Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB

Forteca


Klasy Mocy:



Wodziwoj


Opis fabularnyWodziwoje są wodzami prowadzącymi rajdy na pozycje wroga i idącymi na szpicy armii Krasnoludów. Ich mistrzowskie zdolności przywódcze i znajomość magii runicznej są kluczowe w stosowanej przez nich strategii.
ArcymistrzMistrzEkspert

Magia
Runiczna


Ofensywa


Sztuka
Wojenna


Eksploracja


Przywództwo


Magia
Ognia


Okrzyki
Bojowe


Ekonomia


Cnota


Magia
Ziemi


 

Jarl


Opis fabularnyJarlowie są jednymi z najbardziej szanowanych bohaterów Krasnoludów. Mądrzy i silni, są mistrzami ekonomii i rzadko się zdarza, by pod ich rządami miasta nie rozkwitały. Są także ekspertami magii runicznej oraz ognia.
ArcymistrzMistrzEkspert

Magia
Runiczna


Ekonomia


Cnota


Okrzyki
Bojowe


Przeznaczenie


Magia
Ognia


Obrona


Dyplomacja


Eksploracja


Sztuka
Wojenna


 

Tan


Opis fabularnyTanowie są tarczami swego ludu. Utrzymają pozycję w każdej sytuacji. Wszystko za sprawą ich męstwa, zdolności obronnych jak i znajomości magii runicznej. Dodatkowo specjalizują się w ekonomii i okrzykach wojennych.
ArcymistrzMistrzEkspert

Magia
Runiczna


Obrona


Magia
Ognia


Okrzyki
Bojowe


Przeznaczenie


Ekonomia


Dyplomacja


Eksploracja


Sztuka
Wojenna


Magia
Powietrza



Klasy Magii:




Władca Run


Opis fabularnyWładcy Run są największymi uczonymi pośród bohaterów Krasnoludów. Mistrzowie run i magii ognia, do tego znakomicie radzą sobie z magią ziemi i pierwotną. Ich drugorzędnymi zdolnościami jest administracja i sztuka wojenna.
ArcymistrzMistrzEkspert

Magia
Runiczna


Cnota


Magia
Ognia


Ekonomia


Magia
Ziemi


Magia
Pierwotna


Dyplomacja


Eksploracja


Sztuka
Wojenna


Magia
Powietrza


 

Ogniodzierżca


Opis fabularnyOgniodzierżcy są bezdyskusyjnymi mistrzami ognia dzierżącymi potężną magię runiczną i ognia. Dodatkowo opanowali sztukę wojenną jak nikt inny. Razem to wszystko sprawia, że potrafią przemienić bitwę w pogorzelisko.
ArcymistrzMistrzEkspert

Magia
Runiczna


Sztuka
Wojenna


Magia
Ognia


Eksploracja


Magia
Ziemi


Magia
Powietrza


Ofensywa


Przeznaczenie


Cnota


Magia
Pierwotna


 

Rytownik


Opis fabularnyRytownicy są strażnikami świętych miejsc. Mistrzowie run oraz magii ognia i ziemi. Ponadto opanowali magię powietrza i pierwotną. Ich znajomość sztuk tajemnych to ich tarcza. Dlatego też specjalizują się w strategiach defensywnych i zasadzkach.
ArcymistrzMistrzEkspert

Magia
Runiczna


Magia
Ziemi


Magia
Ognia


Przeznaczenie


Magia
Powietrza


Obrona


Eksploracja


Sztuka
Wojenna


Cnota


Magia
Pierwotna



Tabela umiejętności wszystkich klas Fortecy:


UMIEJĘTNOŚĆ

Wodziwoj

Jarl

Tan

Władca Run

Ogniodzierżca

Rytownik

Magia RunicznaAMAMAMAMAMAM
AtakAM---E-
Obrona-EAM--M
DowodzenieM-----
Dyplomacja-EEE--
EksploracjaMEEEME
Sztuka wojennaAMEEEAME
OkrzykiEMM---
Magia Pierwotna---MEE
Magia Powietrza---EMM
Magia ZiemiE--MMAM
Magia OgniaMMAMAMAMAM
Magia Wody------
Magia Światła------
Magia Ciemności------
Przeznaczenie-MM-EM
CnotaEAM-AMEE
EkonomiaEAMMM--
© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes VII". Redakcja, kontakt