Obrona
Zwiększa Obronę bohatera.
Nowicjusz:
Zwiększa Obronę bohatera o 2.
Ekspert:
Zwiększa Obronę bohatera dodatkowo o 2 (łącznie +4).
Mistrz:
Zwiększa Obronę bohatera dodatkowo o 2 (łącznie +6).
Zwiększa Obronę bohatera o 2.
Ekspert:
Zwiększa Obronę bohatera dodatkowo o 2 (łącznie +4).
Mistrz:
Zwiększa Obronę bohatera dodatkowo o 2 (łącznie +6).
poziom Nowicjusza | |||||
Witalność +3 Zdrowia dla stworzeń sojuszniczych podczas walki. | Obrońca Miasta [Zarządca] Liczba podstawowych stworzeń lokalnej straży w tym mieście wzrasta do 60, a w przypadku stworzeń elitarnych o 20. | Postawa Defensywna Jeżeli w swej zwykłej turze albo turze Morale sojusznicze stworzenie nie zaatakowało ani nie użyło aktywnej zdolności, otrzymuje +6 do Obrony do początku jego następnej tury. | |||
poziom Eksperta | |||||
Uskok Sojusznicze stworzenia otrzymują +6 do Obrony przeciwko atakom dystansowym. | Atak Prewencyjny Sojusznicze stworzenie, które użyło akcji obrony będzie wykonywać odwet uprzedzający aż do początku jego następnej tury. | ||||
poziom Mistrza | |||||
Rozeznanie Premie istoty do obrażeń za oskrzydlenie i pełne oskrzydlenie są zmniejszone o 25%. | |||||
Zdolność Arcymistrza | |||||
Idealna Obrona Ilekroć sojusznicze stworzenie jest atakowane, jego Obrona zostaje podniesiona do poziomu równego Atakowi napastnika. |
Umiejętność z kategorii "musisz mieć". Z pewnością można sobie darować Obrońcę Miasta, a także Postawę Defensywną i Uskok, jednak Idealną Obrona to obok Idealnej Ofensywy jedna z dwóch najlepszych zdolności arcymistrza.