Dyplomacja
Zwiększa szanse, że neutralne armie zaproponują dołączenie do bohatera.
Nowicjusz:
O 10% większa szansa, że neutralne armie zechcą przyłączyć się do bohatera.
Ekspert:
Jeszcze o 10% większa szansa, że neutralne armie zechcą przyłączyć się do bohatera (łącznie 20%).
Mistrz:
Jeszcze o 10% większa szansa, że neutralne armie zechcą przyłączyć się do bohatera (łącznie 30%).
O 10% większa szansa, że neutralne armie zechcą przyłączyć się do bohatera.
Ekspert:
Jeszcze o 10% większa szansa, że neutralne armie zechcą przyłączyć się do bohatera (łącznie 20%).
Mistrz:
Jeszcze o 10% większa szansa, że neutralne armie zechcą przyłączyć się do bohatera (łącznie 30%).
poziom Nowicjusza | |||||
Srebrne Usta Zmniejsza o połowę koszt złota za rekrutację neutralnych stworzeń ze Strumienia Żywiołów i Magicznej Menażerii. | Amnestia Kapitulacja w walce staje się darmowa. | Konieczny Sojusz Jeśli w armii bohatera znajdują się stworzenia z różnych frakcji, każde z nich otrzymuje +5 Morale zamiast kary -10 Morale. | |||
poziom Eksperta | |||||
Immunitet Dyplomatyczny Kiedy bohater znajduje się poza obszarem wpływów sojuszniczych miast, otrzymuje +5 do Obrony. | Złote Usta Neutralne armie żądają 25% złota mniej, gdy proponują przyłączenie się do bohatera. | ||||
poziom Mistrza | |||||
Ochotnicy [Zarządca] Tygodniowy przyrost w siedliskach podstawowych w tym mieście wzrasta o 25%. | |||||
Zdolność Arcymistrza | |||||
Suzeren [Zarządca] Bohater wspiera twoje wszystkie miasta swoimi premiami zarządcy. Każda z tych premii może być zastosowana tylko raz na miasto. |
Umiejętność mało przydatna, a to za sprawą wysokiej opłaty za przyłączanie się neutralnych stworzeń. No prawie. Umiejętność ta jest wprost wymarzona dla bohatera-zarządcy, dzięki czemu może on wpływać na całe królestwo, a nie tylko na jedno miasto.
Ze zdolności koniecznie trzeba wziąć obie zarządcy, Złote Usta również warte są rozważenia.
Ze zdolności koniecznie trzeba wziąć obie zarządcy, Złote Usta również warte są rozważenia.