Opublikowano właśnie drugą część FAQ z pytań od fanów. Tematem przewodnim tej części jest "produkcja", czyli faza, w której gra otrzymuje główne założenia i cele, ale jeszcze nie przechodzi do rąk designerów, decydujących jak elementy gry będą działać. Dla odmiany, tym razem zawiera trochę konkretnych odpowiedzi np. na temat rozmiaru jednostek, kolorystyki frakcji, czy cyklów dnia i nocy, więc być może warto przeczytać całość, której tłumaczenie znajdziecie tutaj:
Opublikowano właśnie drugą część FAQ z pytań od fanów. Tematem przewodnim tej części jest "produkcja", czyli faza, w której gra otrzymuje główne założenia i cele, ale jeszcze nie przechodzi do rąk designerów, decydujących jak elementy gry będą działać. Dla odmiany, tym razem zawiera trochę konkretnych odpowiedzi np. na temat rozmiaru jednostek, kolorystyki frakcji, czy cyklów dnia i nocy, więc być może warto przeczytać całość, której tłumaczenie znajdziecie tutaj: |
© 2003-24 Kwasowa Grota.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes VII". Redakcja, kontakt
Komnaty "Heroes VII". Redakcja, kontakt
J. M. Sower
Zehir-12
Zehir-12
Acid Dragon
Dru
Dru
Kurek
Elliv
W H6 dawno już skończyły się mapy. Po kilku razach każdej można nauczyć się na pamięć.