Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB

Eksploracja

Zwiększa Ruch bohatera.

Nowicjusz:
Zwiększa Ruch bohatera o 1.

Ekspert:
Dodatkowo zwiększa Ruch bohatera o 1 bohatera (łącznie +2).

Mistrz:
Dodatkowo zwiększa Ruch bohatera o 1 bohatera (łącznie +3).

poziom Nowicjusza
Szybkonogi
Bohater nie traci ruchu na zbieranie zasobów, wchodzenie do budynków i temu podobne działania.
Rodzinne strony [Zarządca]
Bohaterowie poruszają się o 10% szybciej w w strefie wpływów tego miasta, jeśli podróżują po lądzie.
Nawigacja
Bohater porusza się o 50% szybciej, jeśli płynie statkiem.
poziom Eksperta
Zwiad
Zasięg zwiadu bohatera jest zwiększony o 2. Bohater widzi dokładną liczebność stworzeń w armiach i premie wrogich bohaterów, jeśli znajdują się oni w zasięgu zwiadu.
Znajdowanie drogi
Zmniejsza o 50% karę za poruszanie się w trudnym terenie.
poziom Mistrza
Wędrowiec
Tymczasowe premie do atrybutów pochodzące z miejsc są podwajane w przypadku tego bohatera.
Zdolność Arcymistrza
Znajomy teren
Bohater jest o 20% szybszy w obszarach kontrolowanych przez wszystkie twoje miasta i forty, jeśli porusza się po lądzie.



Eksploracja, czyli dawna logistyka, jednak znacznie słabsza. Umiejętność raczej jako ciekawostka, niż niezbędnik znany z H2-3 i H5, tym bardziej że odpowiednie artefakty dają większą premię.
Ze zdolność obowiązkowo do wzięcia Znajdowanie drogi i Rodzinne strony dla zarządców. Resztę można pominąć (zwłaszcza niesłynną Nawigację ma mapach lądowych i Zwiad), zaś zamiast Znajomego terenu lepiej wybrać zdolność Ofensywy i/lub Obrony.
© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes VII". Redakcja, kontakt