieskończonych możliwościach. Został piratem, by sfinansować swoje eksperymenty i zbudował Ogniste Serce, pierwszy (i jedyny) na Ashanie okręt napędzany parą.
SVEA
Rasa: Kurdupelka
Przynależność: Magia
Klasa: Podpalacz(ka)
Specjalizacja: Uczennica Powietrza - Bohater zwiększa magię czarów powietrza o 6.
BiografiaSvea spędziła swą młodość w niewielkiej ambasadzie w miastach Srebrnej Ligi krainy czarodziei. Jednak gdy inne krasnoludy popadały w depresję i tęsknotę za domem z powodu pozostania w obcej krainie, Svea spędziła swój czas studiują tajemnice sztuki magicznej Ligi. Wynikiem tego było jej mistrzostwo nad Magią Powietrza - co jest niezwykłe dla krasnoluda.

Przywódcy są wodzami prowadzącymi rajdy na pozycje wroga i idącymi na szpicy armii Krasnoludów. Ich mistrzowskie zdolności przywódcze i znajomość magii runicznej są kluczowe w stosowanej przez nich strategii.
Zdolności: Sztuka Wojenna, Atak, Odkrywanie, Przywództwo

Jarlowie są jednymi z najbardziej szanowanych bohaterów Krasnoludów. Mądrzy i silni, są mistrzami ekonomii i rzadko się zdarza, by pod ich rządami miasta nie rozkwitały. Są także ekspertami magii runicznej oraz ognia.
Zdolności: Ekonomia, Cnoty, Magia Ognia, Przeznaczenie

Thanowie są tarczami swego ludu. Utrzymają pozycję w każdej sytuacji. Wszystko za sprawą ich męstwa, zdolności obronnych jak i znajomości magii runicznej. Dodatkowo specjalizują się w ekonomii i okrzykach wojennych.
Zdolności: Obrona, Magia Ognia, Okrzyki, Ekonomia

Podpalacze są bezdyskusyjnymi mistrzami ognia dzierżącymi potężną magię runiczną i ognia. Dodatkowo opanowali sztukę wojenną jak nikt inny. Razem to wszystko sprawia, że potrafią przemienić bitwę w pogorzelisko.
Zdolności: Magia Ognia, Okrzyki, Magia Powietrza, Odkrywanie

Władcy Run są największymi uczonymi pośród bohaterów Krasnoludów. Mistrzowie run i magii ognia, do tego znakomicie radzą sobie z magią ziemi i pierwotną. Ich drugorzędnymi zdolnościami jest administracja i sztuka wojenna.
Zdolności: Magia Ognia, Cnoty, Magia Pierwotna, Ekonomia

Rytownicy są strażnikami świętych miejsc. Mistrzowie run oraz magii ognia i ziemi. Ponadto opanowali magię powietrza i pierwotną. Ich znajomość sztuk tajemnych to ich tarcza. Dlatego też specjalizują się w strategiach defensywnych i zasadzkach.
Zdolności: Magia Ognia, Magia Ziemi, Obrona, Przeznaczenie
Alamar & Nicolai
Wasze komentarze (31)
14 lip - 20:18

Ursus
Rozumiem, że smoki gardzą krasnoludami na każdym kroku, ale serio "KUDUPELKA" XD.
14 lip - 20:20

Alamar
Jeszcze o tym całym Hagridzie, tzn. Haegeirze.
Był wspomniany w scenariuszu H5:FoH, gdzie po jego śmierci nowym władcą krasnali został Tolghar.

http://www.h6.acidcave.net/sphinx/scrnshot_231007_185505.jpg

@Ursus
Wolałbyś "kurduplica" (jak krasnoludzica)?
14 lip - 20:24

Sir Galuf
Nie chcę nic mówić, ale "kurdupel", "kurdupelka" ? To już naprawde robi się chore... serio, dużo osób ma tu chyba jakąś obsesję ( pomijając, że to się już robi nudne). Co do bohaterów sądzę, że jest super.
14 lip - 20:25

Ursus
@Alamar Już Knypek i Knypka byłyby lepsze.
14 lip - 20:32

Nicolai
Dobra... pójdźmy na kompromis, od następnego newsu będziemy nazywać je karakanami :P
14 lip - 20:35

Kurek
Zgadzam się z Nicolaiem, "ten mały karakan" to najlepsze określenie.
Czy wam także bardzo podoba się graficzny styl Fortecy? Jak dla mnie wszystko jest przepiękne!
14 lip - 20:38

Acid Dragon
Słowa "karakan" i "przepiękne" nie powinny być używane w jednej wypowiedzi :P.
14 lip - 20:47

Nitj'sefni
Dlaczego żadna klasa nie ma w zdolnościach magii runicznej i dlaczego mają po cztery zdolności, skoro normalnie powinny być trzy.
14 lip - 20:48

