|
Nekropolia
|
Opis fabularnyCzarni Rycerze jak wszyscy członkowie Domu Eterna, mogą po każdej bitwie ożywić poległych, by wcielić ich do swej armii, ale ich umiejętności lepiej sprawdzają się na polu bitwy. Gdyż mogą oni wykorzystać pełnię możliwości okrzyków bitewnych, jednostek wojennych, ofensywnych manewrów oraz czarów, by odesłać wrogów do Ashy. Są oni także ekspertami Magii Ciemności, którą wykorzystują do nakładania na przeciwnika przerażających zaklęć, które osłabiają jego oddziały.
Opis fabularnyRycerze Śmierci stanowią czołówkę armii nieumarłych, których głównym zadaniem jest rozszerzanie domeny Nekromantów. Na pograniczu, Rycerze Śmierci mogą przejąć kontrolę nad nowymi osadami i miastami, by przyśpieszyć ich rozrost. Jednak pomimo dobrej znajomości zarządzania, nadal są mistrzami Nekromancji zdolnymi do ożywiania kościanych regimentów, by służyły ich celom.
Opis fabularnyKościani Strażnicy jako wysłannicy samej śmierci, są obrońcami Heresh. Są to mistrzowie Nekromancji, którzy potrafią ożywić i kontrolować armię nieumarłych, ale także umieją negocjować z przeciwnikami warunki ich poddania. Jednak jeśli nie można uniknąć śmiertelnej walki to nie popełniają błędów i wykorzystują swą niszczycielską moc, by zdewastować oddziały wroga. |
|
Opis fabularnyNekromanci z Domu Eterny są potężnymi magami, posługującymi się magią pierwotną, ciemności i wody, by przerazić, zranić, spowolnić czy unieruchomić swych wrogów, nim ożywią ich zwłoki i dołączą do swoich armii. Poza swoimi magicznymi zdolnościami, nekromanci są także zdolnymi dowódcami na polu bitwy, potrafiącymi zadać znaczne obrażenia za pomocą zdolności ofensywnych i jednostek wojennych.
Opis fabularnyBalsamiści są strażnikami równowagi. Jako wykształconych i pełnych pasji interesują ich zarówno martwi jak i żywi. Ci potężni magowie polegają na magii pierwotnej i ciemności, ale ich talenty nie są ograniczone tylko do magii, jako że znają dobrze zarówno ekonomię jak i dyplomację. Jednak gdy dochodzi do walk, nie warto ich nie doceniać: balsamiści także potrafią ożywiać umarłych, by walczyli po ich stronie.
Opis fabularnyArchonci są władcami czasu i poznali sztuki nekromancji od samego Belketha, Anioła Śmierci. Nadal posługują się magią ciemności, a od czasu do czasu magią ognia, lecz przede wszystkim są uczonymi i studentami nieskończonego cyklu Życia i Śmierci stworzonego przez Ashę. Jako mniej fanatyczni członkowie Pajęczego Kultu, na polu bitwy walczą defensywnie i pokonują wrogów za pomocą swej nieskończonej cierpliwości. |
| | | | | | |
---|
Nekromancja | AM | AM | AM | AM | AM | AM | Atak | AM | M | - | AM | - | - | Obrona | - | - | AM | - | - | AM | Dowodzenie | - | - | - | - | - | - | Dyplomacja | - | E | AM | - | E | E | Eksploracja | M | E | E | E | - | E | Sztuka wojenna | M | AM | M | M | E | - | Okrzyki | M | M | M | - | - | - | Magia Pierwotna | E | E | E | M | AM | AM | Magia Powietrza | - | - | - | - | E | - | Magia Ziemi | - | - | - | - | - | - | Magia Ognia | - | - | - | E | - | M | Magia Wody | E | E | E | M | - | - | Magia Światła | - | - | - | - | - | - | Magia Ciemności | AM | M | M | AM | M | M | Przeznaczenie | E | - | - | - | M | - | Cnota | - | - | - | E | M | E | Ekonomia | E | AM | E | E | AM | E |
|