Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB

Okrzyki bojowe

 
Pozwala bohaterowi wznosić okrzyki bojowe zwiększające siłę jego armii.
 
Nowicjusz:
Bohater poznaje okrzyki bojowe: Naprzód oraz Trzymać pozycje
 
Ekspert:
Bohater poznaje okrzyki bojowe: Do ataku oraz Ognia
 
Mistrz:
Bohater poznaje okrzyk bojowy Baczność

Ogólna mechanika


Okrzyki bojowe są przeciwwagą zaklęć, dostępną tylko dla bohaterów Mocy. Każdy stopień zaawansowania umiejętności (początkujący, ekspercki i mistrzowski) odblokowuje nowe Okrzyki bojowe i zdolności poprawiające ich skuteczność. Okrzyki bojowe pojawiają się w "księdze czarów" tylko z powodów praktycznych, lecz nie wymagają one many. Zadaniem Okrzyków bojowych jest dostarczanie premii dla armii gracza na czas bieżącej tury. Oczywiście zużywają one akcję bohatera. Dlatego też lepiej użyć ich na początku tury, by dłużej wspierały strategię gracza. Tylko jeden Okrzyk bojowy może być aktywny w danej chwili. Jeśli użyje się nowy to zastąpi on obecnie aktywny.

poziom Nowicjusza
Zmiażdżenie
Okrzyk bojowy "Naprzód" dodatkowo zwiększa premię stworzeń sojuszniczych za ataki z wykorzystaniem oskrzydlenia i pełnego oskrzydlenia o 25%
Świadomość
Okrzyk bojowy "Trzymać Pozycje" w wypadku stworzeń atakujących wręcz zwiększa dodatkowo Obronę o 2, a Atak o 8.
Oportunizm
Ilekroć bohater wydaje z siebie okrzyk bojowy, kolejne stworzenie sojusznicze otrzymuje +25 do Szczęścia do końca rundy bojowej. Jeśli inne stworzenie sojusznicze staje się aktywne wcześniej ze względu na zmianę Inicjatywy, nie dostaje się pod wpływ tej zdolności.
poziom Eksperta
Złośliwy Strzał
Okrzyk bojowy "Ognia" dodatkowo zwiększa Atak stworzeń atakujących z dystansu o 2, a stworzenia sojusznicze atakują wykorzystując oskrzydlenie i pełne oskrzydlenie za pomocą swoich ataków dystansowych.
Rzeź
Okrzyk bojowy "Do ataku" dodatkowo zwiększa Atak stworzeń walczących wręcz o 15 podczas ataku na wrogie stworzenie, które nie przeprowadzi ataku odwetowego.
poziom Mistrza
Wsparcie ogniowe
Okrzyk bojowy "Baczność" dodatkowo zwiększa Atak oraz Obronę o 1, zaś jednostka specjalna (zaczepna) strzela do atakujących stworzeń, jeśli zaatakowane stworzenie sojusznicze przeprowadza atak odwetowy.
Zdolność Arcymistrza
Wodziwoj
Okrzyki bojowe trwają teraz przez 2 rundy bojowe.



Okrzyki, czyli "ósma szkoła magii". Osobiście nie lubię tej umiejętności i polecam jednak nauczyć się jakiejś normalnej szkoły magii, która da lepsze korzyści bohaterowi.
Jeśli jednak koniecznie chcesz krzyczeć na swoje oddziały, to Oportunizm, Złośliwy strzał i Rzeź warte są rozpatrzenia.
© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes VII". Redakcja, kontakt