Alamar
To pytanie czy stwierdzenie? :P
14 lip - 20:49

Garett
Bart Brimstone Siara Siarzecki :P

@Sir Galuf @Ursus89 To nie obsesja, a element lokalnego folkloru. :P

@Acid Dragon Sam umieściłeś te dwa słowa w jednej wypowiedzi. :P
14 lip - 20:51

Nitj'sefni
Miało być pytanie. Mój błąd.
14 lip - 20:51

Nicolai
@Up: Już się nad tym na Czacie i doszliśmy z Alamarem do wniosku, że Marzhin tak bardzo lubi karakany, że zrobił z nich Januszy, którzy na wszystkim się znają... w spolszczeniu starałem się wykrawać fragmenty z największym laniem wody, więc sprawdź sobie oryginał... Pirou potrafił wymienić niemal cały SkillWheel jako przykłady wąskiego wachlarza specjalizacji karakanów :P
14 lip - 21:08

Alamar
@Nitj'sefni
Podejrzewam, że ten spis jest błędny - ktoś zamiast magii runicznej dał czwartą, niegłówną umiejętność i dlatego wyszły cztery (zawsze były 3 główne + rasowa).
Przekonamy się wkrótce.
15 lip - 11:46

Kurek
@UP no oczywiście, że tak
15 lip - 13:13

MinosKing
Zauważyłem błąd Alamarze: "Jarlowie są jednymi z najbardziej szanowanych bohaterów Krasnoludów. Mądzy i silni", nie powinno być tam aby to: " Jarlowie są jednymi z najbardziej szanowanych bohaterów Krasnoludów. Mądrzy i silni"? A co do rasy Krasnoludów hm wesoła z nich gromadka ;)
15 lip - 13:43

Nicolai
@Up: Podałeś dwa takie same zdania :P
15 lip - 13:44

Alamar
Z opisami klas to proszę zwracać się do Nicolaia. :P
15 lip - 13:46

MinosKing
@Nicolai jesteś tego pewien? To przeczytaj dokładnie a zauważysz dwa różne słowa w tych zdaniach. A oto one: "Mądzy" a "Mądrzy". Widać różnicę? Zapewne już tak :P
15 lip - 14:10

Nicolai
A faktycznie... poprawione :P
15 lip - 14:37

Warmonger
Jeszcze rasa Hedwig... miało być śmiesznie, a wyszło żałośnie.
15 lip - 14:43

Nicolai
@Warmonger: Z tym do Ala, acz mnie śmieszy ta rasa :P
15 lip - 19:43

Kammer
Wina Ala, wina Nikosia... A bimber krasnoludzki.
17 lip - 16:24

Darkem
Żarty z krasnoludów na zdecydowanie niższym poziomie niż cała grota, ale może po prostu coś się zmieniło od czasów, gdy wyrabiałem sobie o niej opinię. Taki lekki przytyk z mojej strony.
Portrety fajne i dobór bohaterów ciekawy. Dorzucą kobolda oraz walkirię i będę zadowolony :).
17 lip - 17:08

Nitj'sefni
Kobold jako bohater raczej się pojawi. W Heroes 7 mamy już kilku zwierzoludzi w roli bohaterów. Za to na walkirię raczej bym nie liczył.
17 lip - 17:11

Nicolai
@Nitj'sefni: A w sumie to czemu nie liczyłbyś na Walkirię? Czego jej brakuje?
17 lip - 17:36

Ursus
@Nicolai Walkiria jako bohater byłby nawet fajnym pomysłem, ale tak się raczej nie stanie ze względu na to, że walkiria jest zlepkiem dusz kilku knypków i nie dałoby się wymyślić sensownej biografii. Reszta bohaterów Fortecy to będą raczej postacie krasnoludów z MMX i H5 oraz jak wspomniał Nitj'sefni będzie można liczyć na jakiegoś kobolda.
17 lip - 17:49

Nitj'sefni
Walkiria jest nie tylko zlepkiem krasnoludzkich dusz, ale też duchem żywiołu ognia - czymś w rodzaju żywiołaka. W Heroes 7 jak na razie nie było żadnego tego typu ducha w roli bohatera z wyjątkiem trzech dżinów (a i to tylko w kampanii).
17 lip - 18:12

Nicolai
@Ursus89: Bo Marzhin przejmuje się jakością biosów... napisze, że Walkiria zżyła się z Krasnoludami i razem z nimi idzie na rajdy czy coś i cześć.
@Nitj'sefni: Nie, Walkirie to sklejki z dusz Krasnali :P
17 lip - 21:29

Wizard23
Oby połatali błędy w multiplayer bo klimat jest, gra się fajnie, dodatek miodzio, ale żeby grając online trzeba było trzymać różaniec w ręku podczas zmiany artefaktu, aby nie wysypało gry po roku od premiery to ***** ********** kpina i *** im w **** za taką maniane.
25 lip - 11:57

Eraveng
Widzę w Ashanie postęp technologiczny. Teraz 1 okręt parowy w H7 potem porzucone/rozbite samoloty w H5. Ciekawe czy może będzie póżniej jakiś helikopter do przelatywania nad górami lub przeciwnikiem albo łodzie podwodne napędzane zaklęciami w celu niezauważalnego dopłynięcia do przeciwnika:)
27 lip - 14:10

Sir Galuf
Fajnie by było gdyby pojawił się jeszcze Helmar z Heroes 5. W końcu w czasie głosowania Forteca vs Sylvan był twarzą swej frakcji. Gdyby go nie było byłoby słabo :-(
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
© 2003-19 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes VII". Redakcja, kontakt