Magia Ziemi
Sprawia, że zaklęcia Magii Ziemi są skuteczniejsze i zwiększa Wiedzę Tajemną bohatera.
Nowicjusz:
Sprawia, że zaklęcia Magii Ziemi są skuteczniejsze i zwiększa Wiedzę Tajemną bohatera o 1
Ekspert:
Sprawia, że zaklęcia Magii Ziemi są skuteczniejsze i zwiększa Wiedzę Tajemną bohatera o 2 (łącznie 3).
Mistrz:
Sprawia, że zaklęcia Magii Ziemi są skuteczniejsze i zwiększa Wiedzę Tajemną bohatera o 3 (łącznie 6).
Sprawia, że zaklęcia Magii Ziemi są skuteczniejsze i zwiększa Wiedzę Tajemną bohatera o 1
Ekspert:
Sprawia, że zaklęcia Magii Ziemi są skuteczniejsze i zwiększa Wiedzę Tajemną bohatera o 2 (łącznie 3).
Mistrz:
Sprawia, że zaklęcia Magii Ziemi są skuteczniejsze i zwiększa Wiedzę Tajemną bohatera o 3 (łącznie 6).
poziom Nowicjusza | |||||
Twardy jak skała +1 do Obrony za każde rzucone zaklęcie Magii Ziemi. Działa do końca walki. | Znajomość Magii Ziemi Zaklęcie Kamienna Skóra jest teraz rzucane na stworzenia w obszarze docelowym 4x4. Zaklęcie Regeneracja jest teraz rzucane na stworzenia w obszarze docelowym 3x3. | Uczony Magii Ziemi Zmniejsza koszt many zaklęć Magii Ziemi o 20%. | |||
poziom Eksperta | |||||
Znajomość Magii Ziemi II Splątanie zadaje dodatkowo 45+25*Magia obrażeń od Magii Ziemi, jeżeli stworzenie się poruszy. Opryskanie Trucizną trwa do końca walki. | Mądrość Ziemi +4 do Magii dla zaklęć Ziemi. Co druga zdolność mądrości dodaje +4 do Magii do tej premii. | ||||
poziom Mistrza | |||||
Znajomość Magii Ziemi III Trzęsienie Ziemi zadaje podwójne obrażenia budynkom i wrogim stworzeniom. Kamienne Kolce zadają podwójne obrażenia jednostce na środkowym polu. | |||||
Zdolność Arcymistrza | |||||
Witalność Natury +15% Zdrowia dla stworzeń sojuszniczych. |
W Heroes 7 nauczenie się czarów zależy od wartości Wiedzy tajemnej, więc wystarczy poznanie 2 szkół magii, by móc rzucać wszelkie czary. Wybór szkół wpływa więc na skuteczność czarów.
Magię Ziemi warto rozważyć dla Regenerację, reszta czarów nie jest warta uwagi. Uczony oraz Znajomość I obowiązkowo do wzięcia. Zdolność Arcymistrza nie warta uwagi - podobne efekty (albo i lepsze) można uzyskać artefaktami.
Magię Ziemi warto rozważyć dla Regenerację, reszta czarów nie jest warta uwagi. Uczony oraz Znajomość I obowiązkowo do wzięcia. Zdolność Arcymistrza nie warta uwagi - podobne efekty (albo i lepsze) można uzyskać artefaktami.