Krótko i na temat - dzisiaj Ubisoft zaprezentował nam ekran Fortecy. Jest jezioro lawy na dole, więc wszyscy powinni być zadowoleni. Dla chcących wiedzieć więcej - grotowe tłumaczenie.
Krótko i na temat - dzisiaj Ubisoft zaprezentował nam ekran Fortecy. Jest jezioro lawy na dole, więc wszyscy powinni być zadowoleni. Dla chcących wiedzieć więcej - grotowe tłumaczenie. |
© 2003-24 Kwasowa Grota.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes VII". Redakcja, kontakt
Komnaty "Heroes VII". Redakcja, kontakt
Yogoort
Kastore
Mav
Kyrre
Nicolai
Górski Krasnolud
lukkkk
Nitj'sefni
Szaman
Tarnoob
Lord Baffourd
Sir Galuf
Alamar
Owszem, jest. Jest monotonny, budynki zlewają się z otoczeniem i na dodatek część ekranu jest niewykorzystana (dół) z powodu nieprzemyślanego interfejsu, który w przeciwieństwie do H1-4 zasłania część widoku na miasto.
Jednocześnie w porównaniu do reszty ekranów miast z H7 (i z H6) ten jest najlepszy - budynki stanowią całość miasta a nie tylko luźno rzucone siedziby stworów. Brakuje wciąż jakichś budowli cywilnych i lepszego rzutu na samo miasto, ale jest o niebo lepiej, niż dotychczas.
Mirr Skulblodh
Eggyslav