Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB
News
Może i Ubisoft zakończył prace nad H7, ale nie oznacza to, że ów tytuł umarł. Wręcz przeciwnie, cieszy się on dużym powodzeniem wśród moderów zaintrygowanych możliwościami jego edytora. Jako że zbliża się koniec roku, warto podsumować, jakie modyfikacje wypuszczono do Siódemki.

Pamiętacie Dzikie Rusałki, o których pisaliśmy pół roku temu? Teraz są dostępne dla graczy. Warto też zapoznać się z fanowskim bugfiksem. Wprowadza szereg poprawekStarożytny Drzewiec
- Naprawiono błąd z atakiem wręcz.

Czerwony Smok i Ognisty Smok
- Naprawiono błąd z brakiem Ognistego Tchnienia przy szczęśliwym ataku.
- Od teraz Ogniste Tchnienie działa tak jak inne umiejętności oparte na oddechu i nie rani sojuszników.

Ognisty Smok
- Zmiana mechaniki Ognistego Śladu, od teraz umiejętność nie wymaga wskazania celu.

Einherjar
- Od teraz uwzględnia statystyki przy używaniu umiejętności Młot do rzucania.

Mantykora
- Od teraz uwzględnia statystyki przy ataku Przeszywającym Żądłem.

Nova
- Od teraz można użyć tylko raz.

Kryć się
- Od teraz trwa dwie tury, ukryta jednostka nie otrzymuje obrażeń.
do mechaniki, których zabrakło w oficjalnych łatkach.

Jednak nie tylko mechanika doczekała się fanowskich poprawek, warstwa graficzna też otrzymała liczne usprawnienia. Najciekawsze z nich to mod zwiększający nasycenie barw oraz przeskalowanie jednostek.

Mamy także dobrą wiadomość dla wszystkich tych, którzy są pod wrażeniem ogromnych możliwości modyfikowania H7, ale nie są biegli w korzystaniu z jego edytora na tyle, by samodzielnie wypróbować jego potencjał. Obszerna instrukcja obsługi, stworzona przez naszych południowych sąsiadów, doczekała się przekładu z czeskiego na angielski.
Nicolai
Wasze komentarze (10)
21 gru - 13:48

Alamar
Łatka fatalna. Nie sama w sobie, ale przez to, że oprócz poprawek wprowadza zmiany w mechanice gry. Zamiast więc poprawek naprawiających grę mamy coś, co miesza w rozgrywce i zmienia zasady działania jednostek... dla mnie na gorsze. Zdolność ukrywania się w H7 została stworzona na innej zasadzie niż ta w H6 i dzięki temu Loch nie jest tutaj zbyt potężny.

Poza tym "Młod do rzucania"?
21 gru - 14:02

Andruids
Kiedy przeczytałem poprawki, pomyślałem to samo co Alamar. Taki potężny buff, do tego ze zwiększonym czasem trwania jest zdecydowanie zbyt potężny. Zamieniłbym to na brak możliwości oskrzydlenia Ukrytego oddziału.
21 gru - 14:25

Nicolai
Przełożyłbym co zrobiono przy Drzewcu jakby się dało, ten zbitek, słów wygenerowany najpewniej przez translator, jest nieprzetłumaczalny :/

Naprawiłem "młod" :P

Co do poprawek to macie sporo racji, rzeczywiście niepotrzebnie naruszali Ukrycie. Acz reszta zmian ma więcej sensu. Jeśli Szczęście rzeczywiście znosiło Ogniste Tchnienie (tak zrozumiałem ten łamany angielski) to jak najbardziej dobrze, że to poprawili. Tak samo dobrze, że naprawili nieuwzględnianie statystyk przy Młocie i Żądle. Ukrócenie procederu "novego" też według mnie na plus (Lilim spamowała jak głupia tą OP zdolnością), acz tutaj przydałaby się konsekwencja, bo na część umek jest limit, a na część można rzucać do oporu. Tym niby kierowali się przy uczynieniu Ognistego Tchnienia "ally-friendly", ale to nie wygląda zbyt logicznie.
21 gru - 14:43

Andruids
Jeśli inne oddechowe ataki nie zadają obrażeń sprzymierzeńcom, to podobnie powinien działać ognisty. Inna sprawa, że podpala on pewien obszar, co powinno już dotykać wszystkie jednostki w ich turze (chyba że są odporne na ogień).
21 gru - 15:08

Alamar
Według mnie lepiej byłoby dać "cooldown" dla novy, bo rzucanie jej co turę, to przesada, ale z kolei raz na walkę, to przesada w drugą stronę.
21 gru - 15:14

Andruids
Myślę, że cooldown podobny do Einherjarów byłby dobry. Czyli umiejętność się regeneruje jeśli zginie jedna jednostka w oddziale.
21 gru - 15:21

Nicolai
@Andruids: Ja byłbym za zrównaniem w drugą stronę, bo tak to powinno wyglądać na logikę. Smok zionie w Ciebie czystą magią, a Tobie nic się nie dzieje, bo ten Smok to Twój ziomek? Tak to chyba nie powinno działać :P

@Alamar: Nie jestem pewien czy takie ficzery są dostępne w H7 ;) Niby mamy ten odnawialny Młot, ale to bardziej warunkowo działa niż "licznikowo".
21 gru - 15:28

Alamar
Gra ma tyle "zapożyczeń" z H6 (niektórzy by powiedzieli, że jest stworzona na bazie H6 :P), że akurat implementacja "cooldowna" zdolności nie powinno być niemożliwe.
21 gru - 15:36

Nicolai
Możliwe, że masz rację... nie mam dysku SSD, więc nawet nie podchodziłem do Edytora :P A i najważniejsze... Wild Pixie, chcę to w AC Modzie :P
21 gru - 18:53

Alistair
Akurat zionięcie magią mogłoby magicznie omijać sojuszników. Gorzej ze "zwykłym" zionięciem ogniem.
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes VII". Redakcja, kontakt